Met anderen erbij is het leuker, dan kan je de gangster uithangen voor je tsjick door die andere brute neger te pwnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik vraag het altijd aan en eis dan de dansvloer voor mij allene op
Ik weet niet maar het klinkt wel ongelofelijk slechtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:30 schreef RickoKun het volgende:
WELKE NEGER WEET HOE DAT LIED IN DE EERSTE 15 SECONDEN HEET?! AUB
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Duquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:30 schreef RickoKun het volgende:
BEDANKT IK DOWNLOADEN GAAT!!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du
dat eerste stukje of dat lied wat erna komt?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet niet maar het klinkt wel ongelofelijk slecht
quote:
DIDO - WHITE FLAGquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:30 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
DIDO - WHITE FLAG![]()
Bazen helpen elkaar
Eminem - Stan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]Maar dan moet ik de RAP versie hebben daarvan en niet van dildo
Tog bedankt, broeder!!!!!
Open der een topic overquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:54 schreef De_Ananas het volgende:
Moest een account aanmakne voor paypal, duurt een week
NEEEEHEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!! VOLGENS MIJ RAPT JAY-Z DAT STUKJE IN HET BEGINquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Eminem - Stan!
Als echte baas moet je dat toch weten
Dan zal ik nu even luisteren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NEEEEHEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!! VOLGENS MIJ RAPT JAY-Z DAT STUKJE IN HET BEGIN
I'm commin straight outta compton !quote:
net zoals je moeder zeker !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
I'm commin straight outta compton !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |