Waarom zou ik dit oppakken als jij je niet beter gedraagt? Ik vind het ook een stijlloze opmerking, daar niet van. Het komt me nu helaas over als klikken.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:08 schreef Klopkoek het volgende:
Stelling: GeenStijl wordt steeds treuriger
Moet dit geaccepteerd worden? Mocro-losers?
Nee, ik klaag alleen in FB over zaken die er toe doen. Maar ja, dat zul jij wel anders zienquote:Op woensdag 17 september 2008 23:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En dan vraag je je af waarom niemand je serieus neemt. En dan ga je weer klagen in feedback....
Je hebt wel gelijk. Ik zal het topic ff goed scannen.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:20 schreef Klopkoek het volgende:
Klikken? Oké, dan doe ik het niet. Ik stel enkel vast dat het steeds erger wordt. Kennelijk schuiven de normen van anderen op en niet van mijzelf.
Nee jij bent de enige die het anders ziet.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, ik klaag alleen in FB over zaken die er toe doen. Maar ja, dat zul jij wel anders zien
second thatquote:Op donderdag 18 september 2008 20:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee jij bent de enige die het anders ziet.
Nope, M77 heeft wel een punt, KK zit in zijn nek te hijgen.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee jij bent de enige die het anders ziet.
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nope, M77 heeft wel een punt, KK zit in zijn nek te hijgen.
Ik zag gisteren dat KK ermee begon. Overigens is het allemaal geneuzel in de marge.quote:
Van de 8 posts waren er 7 bagger. Reden genoeg voor een slotje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:06 schreef Klautje het volgende:
Adolf Hitler was een Geert Wilders avant la lettre.
wtf, licht eens toe remlof, het is gewoon deel 2 van een snellopend topic
Dan was het baggergehalte van de navolgende posts hopelijk ook minder geweest en had het eventueel open kunnen blijven.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:13 schreef Klautje het volgende:
En stel dat de OP goed was?
He, iemand die het ziet maar ja de Mods zien het natuurlijk anders en die hebben het hier voor het zeggenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nope, M77 heeft wel een punt, KK zit in zijn nek te hijgen.
je begint het te begrijpenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
He, iemand die het ziet maar ja de Mods zien het natuurlijk anders en die hebben het hier voor het zeggen
Ja, dat juillie met een hetze bezig zijn jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
je begint het te begrijpen![]()
Waar doe ik dat dan? Rock is namelijk alleen pro zichzelf en de rest kan hem echt wat roestenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens frappant dat je rock pro KK durft te noemen
Nee hoor, ik krijg alleen enorm jeuk van dat gejank van je soms.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat juillie met een hetze bezig zijn ja![]()
[..]
Waar doe ik dat dan? Rock is namelijk alleen pro zichzelf en de rest kan hem echt wat roesten
quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg alleen enorm jeuk van dat gejank van je soms.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En dat geeft je het recht om dat soort edits in mijn posts te doen?
Dacht het niet volgens mij is dat in strijd met de policy
Dus ik ga er van uit dat je deze misselijke edit aanpast en je in het vervolg dit soort edits achterwege laat. Je laat op deze manier wel je werkelijke gezicht en je echte mod kwaliteiten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |