Het was gewoon een FOK! opmerking die gemaakt moest wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat was misschien in jou versie. Maar ik wilde zo graag naar dat concert dus ik was gewoon kankerjaloers op die vent en wilde zijn spullen ervan wel eens zien.
Slechte humor?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Post gewoon de kont van Keyra Augustina, veel beter
Kijk eens naar de filenamequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Post gewoon de kont van Keyra Augustina, veel beter
Ik verwijt het je ook niet. ik had hetzelfde gezegdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het was gewoon een FOK! opmerking die gemaakt moest worden
Gij autist, wij hebben hier beneden zoeen dikke vetten jeetje en jij doet zeker niet meequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Over school en geschiedenis..
*Fap*quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:48 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah oke, plaatjes die ik nog niet van haar kendequote:
Dat heb ik een keer gedaan, bij twee gasten die naar oude zweetsokken roken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat je een beetje vies ruikt als je een dag hard gewerkt hebt en onderweg naar huis bent oke. Maar dit was om half 3 s'middags en die gast zag eruit alsof ie zo zijn doodskist uit gerold was. Ik wilde eigenlijk mijn deo uit mijn rugzak pakken en hem volspuiten. Maar besloot ook te gaan ja
De pils is op, de whisky is puur niet heel lekker zoveel.... WAT IS DIIITTTquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gij autist, wij hebben hier beneden zoeen dikke vetten jeetje en jij doet zeker niet mee![]()
![]()
?????
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik verwijt het je ook niet. ik had hetzelfde gezegd
Ze zien er niet altijd hetzelfde uit hoor. Dat zijn alleen diegene die echt opvallen omdat het het stereotype Alto is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan, bij twee gasten die naar oude zweetsokken roken.
(die kwamen net van een meerdaags rock festival)
Die geur was zo verstikkend![]()
Overigens, waarom zien die mensen er altijd hetzelfde uit: zwarte kleding, lang haar en zelfs vaak een bril
Dat is verdomd goed te drinkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De pils is op, de whisky is puur niet heel lekker zoveel.... WAT IS DIIITTT![]()
Maar oke, ik kom er aan broer, tot zo
Jij en hij zijn broers/huisgenoten/maten?quote:
Nr 3 heeft de perfect kont en geweldig mooie lange benenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wonen toevallig in hetzelfde huisquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jij en hij zijn broers/huisgenoten/maten?
Ik vind nummer 2 ook wel erg lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nr 3 heeft de perfect kont en geweldig mooie lange benen![]()
Heb je iig geluk dat ie voor Ajax isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wonen toevallig in hetzelfde huis
Allemaal erg lekker. Maar 3 is wel close to perfectquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind nummer 2 ook wel erg lekker
Heb je eigenlijk seizoenskaart voor Ajax?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:54 schreef reetveter het volgende:
weeew
Serieus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wonen toevallig in hetzelfde huis
Had, een paar jaar, maar nu gewoon cckaart. plus uitkaartquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk seizoenskaart voor Ajax?
Gezwellig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
jaaa, hij zegt nu dat die een spin ziet, die homo
Cool. Ik moet mijn Supporters Club Card nog binnenkrijgen. Hij is iig betaald. En als het goed is kan ik rond mijn verjaardag (2e helft september) zelf autorijdend erheenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Had, een paar jaar, maar nu gewoon cckaart. plus uitkaartvanwege de afstand
Ik ben ook een vent, geen homo, niet eens bi. Maar godverdomme ik moet echt niks hebben van spinnen. Dan word ik echt gek. het is een fobiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Spinnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ben ook een vent, geen homo, niet eens bi. Maar godverdomme ik moet echt niks hebben van spinnen. Dan word ik echt gek. het is een fobie![]()
![]()
Wat hij zegt.quote:
Ik moet zeggen dat ik scheikunde altijd wel boeiend vond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar: Nog leuke vakken die je me aanraad?
Helpt ook wel dat er hier in de buurt iemand woonde die twintig grote spinnen had(allen ten grote van of groter dan een tarantula.) Er ontsnapte er ooit een, die belande bij mij op de kamer. Ik ben zo hard geschrokken van dat ranzige kankerbeest dat ik sindsdien super bang ben voor spinnen met lange poten.quote:
Eens, al bedoelde ik vakken om te zitten in dequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik scheikunde altijd wel boeiend vond.
zat laatst in 415, dat wil opkomenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Cool. Ik moet mijn Supporters Club Card nog binnenkrijgen. Hij is iig betaald. En als het goed is kan ik rond mijn verjaardag (2e helft september) zelf autorijdend erheen. Maar: Nog leuke vakken die je me aanraad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |