Gelukkig staat ie bij ons in een kast op de gang..quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:19 schreef Mikkie het volgende:
Gvd, sinds gisteravond geen Internet gehad, modem had een reset nodig maar staat op de kamer van een huisgenoot die er niet is. Net maar even de onvriendelijke oplossing gedaan: alle stoppen eruit getrokken. Gevolg: iedereen moet wekkers etc. opnieuw instellen, maar we hebben wel weer Internet.
Mooie setup manquote:
De router staat daar bij ons ook, ja. Meestal als het Internet wegvalt is het even de router resetten en kunnen we weer. Maar eens in de zoveel weken is het kermis en loopt het modem dwars te doen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gelukkig staat ie bij ons in een kast op de gang..
Alhoewel die mutsen er dan nog niet mee om kunnen gaan.. oeh internet doet het niet goh laat ik maar gaan zitten wachten tot ie het wel doet
Ziet er lekker uit, wat zit er op? Kaas, salami, ui en verder...?quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik iemand een vers zelfgemaakt broodje aanbieden.
Ik was even sociaal doenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:24 schreef Mikkie het volgende:
Godverju waar is iedereen joh? Kan ik eindelijk online, is iedereen weg.
Dan maar weer One Tree Hill kijken, ik ga keihard met seizoen vijf
Ei, lichte mayo, paprika etc etcquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, wat zit er op? Kaas, salami, ui en verder...?
Dankjequote:Op zondag 10 augustus 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Succes morgen CP
En Hou, ik weet het verschil tussen links en rechts nog niet zonder de L van links te maken op mijn linkerhandHoe moet ik dan een onvindbare plaats vinden
PS mijn achterbuurvrouw doet hetzelfdezaten we laatst samen over iets te praten en allebei tegelijk die linkerhand zo
Hm achterbuurvrouw klinkt oud voor iemand van 30
![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat als je dat gaat gaat doen je nog niet weet welke hand 't is, anders hoef je 't niet te doenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
En rechts is waar je duim links zit
Matigquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Rond half 1 weet k of ik geslaagd ben of niet, maar niemand hoeft een sms ofzo te verwachten
Dat is jammerquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Rond half 1 weet k of ik geslaagd ben of niet, maar niemand hoeft een sms ofzo te verwachten
Oke om kwart voor 1 post ik het hier dusquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ei, lichte mayo, paprika etc etc!
* Cocktailprikker werkt nog 2 als verloren te beschouwen tarwebroodjes door zijn strotquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]Klinkt goed. Maar je bent zeker uitverkocht inmiddels hè? Ik begin weer honger te krijgen
.
Nu ik vakantie heb ga ik weer keihard met series (waarschijnlijk omdat het over twee weken niet meer kan ivm werk en studie)quote:
Ik heb alleen seizoen 1 en 2 gezien een tijd geleden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu ik vakantie heb ga ik weer keihard met series (waarschijnlijk omdat het over twee weken niet meer kan ivm werk en studie)Vorige week Alias Season 3 gekeken, en nu in twee dagen al 13 afleveringen van OTH. Ga zo aan aflevering 14 van season 5 beginnen
.
Ik heb de afgelopen twee seizoenen lama's gemist, maar die Jeroen is wel geniaal. Van Velzen in de pinautomaatquote:
Alvast veel plezierquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef morgane het volgende:
Zo, ik heb álles ingepaktbest handig, zo'n checklist van meenemen.nl. Kwam inderdaad nog op een hoop ideetjes, wasknijpers, muggenstift etc. Nou van mij mag het vliegtuig nu wel gaan!
Alle 8 stuks opquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]Klinkt goed. Maar je bent zeker uitverkocht inmiddels hè? Ik begin weer honger te krijgen
.
Net had ik er eik nog bij staan dat Jeroen echt de beste is maar had ik maar gewist omdat ik eik ruben en ruben ook goed vind maar ook bij de theatervoorstellingen die ik gezien heb was hij allebei de keren qua improviseren de beste, hij improviseert gewoon veel beter, kan heel goed heel snel op dingen inspelen enzo..quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen twee seizoenen lama's gemist, maar die Jeroen is wel geniaal. Van Velzen in de pinautomaat.
Die gastquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ik heb alleen seizoen 1 en 2 gezien een tijd geleden.
Is Dan Scott nog steeds zo lekker bezig?![]()
Dont care. Als iets met tieten meerdere OP's verdient, waarom ik dan niet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alweer CP, is dat geen overkill?
edit - wie?
Hij is de held van de serie, samen met de oude Nathan (toen die nog niet met dat ene kutwijf had)quote:
Omdat jij geen tieten heb, d'ôh.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dont care. Als iets met tieten meerdere OP's verdient, waarom ik dan niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |