abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:39:49 #41
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_60681100
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En dit geloof jij werkelijk
Wat ik denk is dat deze knakkers gehandeld hebben naar hun eigen portefeuille en niet kijkend naar wat voor bananenrepubliek aan het afgeleiden land het geworden is met kredietcrisis op kredietcrisis. Een dollar die meer en meer op een zimbawaanse begint lijken.

De dollar gaat klappen, vandaar ook de fantasymunt (tenminste voor de volkskrantlezers) Amero. Er wordt nu doelbewust gekoerst naar een beurskrach
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_60681283
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
Ik denk dat Paris véél slimmer is dan ze zich doet voorkomen
We zijn het zowaar een keer eens.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_60681299
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat ik denk is dat deze knakkers gehandeld hebben naar hun eigen portefeuille en niet kijkend naar wat voor bananenrepubliek aan het afgeleiden land het geworden is met kredietcrisis op kredietcrisis. Een dollar die meer en meer op een zimbawaanse begint lijken.
Olie is een primaire levens behoefte, dus daar is achter de schermen al genoeg over gebrainstormd.
quote:
De dollar gaat klappen, vandaar ook de fantasymunt (tenminste voor de volkskrantlezers) Amero. Er wordt nu doelbewust gekoerst naar een beurskrach
Geld an sich is altijd virtueel geweest en heeft nooit meer waarde gehad dan het papier waar van het gemaakt is.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_60681343
paris is een soort sharon stone in vermomming

iedereen kent sharon stone van de scene dat ze haar kruis laat zien in een film, weinig weten dat ze hoog begaafd is
pi_60681399
Noes!! maar ja het is america eh
pi_60681403
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:50 schreef rockdahouse het volgende:
paris is een soort sharon stone in vermomming
Paris Hilton is gewoon een ordinaire Amerikaanse. Haar typering in de media is wel het bewijs dat propaganda werkt. En als je een zwartkijker bent ga je gewoon denken dat ze die overkill aan Paris Hilton nieuws de ether in slingeren om het volk dom te houden, want laten we eerlijk wezen, waar gaat het in Godsnaam over
quote:
iedereen kent sharon stone van de scene dat ze haar kruis laat zien in een film, weinig weten dat ze hoog begaafd is
Ga Sharon Stone aub niet met Paris Hilton vergelijken, want Sharon Stone kan tenminste iets.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:09:06 #47
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_60681746
Het klinkt leuk en intelligent om een combinatie van de twee kandidaten te maken door eerst te gaan boren bij de Amerikaanse kusten (McCain) zodat olieprijzen naar beneden gaan totdat duurzame energie beschikbaar komen door bepaalde belastingmaatregelen (Obama).

Enige probleem is dat het onzin is. Beginnen met offshore drilling levert geen kortetermijnoplossing, of zoals de experts zeggen: no impact in the near-term since it will be close to a decade before the first oil can be extracted from the currently protected offshore areas. The EIA projects that production will reach 200,000 barrels a day (0.2 percent of projected world production) at peak production in close to twenty years. It describes this amount as too small to have any significant effect on oil prices. .

Of bekijk deze factcheck: http://blogs.tnr.com/tnr/(...)ton-on-drilling.aspx

Het grappige van dit alles? McCain probeert Obama eerst af te schilderen als een dom blondje zoals Hilton, maar steunt vervolgens een niet serieus te nemen voorstel van datzelfde domme blondje.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:12:16 #48
52357 Lambiekje
pi_60681835
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

We zijn het zowaar een keer eens.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:13:20 #49
52357 Lambiekje
pi_60681863
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Paris Hilton is gewoon een ordinaire Amerikaanse. Haar typering in de media is wel het bewijs dat propaganda werkt. En als je een zwartkijker bent ga je gewoon denken dat ze die overkill aan Paris Hilton nieuws de ether in slingeren om het volk dom te houden, want laten we eerlijk wezen, waar gaat het in Godsnaam over
[..]

Ga Sharon Stone aub niet met Paris Hilton vergelijken, want Sharon Stone kan tenminste iets.
Paris kan ook iets :0
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:09:33 #50
28033 Pek
je moet wat
pi_60683069
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
Ik denk dat Paris véél slimmer is dan ze zich doet voorkomen en dat wij allen denken.
Denk ik ook. Ze cultiveert het imago van domme blonde doos graag omdat het haar goed uitkomt, dan verwacht men ook niets van je. Hoogbegaafd gaat me wat ver, maar ze is zeker slimmer dan ze zich voordoet
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:58:15 #51
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60684980
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar als je genaaid wordt, dan toch maar liever door Paris.
Idd, en zal zeker lekker zijn dan door Bos
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60690946
Paris Hilton for president, that's hot!

Ze zal ongetwijfeld flutideeën hebben, maar dat hebben de fatsoenlijke pakdragende opaatjes die normaal president worden ook.
Paris Hilton op staatsbezoek, ik zie het nu al voor me, and I like it.
NB hoeveel mannen dromen er wel niet van om deze vrouw bloedserieus te nemen?

[ Bericht 14% gewijzigd door sneakypete op 09-08-2008 21:19:06 ]
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:39:24 #53
52357 Lambiekje
pi_60700368
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:13 schreef sneakypete het volgende:
Paris Hilton for president, that's hot!

Ze zal ongetwijfeld flutideeën hebben, maar dat hebben de fatsoenlijke pakdragende opaatjes die normaal president worden ook.
Paris Hilton op staatsbezoek, ik zie het nu al voor me, and I like it.
NB hoeveel mannen dromen er wel niet van om deze vrouw bloedserieus te nemen?
elke man
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:50:54 #54
78918 SeLang
Black swans matter
pi_60700511
Een verkiezingsstrijd tussen Paris en Hillary had ik wel leuk gevonden.
Hillary heeft dan geen schijn van kans, want iedereen stemt toch wel op het lekkerste wijf.

De US$ is overigens weer flink gestegen. Dat kan geen toeval zijn....
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_60701293
paris is helemaal niet dom, britney wel , maar paris die redt zich zonder haar rijke familie beter dan jij
pi_60701743
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:35 schreef RacerDKB het volgende:
Alsof Paris Hiltoneen willekeurige politicus dat heeft bedacht. Die heeft gewoon een bak geld aan een of andere hooggeleerdeambtenaar gegeven die dat heeft bedacht, en die heeft het gewoon van internet.

Een normaal mens kan dat bedenken, maar een Politicus?
tja, zo werkt politiek...
pi_60711778
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:31 schreef DS4 het volgende:
Toen ik deze kop las:

Paris Hilton serieus genomen

dacht ik dat er weer een nieuw filmpje boven was komen drijven.
pi_60721250
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:32 schreef henkway het volgende:
paris is helemaal niet dom, britney wel , maar paris die redt zich zonder haar rijke familie beter dan jij
Mijn idee, volgens mij is zij eerder een gewiekste zakenvrouw die zich in de harde wereld van glitter en glamour staande kan houden dan het domme blondje dat zij speelt, dus al helemaal in washington. Image is everything, in hollywood en in washington, dus ik zou haar nog een kans zien krijgen ook. Als Schwarzenegger het kan, kan zij het ook.
Ze zal natuurlijk niet zo gauw winnen misschien, maar who knows.
pi_60785092
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

elke man
Ik niet, ben niet zo van de blondines, en überhaupt geen enkele vrouw als ze zo mager zijn.. Maar goed, ze maakt er een mooi compromis van, en zoals hierboven ook al staat, ze is een geslepen zakenvrouw die het "product" paris hilton erg goed kan verkopen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_60874840
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:48 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik hoop van wel .. eerst Obama uitmaken voor leeghoofd met ster-allures, te vergelijken met Britney en Paris, en nu vindt die haar plan 'wel interessant' .. maar ja, de Amerikanen kennende .. de mud-sling campagne is maar net begonnen, dus zet je chips maar vast klaar en het bier koud
Dit is echt lachen dus.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')