voorspelbaar is niet altijd slechtquote:
Hyvesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:17 schreef PieterBas het volgende:
Als Piles nu Hyves neemt, dan krijgt hij 3 maanden gratis lidmaatschap van Lexa
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
FF een bolus eten, dan kom ik weer terug
Das namelijk het mooiste van koppelen.. je hoeft vrij weinig te doen. Je vrienden maken de selectie... plannen meestal de blind date..quote:
Allang verbeterd lieverdquote:
En het enige wat piles is te doen is zichzelf zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Das namelijk het mooiste van koppelen.. je hoeft vrij weinig te doen. Je vrienden maken de selectie... plannen meestal de blind date..
Sorry.. hijs pas net volquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:22 schreef Bootje84 het volgende:
godverdomme heb ik deel 600 gemist?
hadden jullie niet ff kunnen wachten..?
btw
Had je er eerder bij moeten zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:22 schreef Bootje84 het volgende:
godverdomme heb ik deel 600 gemist?
hadden jullie niet ff kunnen wachten..?
btw
Heb nog wel een stuk gemarineerde kipquote:
Tevreden?quote:
kan ik dat ook nog krijgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:17 schreef PieterBas het volgende:
Als Piles nu Hyves neemt, dan krijgt hij 3 maanden gratis lidmaatschap van Lexa
Heb er hier nog een stuk of 100 in de diepvriesquote:
kipquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb nog wel een stuk gemarineerde kip
dat is ie ja..quote:
* komt langsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb er hier nog een stuk of 100 in de diepvries
Niet zo lekker als vers, maar even in de magnetron
Een meid voor mij zoeken is als een speld in een hooiberg. Believe me, I tried.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgende keer ben jij aan de beurt hoor![]()
quote:
hij staat in de keuken.. eerste verdieping, dus van dat ruiken komt dan ook weinig terechtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
helaas is het geen geur topic
anders kon ik het al ruiken
same hier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Een meid voor mij zoeken is als een speld in een hooiberg. Believe me, I tried.
Waarom ik nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgende keer ben jij aan de beurt hoor![]()
gebraden kip ruik ik wel van een afstandje hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hij staat in de keuken.. eerste verdieping, dus van dat ruiken komt dan ook weinig terecht
Dan copy-paste ik de op welquote:
Sorry, zal niet meer mee"zingen"quote:I kissed a girl, and I liked it
Nee, zeker niet de regel...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sorry, zal niet meer mee"zingen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, zeker niet de regel...nee, die sla ik dan ff overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, die sla ik dan ff over
Heb de clip nog nooit gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar vind het wel een leuk liedje en zelf ziet ze er ook nog leuk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |