Sorry, een breezertjequote:
Het Sidney?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:27 schreef tong80 het volgende:
Zo mijn haartjes in Olympisch model geknipt.
Welke van de 6?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef appelsientje het volgende:
Yeah ik heb volgende week een nieuwe telefoon
http://i.expansys.com/i/b/b149655.jpg
Vanochtend was het leuker geweest.quote:
jep, maar toen sliep ik nogquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vanochtend was het leuker geweest.
euh dit is 1 telefoon, maar dan van verschillende kanten genomenquote:
Ow.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh dit is 1 telefoon, maar dan van verschillende kanten genomen
S500i
Kun je er ook mee bellen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef appelsientje het volgende:
Die toetsen gaan wel erg snel kapotquote:
quote:
Je moet ervan houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef appelsientje het volgende:
Smaken verschillenquote:
Fijn voor je!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Hij's echt wel heel cool
Dankjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Fijn voor je!
Ik ga maar weer eens een Nederlandse kroeg bezoeken
Nu aan aan oom agent om de OP te updatenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:11 schreef Lionheaad het volgende:
HalloWaarom staat Caitlin nog niet in de OP?!
![]()
![]()
Morgen mag mevrouw Lionheaad iig naar huis. Nou nog hopen dat de bili van Caitlin goed is, dan mag zj ook naar huis. Duim...duim....duim....
Tof!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:27 schreef tong80 het volgende:
Zo mijn haartjes in Olympisch model geknipt.
Wat is er?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu aan aan oom agent om de OP te updaten.
Ja doet je MSN het nog nietquote:
Ik sla de zaterdagochtend graag overquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:43 schreef SCH het volgende:
Tot morgen vroeg
Vanaf 5 uur. Ik wilde het eigenlijke begin meemakenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:53 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Jullie zijn er al vroeg bij
Goed bezig !!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanaf 5 uur. Ik wilde het eigenlijke begin meemaken
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:03 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Ruim op tijd voor de finale van het wielrennenDat Chinese gewichthefwinnaarstertje
over 2 weken is het weer voorbijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Dus de TV moet de hele dag aanstaan begrijp ik, these days?
Naar de kroeg geweest gisteravond en maandag teruggekomen van vakantiequote:
Die judoka?quote:
quote:Chinese man doodt Amerikaanse toerist
Uitgegeven: 9 augustus 2008 13:17
Laatst gewijzigd: 9 augustus 2008 13:37
PEKING - Een Chinese man heeft zaterdag een Amerikaanse toerist in Peking zo hard in elkaar geslagen dat hij is gestorven.
ANP
De man viel twee Amerikaanse toeristen en een Chinese gids aan, berichtte het Chinese staatspersbureau Xinhua zaterdag. De twee anderen raakten ernstig gewond.
Zelfmoord
Na de aanval pleegde de 47-jarige man zelfmoord door van de tweede verdieping van de Trommeltoren af te springen, een populaire toeristenattractie. Het motief van man uit de oostelijke stad Hangzhou is nog onbekend.
De twee toeristen zijn familieleden van een Amerikaanse volleyballcoach van het mannenteam bij de Olympische Spelen. Dat heeft het olympisch comité van de Verenigde Staten bekendgemaakt.
(c) ANP
Dat is toch veel te jongquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:44 schreef sjimz het volgende:
Bernie Mac overleden (50)
RIP Bernie Mac
Dat is op zaterdag wel vakerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:46 schreef appelsientje het volgende:
Dat was ff een gezellig dagje Walibi
En het was nog lekker rustig ook....
Goed om te wetenquote:
Zaterdag is boodschapdag voor veel gezinnen, die keren dat ik er was was het op zaterdag het rustigst.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed om te weten
Was trouwens erg lekker weer vandaag... nu maar eens een duveltje open trekken
Ik heb hem nooit grappig gevonden.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:06 schreef Suijk het volgende:
Koffers gepakt, zometeen naar Schiphol voor een weekje Griekenland. Even wat lekker weer opzoeken.
Hij neemt niet opquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:02 schreef RayMania het volgende:
Dan bel je naar je mobiel?
Tja, met trilstand heb je minder snel in de gaten dat je gebeld wordt.quote:
Moet ie de kat tegen zijn oor houdenquote:
Misschien zit ie er dan wel opquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tja, met trilstand heb je minder snel in de gaten dat je gebeld wordt.
Ah, je snapt de grap.quote:
Geen idee, dat schuif ik voor me uit.quote:
Hoi Diekquote:
Ik dacht al, waarom reageer je niet op mijn smsjes!quote:
Ik heb er een vieze woorden block op zitten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom reageer je niet op mijn smsjes!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:17 schreef Ole het volgende:
oh ja, nou moet ik eik gaan schelden op mannen etc...
Bij deze: Mannen
23stequote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef borisz het volgende:
Tijd voor de PKVN weekfinale
Je hebt goed opgelet bij de pokershowsquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anna Kournikova, ziet er mooi uit maar wint nooit
Welke Duitser had je graag in een urn gezien ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
Geen verassingen dit jaar in de eerste ronde helaas.
Heeft ie goud gewonnenquote:
Dat meen je niet ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee maar hij is wel weer betaald voetbal gaan spelen bij Go Ahead Eagles
Failiet zal hij nooit raken met zijn autocollectie!quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:05 schreef borisz het volgende:
Ja RIP.
Gravenstijn in de halve finales judo
Apies kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:52 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was ff gezellig in de dierentuin
en nog droog gebleven ook
Dat is snelquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:52 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was ff gezellig in de dierentuin
en nog droog gebleven ook
Ik vroeg me al af waar je wasquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:47 schreef rubbereend het volgende:oi
dus hier zitten jullie, was jullie al een paar weken kwijt
Als ze maar goed zijn in bed.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:10 schreef Messenga het volgende:
Wat een donks toch ook op pokerstars
onder andere ja, veel gewerkt, 4 daagsefeesten, nog meer feesten en ondertussen computerpanne en geen tijd om daar wat aan te doen etc. etc.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je was. Computer stuk hoorde ik?
Alles goed verder?.
Donks zijn spelers die alles afbetalen met mindere kaarten dan op tafel liggen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als ze maar goed zijn in bed.
Wat zijn donks?
of je één outere op de riverquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Donks zijn spelers die alles afbetalen met mindere kaarten dan op tafel liggen.
Ik ben er waarschijnlijk vrijdag pas maar een biertje lijkt me een goed plan!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:11 schreef rubbereend het volgende:
donderdag Lowlands! Ff biertje doen met Sjimz
Nu er weer een bloemetje op de bar staat welquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:29 schreef Blumchen het volgende:
Heey lieve hools
Gaat t goed allemaal?
Aah das lief!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu er weer een bloemetje op de bar staat wel
Wat een joker is het toch ookquote:
Nope, het is algemeen bekend dat ze de villa niet mooi vond....quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Persoonlijke redenen. Estelle was uitgewinkeld ofzo?
Serieus?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nope, het is algemeen bekend dat ze de villa niet mooi vond....
Ze woonden al een tijdje in een hotel
quote:di 29 jul 2008, 20:30 Estelle Gullit gooit huis in LA alweer in verkoop
van onze redactie
Ze wil namelijk geen huis dat zo groot is dat ze op een step moet klimmen om van slaapkamer naar slaapkamer te komen. Het grote huis ligt bovendien veel te ver van de school van haar kinderen vandaan. Dus staat het huis voor 4 1/2 miljoen dollar te koop. Dat was ook de vraagprijs toen de familie Gullit het kocht, dus winst maken ze ook al niet.
Het gezin woont voorlopig in het Beverly Hills Hotel, wat een luttele 6100 dollar per dag kost. Het is afzien geblazen voor de Gullitjes...
Dit meldt Shownieuws
dan pasquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk vrijdag pas maar een biertje lijkt me een goed plan!
Ga nu maar eens naar werk toe
Truste alvast!
* Ole is Ms Showbizzquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:42 schreef borisz het volgende:
Voor showbizz moeten we natuurlijk bij Ole zijnDat Gullit toevallig een linkje met voetbal heeft doet niet ter zake
Echt een aap.quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig is boulevard over 2 weken weer
Als K&vdB niet zo EO doen dan is dit nooit zo grappig als nuquote:
Dat is waarquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Als K&vdB niet zo EO doen dan is dit nooit zo grappig als nu
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:14 schreef Ole het volgende:
ik kijk de sportkwis op ned3
Shit gelijk met sportzomer.quote:
Hij stak er lekker ééntje opquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Als K&vdB niet zo EO doen dan is dit nooit zo grappig als nu
Staat ie nu in de halve finales? Ben pas net wakker dus sorry als het een domme vraag isquote:
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Staat ie nu in de halve finales? Ben pas net wakker dus sorry als het een domme vraag is
ja erg leukquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 02:10 schreef tong80 het volgende:
Leuke reportage over 20 jaar house in 1 vandaag. Was één van de eerste die in de Roxy kwam toen als in het zwart geklede rocker. Ook XTC geprobeerd toen. Mijn god wat vond ik iedereen lief
Eendquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:11 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ja erg leukal is niet iedereen het erover eens dat dat al bij de house geteld mocht worden, Robin Albers is van de groep dat het pas begin in '91.
Maar het belangrijkste is dat het er nogsteeds is
U de tv aan overdag ? Waar gaat het heen met de wereldquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Daggie vrij, en raai es wat?
Ik heb de TV overdag aanHet moet niet gekker worden
Eend
En gewonnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Hup Elisabeth, geef Zeeland een medaille.
