Aan welke? Die kale die in z'n columns de boel nog wel eens bijelkaar wil schelden of die blonde Leffedrinkster die topics opent als ebolachlamydiavinkentering?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dagonet, ik heb aan de admin gemeld dat jij zei: ebola.
nou ja, in FB krijg ik geen antwoord op mijn vraag waarom dat topic is gesloten, wel typisch eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De ONZ mods hangen hier ook wel redelijk vaak rondZal er in ONZ soms niks te doen zijn?
Je wordt duidelijk guh-négeerdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nou ja, in FB krijg ik geen antwoord op mijn vraag waarom dat topic is gesloten, wel typisch eigenlijk
Ik doe mn best daar....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, ik vrees ook het ergste![]()
Nu KLB het beste loopt zal men proberen hier te gaan modden
mwah, who caresquote:
Goede postquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aan welke? Die kale die in z'n columns de boel nog wel eens bijelkaar wil schelden of die blonde Leffedrinkster die topics opent als ebolachlamydiavinkentering?
Er komt daar vast nog wel een antwoord.quote:
Klagen over moderatie in Onzin kun je hier doen [ONZ FB] Waar de TS koffie serveert.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:36 schreef neo567 het volgende:
Start iki es een onzin topic, wat vroegah top was vond ik, gooit een modje die pas sinds 2006 op Fok! komt hem dicht.
Klacht: Tja.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |