ik denk ook niet dat je jzelf een debunker noemt maar dat je die naam krijgt door minder kritische mensen.;.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:32 schreef pfaf het volgende:
't Zal vast al eens eerder in dit topic gezegd zijn, maar in de vraag in de topictitel zit al de fundamentele fout. Je moet 'gewoon' kritisch zijn, richting complottheorieën én gevestigde theorieën. Mensen die:zichzelf complottheorist noemen zichzelf debunker noemen denken in hokjes van debunkers en complottheoristen
zijn per definitie niet serieus te nemen, aangezien ze blijkbaar met oogkleppen op werken en een tunnelvisie hebben...
Vaak noemen ze zichzelf dan ook niet 'debunker', maar worden ze door anderen zo genoemd omdat ze de moeite nemen anderen uit te leggen waarom een stelling niet klopt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:32 schreef pfaf het volgende:
't Zal vast al eens eerder in dit topic gezegd zijn, maar in de vraag in de topictitel zit al de fundamentele fout. Je moet 'gewoon' kritisch zijn, richting complottheorieën én gevestigde theorieën. Mensen die:zichzelf complottheorist noemen zichzelf debunker noemen denken in hokjes van debunkers en complottheoristen
zijn per definitie niet serieus te nemen, aangezien ze blijkbaar met oogkleppen op werken en een tunnelvisie hebben...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:57 schreef SpecialK het volgende:
een bunker? godverdomme het moet echt niet gekker worden met jou hey.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
A-Tuinhek is z'n iemand een betaalde troller
PM me even de adresgegevens van je werkgever wil je?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, dat is het dus niet.
toch wel enorm dom van je dat je nog steeds niet weet wat debunken nou inhoudt nadat het al tig keer is uitgelegd in dit topic !
ik denk dat jij het niet weetquote:Debunker
Usually, a self claimed internet residing 'know it all' who claims to have the knowledge to flop what he/she perceives as a 'conspiracy theory' on its head. This is often a means for showing off. The complete opposite of a hardcore conspiracy theorist, debunkers usually have little common sense, little or no ability to connect the dots, no respect for common sense and call everything that that is outside their narrow a conspiracy theory. Since they profess to rely on hard evidence so much, this often seeps out of the domain of 'hard evidence', and they begin to fabricate so called 'truths' based primarily on jumping to conclusions and ad hominem attacks. Their favorite tactic is to try to 'get something out of the way' by attempting to embarrass their opponent and call it a done deal.
Bron
ja jij bent zo iemand die in opdracht van overheid en of industrie wikipedia-paginas moet verkrachten.quote:
Ik denk dat je niet begrijpt dat "urbandictionary" een site is waar iedereen z'n eigen betekenis aan een woord kan toekennen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
[..]
ik denk dat jij het niet weet
Het woord : mars ?! waar denk jy aan ?
1. snackreep
2. de 4e planeet
3. muziekstuk met een ritme waarop je kunt lopen
4. voettocht van een groep
5. Griekse oorlogsgod
6. Halfrond verbindingsplatform tussen ondermast en steng
7. ijzerachtig water
Een woord heeft niet zo maar één betekenis? Betweterige snuiter
dat neemt nog steeds niet weg dat de volk een woord anders is gaan gebruiken? En dat en woord meerdere betekenis kan hebben. bijvoorbeeld vet of strak.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet begrijpt dat "urbandictionary" een site is waar iedereen z'n eigen betekenis aan een woord kan toekennen.
Het is dus als bron compleet waardeloos.
Alsjeblieft, een echte bron : http://dictionary.reference.com/browse/debunker
de⋅bunk
/dɪˈbʌŋk/ Show Spelled Pronunciation [di-buhngk] Show IPA Pronunciation
–verb (used with object)
to expose or excoriate (a claim, assertion, sentiment, etc.) as being pretentious, false, or exaggerated: to debunk advertising slogans.
Er is niks betweterigs aan als je iemand wijst op het feit dat ie complete nonsens verkondigt.
Dat er veel domme mensen zijn die woorden verkeerd gebruiken is geen reden om de betekenis van een woord te veranderen of om zelf ook zo dom te worden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat neemt nog steeds niet weg dat de volk een woord anders is gaan gebruiken? En dat en woord meerdere betekenis kan hebben. bijvoorbeeld vet of strak.
Ik denk niet dat mijn huidige werkgever er in gaat trappen als ik "posten op fok" bij mijn uren ga declarerenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
PM me even de adresgegevens van je werkgever wil je?
Nee dat ben ik nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja jij bent zo iemand die in opdracht van overheid en of industrie wikipedia-paginas moet verkrachten.
waarom is dat dan wel geaccepteerd met vet, gaaf, strak, verschrikkelijk. Of het afgrijselijke woord supervetcoolquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:32 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat er veel domme mensen zijn die woorden verkeerd gebruiken is geen reden om de betekenis van een woord te veranderen of om zelf ook zo dom te worden.
Nee - de minder openminded zijn de debunkers zelf niet diegene die ze debunken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:33 schreef Michielos het volgende:
met Denninger eens. Overigens noemen debunkers zichzelf noooit debunkers maar worden ze zo gezien door minder openminded mensen die graag aan een theorie willen vasthouden.
Dat de jeugd zelf termen bedenkt is leuk en aardig, maar doet niks af aan de officiele betekenis van woorden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom is dat dan wel geaccepteerd met vet, gaaf, strak, verschrikkelijk. Of het afgrijselijke woord supervetcool
Wat vind je hier van Lambiekje?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee - de minder openminded zijn de debunkers zelf niet diegene die ze debunken?
Debunkers hebben nog al een ernstig bekrompen tunnelvisie. Een vooral een plaat voor hun kop. En het kennisniveau van een basisschoolier.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:32 schreef pfaf het volgende:
Fout, mensen met een beperkt denkvermogen zijn juist de mensen die geloven (met de nadruk op geloven) in complottheorieën.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat neemt nog steeds niet weg dat de volk een woord anders is gaan gebruiken? En dat en woord meerdere betekenis kan hebben. bijvoorbeeld vet of strak.
Overigens is mijn idee over het woord debunker.
Iemand die met furieus de onwaarheden van overheden/industrien verdedigd. En elke mogelijk dissidente informatie bestempelt als quatsch. Het is dus iemand die een ernstige beperkt denkvermogen heeft. En die geen enkel benul heeft dat een industrie/poltieke partij een dubbele agenda heeft.
Als genoeg native speakers een woord gebruiken of de betekenis van een woord verschuiven dan kan een woord of alternatieve definitie worden toegevoegd aan het woordenboek vanuit de betreffende taalorganisatie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom is dat dan wel geaccepteerd met vet, gaaf, strak, verschrikkelijk. Of het afgrijselijke woord supervetcool
griebel he. je wil niet weten hoe kleuterschool denken dat is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:05 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Fout, mensen met een beperkt denkvermogen zijn juist de mensen die geloven (met de nadruk op geloven) in complottheorieën.
En toch worden woorden weggelaten om dat het niet wenselijk is en dat is naar mijn idee kwalijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als genoeg native speakers een woord gebruiken of de betekenis van een woord verschuiven dan kan een woord of alternatieve definitie worden toegevoegd aan het woordenboek vanuit de betreffende taalorganisatie.
Het is alleen niet de bedoeling dat deze aanpassingen een toneel worden van politieke meningen of subjectieve verwensingen.
Er zijn genoeg mensen die een hekel hebben aan negers en doch is het woordenboek vrij sec over "neger". Er staat niet: "n -e- ger; roetmop. Vervelend persoon herkenbaar aan lelijke huidskleur en verstandelijke beperkingen".
En gelukkig maar he?
Wie haalt het woord 'neger' uit het woordenboek weg dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En toch worden woorden weggelaten om dat het niet wenselijk is en dat is naar mijn idee kwalijk.
Neger uit het woordenboek halen hoe triest is men.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |