geloven als feit kan ook hoor. En feiten hoeven niet altijd te stroken, het kan ook op een "drogreden" slaan.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh dus het gaat jou om de 'spannendheid'!
Waarom ga je niet gewoon een potje WoW spelen. Kan je lekker je fantasiewereldje op los laten. Het gaat bij debunkers erover om die belachelijke uit het verband gerukte citaatjes van een vijfde bron de grond in te branden.
Jullie geloven dus in zwarte gaten op aarde, reptilians en morphersen een PLANEET DIE TEGEN DE AARDE gaat knallen?
Ik veracht jullie soort verhalenbedenkers die chaos proberen te veroorzaken in de wereld. Ik zal jullie allen tyfushard uitlachen als het 2012 geweest is. Maarja, dan hebben jullie je woordje wel weer klaar, net zoals met die zgn grote ufo die hier op planeet aarde zou landen"je moet er eerst in geloven wil je het zien!"
En daar zit jullie fout, 'geloven' tegenover 'feiten'
Je hebt er dus helemaal geen snars van begrepenquote:Op woensdag 10 december 2008 03:30 schreef bloedhond het volgende:
maarja dan blijf nog steeds mijn vraag: wie is debunker, en wie niet. maar zo te horen bestaan die niet. hier op het fok niet en op het net niet. debunker is dus een woord wat niet bestaat. het internet is dus bunker vrij.
nogmaals:quote:Op woensdag 10 december 2008 03:30 schreef bloedhond het volgende:
maarja dan blijf nog steeds mijn vraag: wie is debunker, en wie niet. maar zo te horen bestaan die niet. hier op het fok niet en op het net niet. debunker is dus een woord wat niet bestaat. het internet is dus bunker vrij.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:42 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Even afstappend van de hoeveel bagage die je bij je draagt, wat jij dacht dat debunker betekende is simpelweg fout. Bunk is of steeds een bestaand Engels woord, nog steeds gebruikt in het dagelijkse leven. En bunk betekent nu eenmaal onzin. Een debunker is dus iemand die onzin ontzenuwd. Daar kun je niet om heen.
Jouw definitie is vooral door de complotvoorstanders verzonnen om hun tegenstanders in een negatief daglicht te stellen, net zoals complottheorist tegenwoordig staat voor een aluminium hoedjes dragende UFo nut, terwijl ook die kreet op een redelijk normale ontstaan is.
Daarmee wil ik zeggen dat dat (alsmede afwezigheid van atmosfeer) dus de reden is dat een landing van de maanlander er anders uitziet dan je gevoelsmatig zou verwachten. Zeker als je het met het OPSTIJGEN van de space shuttle op AARDE vergelijkt. En dat deed jij.quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:08 schreef bloedhond het volgende:
ja ik weet op aarde is de zwaartekracht hoger dan op de maan. maar wat wil je nu hier mee zeggen? maar er is alltijd zwaartekracht. of je nu de aarde of maan neemt.
En dan heb je nog de intelligente mensen die onzin-verhalen debunken natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:12 schreef Salvad0R het volgende:
http://blog.wired.com/defense/2008/03/report-recruit.html
A study, written for U.S. Special Operations Command, suggested "clandestinely recruiting or hiring prominent bloggers."
Je hebt de professionele waarheid-distorters. Vervelend volk. Doet niet anders dan ridiculiseren en subjectief benaderen. Sommigen krijgen ervoor betaald. Sommigen hebben hun ogen te laat op het levenspad geopend en zitten vast in hun fascistische bestaan. Sommigen zijn gewoon te kortzichtig/lui om verder te denken dan de 5% die ze voorgeschoteld krijgen.
Je hebt ook de volgzame waarheid-distorters. Die zijn het nergens mee eens waar hun overheid het ook niet mee eens is, en andersom. Zij werken uit angst voor de overheid en vanuit protectie van hun miezerige consumptieve bestaan. Bespottelijk volk, wordt zowel door hun leiders als hun tegenstanders veracht.
uh ik weet niet maar ...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hee kijk, nog iemand die niet weet wat 'debunken' betekent !
ligt aan de context ofcourse.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uh ik weet niet maar ...
debunker
Betweter newsgoup-deelnemer of chatter die andere deelnemers tracht te kleineren.
A-Tuinhek is z'n iemand een betaalde trollerquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:12 schreef Salvad0R het volgende:
http://blog.wired.com/defense/2008/03/report-recruit.html
A study, written for U.S. Special Operations Command, suggested "clandestinely recruiting or hiring prominent bloggers."
Je hebt de professionele waarheid-distorters. Vervelend volk. Doet niet anders dan ridiculiseren en subjectief benaderen. Sommigen krijgen ervoor betaald. Sommigen hebben hun ogen te laat op het levenspad geopend en zitten vast in hun fascistische bestaan. Sommigen zijn gewoon te kortzichtig/lui om verder te denken dan de 5% die ze voorgeschoteld krijgen.
Je hebt ook de volgzame waarheid-distorters. Die zijn het nergens mee eens waar hun overheid het ook niet mee eens is, en andersom. Zij werken uit angst voor de overheid en vanuit protectie van hun miezerige consumptieve bestaan. Bespottelijk volk, wordt zowel door hun leiders als hun tegenstanders veracht.
Nee, dat is het dus niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uh ik weet niet maar ...
debunker
Betweter newsgoup-deelnemer of chatter die andere deelnemers tracht te kleineren.
Ja hiero!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:02 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En dan heb je nog de intelligente mensen die onzin-verhalen debunken natuurlijk.
Helaas worden deze mensen door vele dwazen en laaggeschoolde huisvrouwen afgeschilderd als vervelende skeptici die hun fantasietjes onderuit schoppen !
ik denk ook niet dat je jzelf een debunker noemt maar dat je die naam krijgt door minder kritische mensen.;.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:32 schreef pfaf het volgende:
't Zal vast al eens eerder in dit topic gezegd zijn, maar in de vraag in de topictitel zit al de fundamentele fout. Je moet 'gewoon' kritisch zijn, richting complottheorieën én gevestigde theorieën. Mensen die:zichzelf complottheorist noemen zichzelf debunker noemen denken in hokjes van debunkers en complottheoristen
zijn per definitie niet serieus te nemen, aangezien ze blijkbaar met oogkleppen op werken en een tunnelvisie hebben...
Vaak noemen ze zichzelf dan ook niet 'debunker', maar worden ze door anderen zo genoemd omdat ze de moeite nemen anderen uit te leggen waarom een stelling niet klopt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:32 schreef pfaf het volgende:
't Zal vast al eens eerder in dit topic gezegd zijn, maar in de vraag in de topictitel zit al de fundamentele fout. Je moet 'gewoon' kritisch zijn, richting complottheorieën én gevestigde theorieën. Mensen die:zichzelf complottheorist noemen zichzelf debunker noemen denken in hokjes van debunkers en complottheoristen
zijn per definitie niet serieus te nemen, aangezien ze blijkbaar met oogkleppen op werken en een tunnelvisie hebben...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:57 schreef SpecialK het volgende:
een bunker? godverdomme het moet echt niet gekker worden met jou hey.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
A-Tuinhek is z'n iemand een betaalde troller
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |