jah, die heeft al aardig wat in ONZ weggemod, naar eigen smaak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:36 schreef neo567 het volgende:
Start iki es een onzin topic, wat vroegah top was vond ik, gooit een modje die pas sinds 2006 op Fok! komt hem dicht.
Klacht: Tja.....
Het valt me op dat bijna iedereen ditquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:43 schreef NoBody122 het volgende:
http://www.ad.nl/fun/biza(...)ml?service=fotoPopup
Mijn ctrl+v
precies dat, usert sinds 2006quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik ben pas user sinds 2006. Ik zou het ook dichtgooien..
Rare turk is hetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:44 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jah, die heeft al aardig wat in ONZ weggemod, naar eigen smaak.
de oude "ONZ" is schijnbaar een vloek voor hem, en ik bedoel niet dat gebagger
2003. En het is FOK!, niet Fok!.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:36 schreef neo567 het volgende:
Start iki es een onzin topic, wat vroegah top was vond ik, gooit een modje die pas sinds 2006 op Fok! komt hem dicht.
Wow, je bent zeker archeoloog?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Het valt me op dat bijna iedereen ditemootje gebruikt
Jaaa, maaarrr.. wel een kwaliteitsusert hèquote:
och maak je er maar verder niet druk over, nog ff en ONZ is deaud, op een paar knullige painttopics naquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:46 schreef neo567 het volgende:
[..]
Rare turk is het![]()
Of is het een mocrow die er naar eigen inzicht oplos moddert
ik zie nu pas voor het eerstquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Jaaa, maaarrr.. wel een kwaliteitsusert hè
Philliequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:39 schreef Knevelt het volgende:
I remember mama said:
"You can't hurry love
No you'll just have to wait"
She said: "Love won't come easy
Its a game of give and take
You can't hurry love
No you'll just have to wait
You got to trust, give it time
No matter how long it takes"
Ja en jij krijgt van mij 2 kankerharde e-klappen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:49 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[ afbeelding ]
Deze topic krijgt van mij... 0 kankersteentjes!
Zjit Mun wathhh izz dittt mannnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:49 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[ afbeelding ]
Deze topic krijgt van mij... 0 kankersteentjes!
Diana Ross & The Supremes FTW!!!quote:
Dus alles wat geen onzin is halen ze wegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:51 schreef elfzesendertig het volgende:
ONZ mods modden sowieso alles naar hun eigen smaak
pcies, Alleen LudoSanders en murp zijn goede ONZ mods, die anderen, tja, er zijn meerdere mods nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:51 schreef elfzesendertig het volgende:
ONZ mods modden sowieso alles naar hun eigen smaak
Ben ik met je eens, murp en Ludo doen het goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
pcies, Alleen LudoSanders en murp zijn goede ONZ mods, die anderen, tja, er zijn meerdere mods nodig
idd het niveau van de anderen is soms slechter dan sommige topiques die ze sluitenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, murp en Ludo doen het goed.
Hoe heb je van tevoren dan kunnen tiepen? Of gebruik je zo'n spraak-herkenner?quote:
Eigenlijk wel ja.quote:
Bij gebrek aan beterquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:59 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hoe heb je van tevoren dan kunnen tiepen? Of gebruik je zo'n spraak-herkenner?
slechte grap, ik weet 't
En dat als 25+er hè....quote:
En toch, beste Dagonet, worden sommige, in potentie leuke topiques weggemod.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:02 schreef Dagonet het volgende:
Check het even in ONZ FB, waren idd soms best leuke topics, net als wat heb je nú in je broekzak of schud je toetsenbord leeg en post een foto
lol, check dequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En dat als 25+er hè....
Somebody kick me!!
Fuck, helemaal gemist dat ik door de 60K ben gegaan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:08 schreef neo567 het volgende:
Dagonet aantal posts: 60016
Wat een onzin![]()
Dagonet, ik heb aan de admin gemeld dat jij zei: fuck.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fuck, helemaal gemist dat ik door de 60K ben gegaan!
Ebola voor je italicsknop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dagonet, ik heb aan de admin gemeld dat jij zei: fuck.![]()
ONZ is al een tijdje uitgestorvenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:15 schreef Het_hupt het volgende:
Ontopique plz, anders gooien ze hier ook een slotje op![]()
ONZ was ooit de trekker van FOK!, met de nadruk op was
idd, ik vrees ook het ergstequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
ONZ is al een tijdje uitgestorvenGaat ook niet meer goedkomen denk ik
![]()
De ONZ mods hangen hier ook wel redelijk vaak rondquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, ik vrees ook het ergste![]()
Nu KLB het beste loopt zal men proberen hier te gaan modden
Aan welke? Die kale die in z'n columns de boel nog wel eens bijelkaar wil schelden of die blonde Leffedrinkster die topics opent als ebolachlamydiavinkentering?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dagonet, ik heb aan de admin gemeld dat jij zei: ebola.
nou ja, in FB krijg ik geen antwoord op mijn vraag waarom dat topic is gesloten, wel typisch eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De ONZ mods hangen hier ook wel redelijk vaak rondZal er in ONZ soms niks te doen zijn?
Je wordt duidelijk guh-négeerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nou ja, in FB krijg ik geen antwoord op mijn vraag waarom dat topic is gesloten, wel typisch eigenlijk
Ik doe mn best daar....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, ik vrees ook het ergste![]()
Nu KLB het beste loopt zal men proberen hier te gaan modden
mwah, who caresquote:
Goede postquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aan welke? Die kale die in z'n columns de boel nog wel eens bijelkaar wil schelden of die blonde Leffedrinkster die topics opent als ebolachlamydiavinkentering?
Er komt daar vast nog wel een antwoord.quote:
Klagen over moderatie in Onzin kun je hier doen [ONZ FB] Waar de TS koffie serveert.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:36 schreef neo567 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |