Wat voor boete?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:54 schreef RickoKun het volgende:
IK HOEF MIJN BOETE PAS 17 SEPTEMBER TE BETALEN!~!111
Gangstarr uit mijn ultraharde speakersquote:
Nu ga ik eten en douchenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:08 schreef RickoKun het volgende:
RUKZE!!!!
EN BOETE VOOR OPENBAAR BARON BLIK DRINKEN
Zullen we wedstrijd houden wie het eerst 20 zelfgemaakte kroketten op kan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:14 schreef RickoKun het volgende:
ACHJA MAAR ZIJN FAGS UIT DE STAD DIE HIER KOMEN!
Zo sta ik altijd met een grote gang vlakbij de c1000 hierzo in Leek-city, en daar mogen we gedoogd bier zuipen, blowen en pissen!
EN DAN KOMEN er van die n00bs uit de stad die ons allemaal een flip willen gevenEn dan telkens weer zeggen tegen hen: "Bohhhh geak, wij mogen hier wel staan, vraag maar na fucking beginneling!"
En dan komen ze weer terug en zeggen zoe: "OH JA, sorry maar dat wisten wij niet"
JUTEN
Enrique Iglesias is nu op VH1 sukkel.quote:
Hier bij mij in de buurt zijn zo opeens fokking streng geworden. Als je met een biertje over straat loopt p0wnen ze je helemaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:14 schreef RickoKun het volgende:
ACHJA MAAR ZIJN FAGS UIT DE STAD DIE HIER KOMEN!
Zo sta ik altijd met een grote gang vlakbij de c1000 hierzo in Leek-city, en daar mogen we gedoogd bier zuipen, blowen en pissen!
EN DAN KOMEN er van die n00bs uit de stad die ons allemaal een flip willen gevenEn dan telkens weer zeggen tegen hen: "Bohhhh geak, wij mogen hier wel staan, vraag maar na fucking beginneling!"
En dan komen ze weer terug en zeggen zoe: "OH JA, sorry maar dat wisten wij niet"
JUTEN
Inderdaad, nu wel sukkelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Enrique Iglesias is nu op VH1 sukkel.
Happy hardcorequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
GODVERDOMME, DIE ZOU IK KEI EN KEIHARD DOEN!!!!
*naar bulgarije verhuisd*
RUFFNECK RULES THE HARDCORE SCEEEEENEEE
Hihi jaquote:
Ik vraag het altijd aan en eis dan de dansvloer voor mij allene opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Happy hardcoreAls dat gedraaid wordt ga ik HE LE MAAL uit mijn dak
HAVA NAQUILA
Ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik vraag het altijd aan en eis dan de dansvloer voor mij allene op
Kijk je wel uit voor de auto's als je oversteekt? Of doe maar niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
Zo maar boodschappen doen voor vakantie, jeweetz.
Heel serieus doen.
Met anderen erbij is het leuker, dan kan je de gangster uithangen voor je tsjick door die andere brute neger te pwnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik vraag het altijd aan en eis dan de dansvloer voor mij allene op
Ik weet niet maar het klinkt wel ongelofelijk slechtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:30 schreef RickoKun het volgende:
WELKE NEGER WEET HOE DAT LIED IN DE EERSTE 15 SECONDEN HEET?! AUB
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Duquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:30 schreef RickoKun het volgende:
BEDANKT IK DOWNLOADEN GAAT!!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du
dat eerste stukje of dat lied wat erna komt?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet niet maar het klinkt wel ongelofelijk slecht
quote:
DIDO - WHITE FLAGquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:30 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
DIDO - WHITE FLAG![]()
Bazen helpen elkaar
Eminem - Stan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]Maar dan moet ik de RAP versie hebben daarvan en niet van dildo
Tog bedankt, broeder!!!!!
Open der een topic overquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:54 schreef De_Ananas het volgende:
Moest een account aanmakne voor paypal, duurt een week
NEEEEHEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!! VOLGENS MIJ RAPT JAY-Z DAT STUKJE IN HET BEGINquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Eminem - Stan!
Als echte baas moet je dat toch weten
Dan zal ik nu even luisteren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NEEEEHEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!! VOLGENS MIJ RAPT JAY-Z DAT STUKJE IN HET BEGIN
I'm commin straight outta compton !quote:
net zoals je moeder zeker !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
I'm commin straight outta compton !![]()
Op de feiten A en B.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
Op welke feiten is dat gebaseerd?
Is dat nu al? Dan kijk ik mss ook nog eventjes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kijk de openingsceremonie van de Olympic Games
Woah, dat is triestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Nog eventjes? Die opening begon om 2 uur en duurt tot 6 uur gek![]()
Kut heb een kwartier gekeken, dacht dat het wel ongeveer alles wasquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:41 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:
Je doet maar, het boeit niemand hoe jij je voelt / wat je denkt etc.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat ik naar bed ga echt hoor!!!!!
My welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Je doet maar, het boeit niemand hoe jij je voelt / wat je denkt etc.
WEL WAAR!!!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Je doet maar, het boeit niemand hoe jij je voelt / wat je denkt etc.
Hihihi daar heb je me hoor hihihihiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een brabander.
OMDAT HET DAN 20 (08):08 08-08-2008 WAS IS CHINATOWN!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:54 schreef BigKahuna het volgende:
Welke idioot begint nou een openingsceremonie om 2 uur? Elke noob weet toch dat er dan Rocket Power op tv is
Dan zal ik er ook wel wat om moeten gevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een brabander.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan zal ik er ook wel wat om moeten geven![]()
Word dat ding nog herhaald, wist niet dat het nu was. En heb net 5 min links op m`n luxueuze laptop het aan staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Bedoel jij niet FILFen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Word dat ding nog herhaald, wist niet dat het nu was. En heb net 5 min links op m`n luxueuze laptop het aan staan.
FOKKING GEILE MILFEN DAARO!
Technoviking zegt toch duidelijk patat.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:44 schreef Juicyhil het volgende:
Friet
Stelletje $@#&!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Friet!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:12 schreef BobbyB het volgende:
DAMN![]()
[ afbeelding ]
http://www.drunkenstepfat(...)?p=101135#post101135
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:12 schreef BobbyB het volgende:
DAMN![]()
[ afbeelding ]
http://www.drunkenstepfat(...)?p=101135#post101135
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |