Waar zijn die smulrollen als je ze nodig hebtquote:
Ik mag hopen dat dat niet serieus is CP, vooral mbt aanrijdingen e.d.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ach, in het ergste geval heb ik alleen mezelf er mee
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:57 schreef Mikkie het volgende:
Pietje wordt even dik gedist in de lapo's van het vorige topic. Die TT over moblo had best gekund!
Je maakt je punt tenminste welquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
.
Natuurlijk.quote:
Ben je gekquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je moet ff op je kalender kijken...
Het is weekend
Doh, ik probeer het risico zo veel mogelijk te beperken, ik rijd echt niet 24/7 door het centrum ofzo. Die welgetelde 3 keer dat ik nu op een motor zonder rbw heb gereden waren allemaal achteraf gelegen plekken. Je hoort mij echt niet zeggen dat het verstandig is ofzo, maar ik word hier meteen als een ongelovelijk gevaarlijk persoon neergezet, en dat beeld is niet te veranderen. Maar het is goed, heb het gister nog even met Yasha er over gehad en dat was voor mij laatse woord van mij uit erover.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niet serieus is CP, vooral mbt aanrijdingen e.d.
Ik ben zelf ook echt niet heilig, rij structureel te hard e.d., maar zonder rijbewijs rijden is iets wat ik op een éénmalig dom rondje industrieterrein verder nooit gedaan heb, en al helemaal niet in de structurele mate waarin jij het doet. Je moet het zelf weten hoor, daar niet van, de risico's draag je 'zelf'. Nadeel is alleen dat als je iemand of jezelf in puin rijdt terwijl je nog geen rijbewijs hebt, je niet alleen maar jezelf er mee hebt.
Nou nou, een enorm gevaarlijk persoon...da's wel erg stigmatiserendquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Doh, ik probeer het risico zo veel mogelijk te beperken, ik rijd echt niet 24/7 door het centrum ofzo. Die welgetelde 3 keer dat ik nu op een motor zonder rbw heb gereden waren allemaal achteraf gelegen plekken. Je hoort mij echt niet zeggen dat het verstandig is ofzo, maar ik word hier meteen als een ongelovelijk gevaarlijk persoon neergezet, en dat beeld is niet te veranderen. Maar het is goed, heb het gister nog even met Yasha er over gehad en dat was voor mij laatse woord van mij uit erover.
Dat is dan ook weer helemaal waarquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Maar dan nog, who cares wat mensen op fok van je denken Lucas?
Welke mensen? Fok bestaat voor mij gewoon uit letters en niet uit mensen! Het is slechts een mythe, een gerucht ende een rodel dat daar mensen achter schuil gaan!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Maar dan nog, who cares wat mensen op fok van je denken Lucas?
Jij bent ook gewoon een verkapte spambot, toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke mensen? Fok bestaat voor mij gewoon uit letters en niet uit mensen! Het is slechts een mythe, een gerucht ende een rodel dat daar mensen achter schuil gaan!
Ik ben gewoon een kloon van een kloon! Een verwaterd origineel!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een verkapte spambot, toch?
Dat probeerde ik gister dus via msn ook duidelijk te krijgen, maar het blijkt maar weer dat ik nooit kort en krachtig kan formulerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou nou, een enorm gevaarlijk persoon...da's wel erg stigmatiserend. Ik ben het met Yashi eens dat het niet de meest verstandige keuze is, want ook op achterafweggetjes kan het fout gaan. Desondanks blijft het je eigen keuze, en het zou hypocriet van me zijn om je af te branden erop, vooral omdat ik zelf ook niet heilig ben in het verkeer. Feit blijft echter wel dat de zaken die je van jezelf beschrijft in relatie tot verkeersdeelname over het algemeen niet de zaken zijn die onder de categorie 'netjes rijden' vallen. Dit creëert een beeld waar je zelf ook debet aan bent.
Sinds 1989quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:46 schreef Californium het volgende:
en @ TT: sinds wanneer zijn we achterhoeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |