Haha, die slowmotionbeelden zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:20 schreef TheVulture het volgende:
Die Koreaan gaat echt een paar keer vol op zijn plaat aan het rek zeg
Gingen inderdaad niet echt lekker. Beste acht gaat nog lastig voor ze worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:36 schreef TheVulture het volgende:
Korea verneukt volgens mij aardig zijn teamkansen door die valpartijen
vreselijk irritant mannetje vind ik datquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:10 schreef TheVulture het volgende:
Hambuechen met 16.200 als 1e nu... Epke naar plek 4....
Alsof het nu minder erg isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:48 schreef franklop het volgende:
Om het leed om van Gelder te verzachten (..) Beste score op de ringen momenteel:
1 CHEN Yibing CHN 16.525
Persoonlijk record Yuri van Gelder:
16,650
Inderdaad. Als ik Van Gelder was zou ik er nu helemaal de ziekte over in hebben. Voor zover je dat dan al niet hebt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:52 schreef Loofus het volgende:
[..]
Alsof het nu minder erg is, het is leed verzachten als je zou zien dat je kansloos bent. Maar hij had gewoon goud gepakt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:26 schreef kevin6188 het volgende:
Hans van Zetten is wel een cultheld trouwens. Met dat aanstekelijke enthousiasme van 'm.
quote:
?quote:
Nochtans is ie een bijzonder populair persoon in Duitsland, o.a sportman van het jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Die Hambuechen is inderdaad een onsympathiek stuk vreten zeg, erg arrogant interview net op de Duitse tv
Het Hans van Zetten fan-topic.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:26 schreef kevin6188 het volgende:
Hans van Zetten is wel een cultheld trouwens. Met dat aanstekelijke enthousiasme van 'm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |