Die voorste is gewoon lelijk en die achterste lijkt opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:16 schreef gers het volgende:
[..]
je zou ze toch niet wegsturen als je voor je deur stonden
dus ze zijn gewoon allebei lelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die voorste is gewoon lelijk en die achterste lijkt opParis
Hilton
kan ook, en dan gaan we allemaal schuin schrijven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:19 schreef gers het volgende:
we kunnen ook een 1136 fan topic maken
geweldig ideequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
kan ook, en dan gaan we allemaal schuin schrijven.
had je nog nookie gekregenquote:
ja, 2 als het goed is.quote:
Hell no.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Een fan topic. Van mij?
[ afbeelding ]
ja duh maar de pics van haarquote:
Pics?quote:
ja geen .ajr/zip/rar helaasquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hell no.
Beter een BobbyB topic. Hij post altijd Hayden () plaatjes en heeft de OP ontworpen
Ook geen normale pics? Hoe weet je dan dat ze 'wel wat heeft'?quote:
wel gewone foto'squote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ook geen normale pics? Hoe weet je dan dat ze 'wel wat heeft'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop