Sorry, een breezertjequote:
Het Sidney?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:27 schreef tong80 het volgende:
Zo mijn haartjes in Olympisch model geknipt.
Welke van de 6?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef appelsientje het volgende:
Yeah ik heb volgende week een nieuwe telefoon
http://i.expansys.com/i/b/b149655.jpg
Vanochtend was het leuker geweest.quote:
jep, maar toen sliep ik nogquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vanochtend was het leuker geweest.
euh dit is 1 telefoon, maar dan van verschillende kanten genomenquote:
Ow.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh dit is 1 telefoon, maar dan van verschillende kanten genomen
S500i
Kun je er ook mee bellen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef appelsientje het volgende:
Die toetsen gaan wel erg snel kapotquote:
quote:
Je moet ervan houdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:07 schreef appelsientje het volgende:
Smaken verschillenquote:
Fijn voor je!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Hij's echt wel heel cool
Dankjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Fijn voor je!
Ik ga maar weer eens een Nederlandse kroeg bezoeken
Nu aan aan oom agent om de OP te updatenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:11 schreef Lionheaad het volgende:
HalloWaarom staat Caitlin nog niet in de OP?!
![]()
![]()
Morgen mag mevrouw Lionheaad iig naar huis. Nou nog hopen dat de bili van Caitlin goed is, dan mag zj ook naar huis. Duim...duim....duim....
Tof!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:27 schreef tong80 het volgende:
Zo mijn haartjes in Olympisch model geknipt.
Wat is er?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu aan aan oom agent om de OP te updaten.
Ja doet je MSN het nog nietquote:
Ik sla de zaterdagochtend graag overquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:43 schreef SCH het volgende:
Tot morgen vroeg
Vanaf 5 uur. Ik wilde het eigenlijke begin meemakenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:53 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Jullie zijn er al vroeg bij
Goed bezig !!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanaf 5 uur. Ik wilde het eigenlijke begin meemaken
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:03 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Ruim op tijd voor de finale van het wielrennenDat Chinese gewichthefwinnaarstertje
over 2 weken is het weer voorbijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Dus de TV moet de hele dag aanstaan begrijp ik, these days?
Naar de kroeg geweest gisteravond en maandag teruggekomen van vakantiequote:
Die judoka?quote:
quote:Chinese man doodt Amerikaanse toerist
Uitgegeven: 9 augustus 2008 13:17
Laatst gewijzigd: 9 augustus 2008 13:37
PEKING - Een Chinese man heeft zaterdag een Amerikaanse toerist in Peking zo hard in elkaar geslagen dat hij is gestorven.
ANP
De man viel twee Amerikaanse toeristen en een Chinese gids aan, berichtte het Chinese staatspersbureau Xinhua zaterdag. De twee anderen raakten ernstig gewond.
Zelfmoord
Na de aanval pleegde de 47-jarige man zelfmoord door van de tweede verdieping van de Trommeltoren af te springen, een populaire toeristenattractie. Het motief van man uit de oostelijke stad Hangzhou is nog onbekend.
De twee toeristen zijn familieleden van een Amerikaanse volleyballcoach van het mannenteam bij de Olympische Spelen. Dat heeft het olympisch comité van de Verenigde Staten bekendgemaakt.
(c) ANP
Dat is toch veel te jongquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:44 schreef sjimz het volgende:
Bernie Mac overleden (50)
RIP Bernie Mac
Dat is op zaterdag wel vakerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:46 schreef appelsientje het volgende:
Dat was ff een gezellig dagje Walibi
En het was nog lekker rustig ook....
Goed om te wetenquote:
Zaterdag is boodschapdag voor veel gezinnen, die keren dat ik er was was het op zaterdag het rustigst.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed om te weten
Was trouwens erg lekker weer vandaag... nu maar eens een duveltje open trekken
Ik heb hem nooit grappig gevonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |