Ja, moedig die kneus nog even aan ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Emarwii, laat je niet afleiden door al deze jaloerse fanboys! Je reviewt games eerlijk, laat duidelijk zien wat de gebreken zijn van de spellen en doet het ook nog eens vol enthousiasme!
De enige tip die ik voor je heb is dat je soms wat duidelijker moet proberen te praten, afgezien daarvan zit je helemaal op het goede pad
Kom, doe eens gek, biedt die knul een podium op die site van jullie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Emarwii, laat je niet afleiden door al deze jaloerse fanboys! Je reviewt games eerlijk, laat duidelijk zien wat de gebreken zijn van de spellen en doet het ook nog eens vol enthousiasme!
De enige tip die ik voor je heb is dat je soms wat duidelijker moet proberen te praten, afgezien daarvan zit je helemaal op het goede pad
Ik weet niet hoe goed hij zich aan kan passen aan het format warin we werken, maar het staat hem altijd vrij om een sollicitatie te sturen naar games@fok.nl!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kom, doe eens gek, biedt die knul een podium op die site van jullie.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed hij zich aan kan passen aan het format warin we werken, maar het staat hem altijd vrij om een sollicitatie te sturen naar games@fok.nl!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
TS, You're on the weblog.![]()
AVGN-wannabee
O ja, FOK!weblog kan niet aansprakelijk worden gesteld op eventuele emotionele gevolgen voor TS.quote:
"gamekjoeb"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |