Idd, en zal zeker lekker zijn dan door Bosquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar als je genaaid wordt, dan toch maar liever door Paris.
elke manquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:13 schreef sneakypete het volgende:
Paris Hilton for president, that's hot!
Ze zal ongetwijfeld flutideeën hebben, maar dat hebben de fatsoenlijke pakdragende opaatjes die normaal president worden ook.
Paris Hilton op staatsbezoek, ik zie het nu al voor me, and I like it.
NB hoeveel mannen dromen er wel niet van om deze vrouw bloedserieus te nemen?
tja, zo werkt politiek...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:35 schreef RacerDKB het volgende:
Alsof Paris Hiltoneen willekeurige politicus dat heeft bedacht. Die heeft gewoon een bak geld aan een of andere hooggeleerdeambtenaar gegeven die dat heeft bedacht, en die heeft het gewoon van internet.
Een normaal mens kan dat bedenken, maar een Politicus?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:31 schreef DS4 het volgende:
Toen ik deze kop las:
Paris Hilton serieus genomen
dacht ik dat er weer een nieuw filmpje boven was komen drijven.
Mijn idee, volgens mij is zij eerder een gewiekste zakenvrouw die zich in de harde wereld van glitter en glamour staande kan houden dan het domme blondje dat zij speelt, dus al helemaal in washington. Image is everything, in hollywood en in washington, dus ik zou haar nog een kans zien krijgen ook. Als Schwarzenegger het kan, kan zij het ook.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:32 schreef henkway het volgende:
paris is helemaal niet dom, britney wel , maar paris die redt zich zonder haar rijke familie beter dan jij
Ik niet, ben niet zo van de blondines, en überhaupt geen enkele vrouw als ze zo mager zijn..quote:
Dit is echt lachen dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:48 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik hoop van wel .. eerst Obama uitmaken voor leeghoofd met ster-allures, te vergelijken met Britney en Paris, en nu vindt die haar plan 'wel interessant' .. maar ja, de Amerikanen kennende .. de mud-sling campagne is maar net begonnen, dus zet je chips maar vast klaar en het bier koud
Dat ze erover hebben nagedacht, blijkt niet uit wat ze erover roepen. Het feit dat senatoren zo stokoud kunnen worden riekt verdacht veel naar voorouderverering.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:03 schreef el_bario het volgende:
http://www.funnyordie.com/videos/06ae3d8563
Hier kunnen jullie vast weer even mee vooruit....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |