Nou ik zou zeggen: laat de overheid zich eens inzetten voor het opruimen van afval in zee! desnoods van belastingcenten!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef DarkElf het volgende:
als greenpeace zich nou eens zou inzetten voor het opruimen van afval in zee, oid... ipv die criminele acties uit te voeren van onze belastingcenten..
Nou ja die van Hollandersmaar je snapt wat ik bedoel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
ja jij verwoord het NOG beterquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen: laat de overheid zich eens inzetten voor het opruimen van afval in zee! desnoods van belastingcenten!Greenpeace is daar niet verantwoordelijk voor, me dunkt en is geen chemisch verwerkings- of baggerbedrijf.
Maar ik vind Greenpeace ook eng geworden hoor. Wel belangrijk geweest in met name de jaren '80. Van onschatbare waarde voor de bewustwording van dingen als walvisjacht, zeehondenjacht, dumpen van kernafval en dergelijke. Ze hebben heel veel milieuvervuiling aan de kaak gesteld destijds en ervoor gezorgd dat er in elk geval énige controle kwam op al dit soort dingen. kan me niet voorstellen dat iemand daartegen kan zijn. Maar de huidige organisatie heeft wat te lijden onder grootheidswaanzin denk ik. Opeens kun je nu carriere maken bij greenpeace en dat trekt verkeerde mensen aan. Maar dat maakt de opzet van de organisatie zoals zij 'vroeger' was niet minder nobel.
Het lijkt wel of ik steeds tegen jouw mening in ga bij dit soort dingen (hadden we dat laatst ook al niet?), maar dat is echt toeval. Maar ik vind je echt geweldig met je vrijwilligerswerk bij de fair trade en dat maakt je honderd maal geëngageerder en beter bezig dan ik - laat dat duidelijk zijn.
Steer zei al, Dude, kom er maar in!![]()
Ik ben trouwens een vrouw, met een huishoudster, met katten. Mag dat ook?
Ik heb de katten dus. De huishoudster niet.
maakt niet uit hoor , dat we dezelfde naam hebben, die fabulous is off coursequote:
Oi ik heb het pas drie keer geschreven vandaag en gezegd...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
DE als je het stopwoordje fabulous nog eenmaal gebruikt ga ik mijn monitor slaan.
Oké.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ja jij verwoord het NOG beter
vertel me meer
Truzzuh!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
Steer, zie ik jou morgen in de trein naar Utrecht vanuit Den Haag?
Ik heb namelijk behoefte aan mijn schoonheidsslaapje, dus ik ben er vandoor.
Je dóet het! Er zijn zat mensen met tijd over (zie de AT van FOK!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor , dat we dezelfde naam hebben, die fabulous is off course, wil dat niet zeggen dat we het altijd (of ooit
) eens zijn ...
en ja vrijwilligerswerk is leuk en goed maar ik heb er natuurlijk ook de tijd voor, zo simpel is het
't is goed met jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
Steer, zie ik jou morgen in de trein naar Utrecht vanuit Den Haag?
Ik heb namelijk behoefte aan mijn schoonheidsslaapje, dus ik ben er vandoor.
Greenpeace biedt zich daar, dacht ik, ook niet voor aan. Althans niet in Groningen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil een kuismadamEn ik vind greenpeace vreselijk stom.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Greenpeace biedt zich daar, dacht ik, ook niet voor aan. Althans niet in Groningen.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben een beetje licht in mijn hoohoofd
Ik echt lang niet zo ergquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij ook al?
Heerst het bij jullie in huis?
Als het maar geen paddo's zijn, dan is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben een beetje licht in mijn hoohoofd
De paddo's zaten door de pasta. Ik vermoed dat er wijn in het spel isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als het maar geen paddo's zijn, dan is er niets aan de hand.
De combi schijnt helemaal dodelijk te zijn. Houd ramen en deuren maar gesloten!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De paddo's zaten door de pasta. Ik vermoed dat er wijn in het spel is
Marktrock op de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |