Is die ene site in de OP gewoon je algemene site waar alles op staat of op komt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:29 schreef emarwii het volgende:
Ik ben op het moment erg druk bezig met 2 reviews. De kleine zeemermin is er 1 van. Een aantal scenes zijn zelfs al klaar. Ik weet nu nog niet wat mijn volgende review word, maar waarschijnlijk een mega drive of DS game.
Ik zal er morgen even een aantal bekijken!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:43 schreef emarwii het volgende:
alle filmpjes op een rijtje:
www.dgvf.come2me.nl
Kijk dan op de pagina: Gefrustreerde reviews !!
Hij komt uit het noorden daar is de zwartekracht anders!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef Sackboy het volgende:
Wat een rare deurkruk heb jij.
[ afbeelding ]
DS man, doen, lekker met je camera voor dat priegelschermpje hangen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:29 schreef emarwii het volgende:
Ik ben op het moment erg druk bezig met 2 reviews. De kleine zeemermin is er 1 van. Een aantal scenes zijn zelfs al klaar. Ik weet nu nog niet wat mijn volgende review word, maar waarschijnlijk een mega drive of DS game.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:57 schreef Kriegel het volgende:
En toch hoop ik heel erg voor jou en de volksgezondheid dat jij de boel gigantisch zit te stangen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hee, dat klinkt me echt onbekend in de oren.quote:De gefrustreerde Video Game fan is een show waarin ik slechte spellen review. Vroeger was ik de gefrustreerde Nintendo fan !! en kon toen alleen maar slechte nintendo games reviewen. Nu ben ik onafhankelijk en kan ik van alle systemen reviews maken
Ik moest heel hard lachen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er uiteindelijk van zijn 'game' terecht gekomen? Heb het laatste topic gemist.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
Poll: Wat is jullie mening over dit alles?Erg vet! Erg kut! Erg kut maar het kan erg vet worden! Wij willen Roelof terug! !
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |