quote:aquazeronet (1 week geleden) Toon Verbergen
I was there eating... satay taste like crap... Kudos to them.
Daarom blijf ik overwegend gewoon in KLB en kom ik soms een keer ergens andersquote:
Its like a drug to me.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarom blijf ik overwegend gewoon in KLB en kom ik soms een keer ergens anders
Geyl.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef RickoKun het volgende:
Kanker man, ik denk dat ik s'avonds wel 10x lekkerder klaarkom dan s'ochtends
Bier en tieten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:48 schreef behangplakker het volgende:
Al 20 min niet gepost hier, is iedereen eten/douchen ofzo
quote:
Bier in een wijnglasquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:50 schreef behangplakker het volgende:
PILS IS PILS, of het nou in een wijnglas gedronken word of uit een flesje
[ afbeelding ]
als die maar koud isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:50 schreef behangplakker het volgende:
PILS IS PILS, of het nou in een wijnglas gedronken word of uit een flesje
[ afbeelding ]
Ik kon even zosnel geen ander plaatje vinden dus ik dacht; Dit is ook wel goed johquote:
puik werkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kon even zosnel geen ander plaatje vinden dus ik dacht; Dit is ook wel goed joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop