Ook niets gemist!quote:
quote:
Ouwe?quote:
Ik ging daar heen met mijn ouders dus voor mij was het mooi goedkoopquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:31 schreef J-heronimus het volgende:
Ik heb daar ooit bijna een glas cola besteld voor 6 euro ofzo. Gekke boel daar.
Thnx babequote:
Maar voor je ouders denk ik nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ging daar heen met mijn ouders dus voor mij was het mooi goedkoop
quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:54 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik iemand een ves zelfgemaakt broodje aanbieden.
Heb ik ook met sommigequote:Op zondag 10 augustus 2008 17:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Anders stopt je torrent er op 99.7% mee.
Goeie mix Hou.
In het begin wel, later niet meerquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind 't veel meer happy hardcore dan echt 90's. Erg veel leuke bekende nummers
.
Hoort dat niet andersom te zijn, beginnen met nummers met een laag BPM en dan opbouwen naar de snelle nummers?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
In het begin wel, later niet meer.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:17 schreef Houniet het volgende:
Yasha de Backstreet Boys en Five zitten er ook in [ afbeelding ].
Een week naar Spanje met mn vriend, een hotel aan het strand in de buurt van Barcelonaquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
Die 97 is inderdaad leuk
En Morgane, waar ga je heen dat je je koffer gaat inpakken?
explain?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:30 schreef Manu82 het volgende:
Ze hebben gewoon een werkkamp in het park
Zo snel mogelijk die kinderen in een café stoppenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm het moet volgende week wel goed weer zijn, anders hebben mijn medementormama en ik een probleem, want we hebben geen plek om die mentorkindjes ergens binnen te ontvangen..
Dan moeten we maar een café in ofzowat een straf..
We hebben voor bij dat restaurant bij het station afgsproken, daar ist wss niet zo druk.. en natuurlijk kom ik tegelijk met mijn medemama en dan vind ik het niet engquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe ga je je mentorkindjes eigenlijk spotten, dat is wel heul eng natuurlijk.
Afspraak gemaakt hoe ze jullie kunnen herkennen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
We hebben voor bij dat restaurant bij het station afgsproken, daar ist wss niet zo druk.. en natuurlijk kom ik tegelijk met mijn medemama en dan vind ik het niet eng
Crank is wel okay jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga zo Crank kijken denk ik..
Jason Statham
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
We hebben voor bij dat restaurant bij het station afgsproken, daar ist wss niet zo druk.. en natuurlijk kom ik tegelijk met mijn medemama en dan vind ik het niet eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |