abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:19:38 #1
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_59550435

Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic!
Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!

De Fok ONZ! Service desk bestaat uit:
Snakey, murp, zarGon, cerror en LudoSanders.

Waar dient dit topic voor, zeg je? .

Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een slotje, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patient topics begint te openen met vragen over moderaties, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent moderaties in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij moderators, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het netjes.

Okay, maar wat als ernstige haast bij is? .

Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username ONZePM. Gezien een leven bij ons blauwen niet bekend is, zal er ongetwijfeld iemand aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

Tof! Ik vind het hier nu al gezellig! .

En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.

Maar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet? .

Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier dus niet geslowchat gaat worden.

Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts.

Om de slowchatters van dienst te zijnhebben we ook een banner met de tekst 'ONZ-modjes seal of permitted' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt (policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). Zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn.

Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun 'waarde' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.

En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.

De seals zijn gemaakt door LOLBOY.

Het wordt me volkomen duidelijk nu .

Mooi zo. Je kan je ei altijd aan ons kwijt. Gebruik dit topic niet om te slowchatten, kijk eens de regels door voor de lol, en mocht je iets speciaals willen vertellen, maak dan gebruik van de speciale PM. En onthoud:
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Allen voor bier, bier voor allen.
Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door LudoSanders op 20-06-2008 14:28:41 ]
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_59550486
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:22:01 #3
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_59550516
Suiker of Melk Ludo?
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
pi_59550645
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:22 schreef Paramnesia het volgende:
Suiker of Melk Ludo?
Melk en suiker.

Koffie zoals koffie bedoelt is natuurlijk, zwart.

Waarom heb je een oude OP gepakt trouwens?
Ik typ straat.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:28:50 #5
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_59550689
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:26 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Melk en suiker.

Koffie zoals koffie bedoelt is natuurlijk, zwart.

Waarom heb je een oude OP gepakt trouwens?
Ow er stond klik hier voor de OP. En dus vandaar. Foutje.
pi_59550743
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:28 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Ow er stond klik hier voor de OP. En dus vandaar. Foutje.
Opgelost, gelijk de wiki maar ff aangepast.
Ik typ straat.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:32:27 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_59550788
Dag Para, doe mij ook maar een flinke mok puur zwart
pi_59551197
Mag ik hier een strategische tvp plaatsen?
pi_59551966
Dankje , perfect execution van heilige nonsens literatuur!
pi_59551991
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:20 schreef Maisnon het volgende:
Dankje , perfect execution van heilige nonsens literatuur!
Ik typ straat.
  Forum Admin vrijdag 20 juni 2008 @ 17:30:40 #11
58651 crew  murp
murp
pi_59555102
ik wil graag een choco-koffie _
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:38:42 #12
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_59555281
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:32 schreef remlof het volgende:
Dag Para, doe mij ook maar een flinke mok puur zwart
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:30 schreef murp het volgende:
ik wil graag een choco-koffie _
*schenkt*

choco-koffie is trouwens pwn.
pi_59556437
Bakkie pleur. .
pi_59557188
[Deel 17] Keep the Stervende hoeren kankerkachel ALIVE!

Waarom is deze nog centraal? Hij dateert uit juni 2007 en heeft maar 2 á 3 posts per maand. Om daar nou een centraal voor te maken
pi_59557284
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:09 schreef Cahir het volgende:
[Deel 17] Keep the Stervende hoeren kankerkachel ALIVE!

Waarom is deze nog centraal? Hij dateert uit juni 2007 en heeft maar 2 á 3 posts per maand. Om daar nou een centraal voor te maken
Omdat Kees een held is.

Waarom open jij het nieuwe [BeF] topic? Blijf daar eens vanaf.
Ik typ straat.
pi_59557365
Ik was de laatste poster...
pi_59557394
Ik dacht remlof.
Ik typ straat.
pi_59557409
Ja balen, nu weer open
pi_59557450
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:16 schreef Cahir het volgende:
Ja balen, nu weer open
Dat deed ik dan ook gelukkig zelf.
Ik typ straat.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:21:53 #21
158452 IQM
I am the one
pi_59557553
Mensen die Guus Hiddink een verrader noemen.
Mensen die Willeke een verrader noemen! #2

Is dit tegenwoordig het niveau van ONZ? Nietsvermoedende meisjes lastigvallen op msn en hun e-mailadres op het internet gooien? Kijk, dat de huidige lichting ONZ-users niet verder komt dan dit uiterst laagdrempelige, van weinig creativiteit getuigende topic kan ik hartstikke goed begrijpen, maar dat de huidige lichting mods dit toelaat...

RIP, ONZ.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:25:53 #22
158452 IQM
I am the one
pi_59557664
Dat er ook maar 49 topics open/actief zijn de laatste 43 uur. Waar er dus twaalf reeksen van zijn (de uitermate stoere I.R. Baboons semibikkeldtijd-reeks uiteraard niet meegerekend).
Scio Melius
Gelul.
pi_59557754
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:21 schreef IQM het volgende:
Mensen die Guus Hiddink een verrader noemen.
Mensen die Willeke een verrader noemen! #2

Is dit tegenwoordig het niveau van ONZ? Nietsvermoedende meisjes lastigvallen op msn en hun e-mailadres op het internet gooien? Kijk, dat de huidige lichting ONZ-users niet verder komt dan dit uiterst laagdrempelige, van weinig creativiteit getuigende topic kan ik hartstikke goed begrijpen, maar dat de huidige lichting mods dit toelaat...

RIP, ONZ. [ afbeelding ]
Mijn mondhoeken krullen er ook niet van omhoog, deeltje 1 was goed verborgen gehouden door de TT en deel 2. Tsja.. laat ze maar ff plezier hebben, zo lang kan dat nooit duren.

en dat dus
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:25 schreef IQM het volgende:
Dat er ook maar 49 topics open/actief zijn de laatste 43 uur. Waar er dus twaalf reeksen van zijn (de uitermate stoere I.R. Baboons semibikkeldtijd-reeks uiteraard niet meegerekend).
Ik typ straat.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:34:34 #24
158452 IQM
I am the one
pi_59557936
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:29 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Mijn mondhoeken krullen er ook niet van omhoog, deeltje 1 was goed verborgen gehouden door de TT en deel 2. Tsja.. laat ze maar ff plezier hebben, zo lang kan dat nooit duren.

en dat dus
[..]
Je leest niet goed, Ludo, ik heb het erover dat jullie dit toelaten.

Afgezien van het feit dat het gewoon helemaal niet grappig is, dacht ik dat er altijd een (ongeschreven) beleid was dat dit soort dingen niet werden gedaan op FOK!. Zo'n meisje heeft niet gevraagd of ze even het wereldwijde web op gepleurd mocht worden met e-mailadres en foto en al. Zoals ik het zag, werden er e-mailadressen in het topic gepost, waarna half gedebiliseerd ONZ haar toevoegt, haar lastigvalt en chatlogs op FOK! gooit (wat ooit ook not done was ).
Scio Melius
Gelul.
pi_59557977
Eigen schuld, moet je maar niet je msn overal op gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')