Ja, dat dacht ik ook al, en het is KUTweer, dus alleen straks er even een uurtje uit voor de boodschappenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:18 schreef borisz het volgende:
U de tv aan overdag ? Waar gaat het heen met de wereld![]()
Al mogen voor de OS uitzonderingen gemaakt worden
Nu nog een partijtje winnenquote:
quote:DE WAARHEID OVER ZIJN VERTREK! 'RUUD GULLIT WAS ORDINAIRE ZAKKENVULLER'
(12-8-2008) Op het moment dat Estelle Gullit de Amsterdamse PC Hooftstraat de rug toekeerde om op het vliegtuig te stappen richting Hollywood om zich daar bij man Ruud te voegen die in de stad van glitter & glamour het dagelijks brood verdiende als trainer van voetbalclub LA Galaxy wist mooie Estelle al dat ze voor een lange vakantie ging en niet om een nieuw leven in de VS op te bouwen. Dat de reden van het vertrek van Ruud Gullit bij LA Galaxy zijn vrouw Estelle is, zoals verschillende Amerikaanse en Nederlandse media vandaag melden is dan ook niet de waarheid.
Op het moment dat Estele met de kinderen Maxim en Joelle voet op Amerikaanse bodem zette had Ruud Gullit al te horen gekregen dat zijn positie wankelde. Gullit, die als weinig succesvol trainer, alweer voor de vierde keer vroegtijdig afscheid neemt, hij werd eerder ontslagen bij Chelsea en stapte na een reeks teleurstellende resultaten op bij Newcastle United en Feyenoord, had toen van een aantal bestuursleden te horen gekregen dat wat hen betreft hij mocht –of moest- vertrekken. Hij werd een maand geleden nog slechts gesteund door het nu ook opgestapte, excentrieke, bestuurslid Alexi Lalas, maar wist al dat de spelersgroep, met o.a. topvedette David Beckham, het vertrouwen in hem verloren had. De invloedrijke krant Los Angeles Times schreef al dat Gullit slechts gekomen was om zijn zakken te vullen en dat hij plichtmatig zijn werk deed…
Tsja. Elke dood is kut, maar je kan niet ontkennen dat deze risico's niet zijn uit te sluiten in toch een oorlogsgebied.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:30 schreef tong80 het volgende:
Jammer van Elmont....maar valt in het niet bij die cameraman.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef sjimz het volgende:
http://fumpr.com/images/ja9649gwx25j20sykl0q.png
hehehquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef sjimz het volgende:
http://fumpr.com/images/ja9649gwx25j20sykl0q.png
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:11 schreef tong80 het volgende:
4 uur in de middag zo langzamerhand komt iedereen thuis van het werk en moet tot half negen wachten op beelden van de spelen.
Waarom niet gewoon Nederland 1 reserveren voor de spelen en alles laten zien ?
om vier uur zijn er nog zaalsporten bezig, basketball bijvoorbeeld. Kunnen ze makkelijk een duel uitzenden.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eend![]()
U is weer terug....
alles goedbinnenkort lowlands zeker
Het eventing was ook nog bezig, hebben we maar even op Sporza zitten kijken, prima prestatie van Lips. Die mang aat over 4 jaar hoge ogen gooien!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:59 schreef borisz het volgende:
[..]
om vier uur zijn er nog zaalsporten bezig, basketball bijvoorbeeld. Kunnen ze makkelijk een duel uitzenden.
Wie is er nou niet fan van Femke en Ranomiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef rubbereend het volgende:
oja had ik al gezegd dat ik deze spelen (al voor de spelen natuurlijk) enorm fan ben van Femke Heemskerk![]()
Nee SCH de NOS fopt je. Rond die tijd begon het basketballen en nog meer sporten.quote:
Nou niet volop hoor. Maar je hebt toch meer zenders?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee SCH de NOS fopt je. Rond die tijd begon het basketballen en nog meer sporten.
Het scheelt 6 uur. 16.00 hier is daar 22.00uur. Dan zijn ze nog volop bezig.
Ik vond je antie NOS topic eerst maar niks maar na vandaag ga ik met je meequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou niet volop hoor. Maar je hebt toch meer zenders?
* SCH is sjagrijnig en spreekt alles tegen
De NOS doet het inmiddels hartstikke goed, echt super, kan de BBC een puntje aan skrewenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond je antie NOS topic eerst maar niks maar na vandaag ga ik met je mee
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
De NOS doet het inmiddels hartstikke goed, echt super, kan de BBC een puntje aan skrewen
Ja, nu welquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:18 schreef SCH het volgende:
Iemand nog iets leuks meegemaakt vandaag? Ik heb gewerkt.
Ze kunnen niks vinden. Maar het was echt een baalmoment hoor! Ik voelde iedereen kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef SCH het volgende:
Wat heb jij toch altijd veel pech Ray. Ben je er wel eens op onderzocht?
Nee, eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:21 schreef SCH het volgende:
Je schaamde je dus. Heb je dat vaker en wanneer precies?
Da's een zeldzaam moment van wijsheid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:25 schreef Breach het volgende:
RM heeft ook weleens geluk
[Voetbal-onderschriftcompetitie] # 132: Jury nu wel op tijd?
Dat krijg je bij de wagendwarsstraat.quote:
Nasty fotoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Cameraman van RTL gedood door bombardementen in Georgië, correspondent Jeroen Akkermans gewond aan zijn been - niet bekend hoe ernstig.
Oh my god....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |