abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:58:15 #51
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60684980
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar als je genaaid wordt, dan toch maar liever door Paris.
Idd, en zal zeker lekker zijn dan door Bos
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60690946
Paris Hilton for president, that's hot!

Ze zal ongetwijfeld flutideeën hebben, maar dat hebben de fatsoenlijke pakdragende opaatjes die normaal president worden ook.
Paris Hilton op staatsbezoek, ik zie het nu al voor me, and I like it.
NB hoeveel mannen dromen er wel niet van om deze vrouw bloedserieus te nemen?

[ Bericht 14% gewijzigd door sneakypete op 09-08-2008 21:19:06 ]
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:39:24 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_60700368
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:13 schreef sneakypete het volgende:
Paris Hilton for president, that's hot!

Ze zal ongetwijfeld flutideeën hebben, maar dat hebben de fatsoenlijke pakdragende opaatjes die normaal president worden ook.
Paris Hilton op staatsbezoek, ik zie het nu al voor me, and I like it.
NB hoeveel mannen dromen er wel niet van om deze vrouw bloedserieus te nemen?
elke man
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:50:54 #54
78918 SeLang
Black swans matter
pi_60700511
Een verkiezingsstrijd tussen Paris en Hillary had ik wel leuk gevonden.
Hillary heeft dan geen schijn van kans, want iedereen stemt toch wel op het lekkerste wijf.

De US$ is overigens weer flink gestegen. Dat kan geen toeval zijn....
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_60701293
paris is helemaal niet dom, britney wel , maar paris die redt zich zonder haar rijke familie beter dan jij
pi_60701743
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:35 schreef RacerDKB het volgende:
Alsof Paris Hiltoneen willekeurige politicus dat heeft bedacht. Die heeft gewoon een bak geld aan een of andere hooggeleerdeambtenaar gegeven die dat heeft bedacht, en die heeft het gewoon van internet.

Een normaal mens kan dat bedenken, maar een Politicus?
tja, zo werkt politiek...
pi_60711778
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:31 schreef DS4 het volgende:
Toen ik deze kop las:

Paris Hilton serieus genomen

dacht ik dat er weer een nieuw filmpje boven was komen drijven.
pi_60721250
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:32 schreef henkway het volgende:
paris is helemaal niet dom, britney wel , maar paris die redt zich zonder haar rijke familie beter dan jij
Mijn idee, volgens mij is zij eerder een gewiekste zakenvrouw die zich in de harde wereld van glitter en glamour staande kan houden dan het domme blondje dat zij speelt, dus al helemaal in washington. Image is everything, in hollywood en in washington, dus ik zou haar nog een kans zien krijgen ook. Als Schwarzenegger het kan, kan zij het ook.
Ze zal natuurlijk niet zo gauw winnen misschien, maar who knows.
pi_60785092
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

elke man
Ik niet, ben niet zo van de blondines, en überhaupt geen enkele vrouw als ze zo mager zijn.. Maar goed, ze maakt er een mooi compromis van, en zoals hierboven ook al staat, ze is een geslepen zakenvrouw die het "product" paris hilton erg goed kan verkopen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_60874840
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:48 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik hoop van wel .. eerst Obama uitmaken voor leeghoofd met ster-allures, te vergelijken met Britney en Paris, en nu vindt die haar plan 'wel interessant' .. maar ja, de Amerikanen kennende .. de mud-sling campagne is maar net begonnen, dus zet je chips maar vast klaar en het bier koud
Dit is echt lachen dus.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_60874945
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En dit geloof jij werkelijk
Dat ze erover hebben nagedacht, blijkt niet uit wat ze erover roepen. Het feit dat senatoren zo stokoud kunnen worden riekt verdacht veel naar voorouderverering.
Rechts in amerika is moreel failliet, en zwaar corrupt, ze laten zich ringeloren door mucho Olie-dollars

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_62256417
http://www.funnyordie.com/videos/06ae3d8563

Hier kunnen jullie vast weer even mee vooruit....
pi_62290534
hmmm best wel lachu

vrijdag 10 oktober 2008 @ 19:56:51 #64
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_62295704
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 12:03 schreef el_bario het volgende:
http://www.funnyordie.com/videos/06ae3d8563

Hier kunnen jullie vast weer even mee vooruit....
Ga ik straks Paris nog grappig vinden ook. Wat houd ik voor zekerheden over in deze wereld?
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')