De eerste grondwet van Thorbecke wordt hier ook geleerd. En over de zeven verenigde Nederlanden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:28 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over hoe wij over onze geschiedenis denken. In amerika worden de namen van Lincoln, George Washington, Roosevelt en Truman en De kennedy's uit het hoofd gestmpt op de junior high. Hier weet niemand wie Michiel de Ruyter was en of hij bestaan heeft_!. Zonde, voor zo'n rijke geschiedenis.
En wat kunnen jij en ik daar nou weer aan doen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat wij ons schamen voor ons bloederige, wrede verleden. Terwijl het Amerika niks kan schelen.
Was al gezegd 1136, goed zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lees: moet ik WEER eens een keertje gaan kijken.
Ik snap er ook geen kut vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Serieus? wazig? misschien een nieuwe functie, gebruik dat sporadisch om effe wat af te spreken, verder nooit
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:33 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lees: moet ik WEER eens een keertje gaan kijken.
Hehe, dit baseer ik op foto's en verhalen van vrienden van mijn ouders. Ik ben bijna 19. Als ik een foto zie van mijn pa, gemaakt in een overvolle kroeg 30 jaar terug, zie ik veel minder mooie meiden als dat ik nu een keer de kroeg in kijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan met je 'nu' en 'vroeger' enzo?
Ik dacht dat het een vooroordeel was, maar ik heb er echt kennis mee gemaaktquote:
Geen flikker. Maar de regering probeert ons ondanks alles voor te doen als een supernet land. Het is niet goed dat het zo gegaan is voor de andere partij. Maar ik ben dankbaar dat ik er de vruchten van pluk in een erg rijk land met alle mogelijkheden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
En wat kunnen jij en ik daar nou weer aan doen?
Komt door de make-up enzulks. Als ik al een foto van mezelf zie van +/- 12 jaar geleden heb ik van wtfbbq wat loopt iedereen er lelijk bijquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe, dit baseer ik op foto's en verhalen van vrienden van mijn ouders. Ik ben bijna 19. Als ik een foto zie van mijn pa, gemaakt in een overvolle kroeg 30 jaar terug, zie ik veel minder mooie meiden als dat ik nu een keer de kroeg in kijk.
Stijlen en smaken veranderen, als ze vroeger een foto van nu zouden zien zouden ze de vrouwkes mênnus lélik vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe, dit baseer ik op foto's en verhalen van vrienden van mijn ouders. Ik ben bijna 19. Als ik een foto zie van mijn pa, gemaakt in een overvolle kroeg 30 jaar terug, zie ik veel minder mooie meiden als dat ik nu een keer de kroeg in kijk.
Ik zat laatst in een drukke trein naast zo vuige alto die zich zo te ruiken al geen 3 jaar gewassen had. SPRAY DAN DEODORANT TIJDENS ZO'N WARME DAG LULquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een vooroordeel was, maar ik heb er echt kennis mee gemaakt
Kan goed zijn. ik vind het een goede vooruitgang. in de hippietijd was een dikke plak schaamhaar ook normaal. dus er zijn wel dingen beter hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Komt door de make-up enzulks. Als ik al een foto van mezelf zie van +/- 12 jaar geleden heb ik van wtfbbq wat loopt iedereen er lelijk bij
DAT KAN NIET!!!1quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stijlen en smaken veranderen, als ze vroeger een foto van nu zouden zien zouden ze de vrouwkes mênnus lélik vinden.
Kan goed zijn. Maar als hullie iets verbieden wat ik niet wil, doen ze het toch, en heb ik me er aan te houden. Je word altijd hard genaaid.quote:
quote:
Ja, maar ze dragen ook zoveel en zo ontzettend warme kleding...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een drukke trein naast zo vuige alto die zich zo te ruiken al geen 3 jaar gewassen had. SPRAY DAN DEODORANT TIJDENS ZO'N WARME DAG LUL
Je moet gewoon niet zo zeiken, gewoon lachen en genietenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kan goed zijn. Maar als hullie iets verbieden wat ik niet wil, doen ze het toch, en heb ik me er aan te houden. Je word altijd hard genaaid.
Ik zou eigenlijk de politiek inmoeten. Dagelijks JPdeMP en WoutertjeBos fileren als de achterlijke zakken die ze zijn.
Je was weg?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:39 schreef behangplakker het volgende:
Ben ik weerEven Godfather gekeken
Ja daar was laatst nog een topic in KLB overquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ze dragen ook zoveel en zo ontzettend warme kleding...
Bijvoorbeeld een trui bij 23 graden ofzo
No wai!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stijlen en smaken veranderen, als ze vroeger een foto van nu zouden zien zouden ze de vrouwkes mênnus lélik vinden.
Hehe, cool ja wat MP3's voor gesprekken kunnen opleveren. Ik luisterde ooit tijdens het lopen van mijn postwijk Kashmir van Led Zeppelin. Heel herkenbaar nummer. Terwijl ik liep hoorde iemand dat, die me aansprak en die was zelfs bij het reunie concert geweest. Waarbij ze voor het eerst in 20 jaar optraden. Ik heb toen snel een pauze genomen en ben effe bij hem zijn fotos en video's van die dag gaan kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:39 schreef BigKahuna het volgende:
Btw laatst tijdens de treinreis naar het verre Limburg waar jullie al van weten
Had ik mn mp3 uiteraard op hoogste volumezodat k dat slappe gelul waar ik steeds minder van verstond hoe verder we naar het zuiden gingen niet hoefde te horen
![]()
Tikt zo'n Amerikaan me aan: "Dude, is that Brad Paisley you're lisnin to?"![]()
![]()
Toen was je inquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:39 schreef BigKahuna het volgende:
Btw laatst tijdens de treinreis naar het verre Limburg waar jullie al van weten
Had ik mn mp3 uiteraard op hoogste volumezodat k dat slappe gelul waar ik steeds minder van verstond hoe verder we naar het zuiden gingen niet hoefde te horen
![]()
Tikt zo'n Amerikaan me aan: "Dude, is that Brad Paisley you're lisnin to?"![]()
![]()
Dat was een meisjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja daar was laatst nog een topic in KLB over
Van zo'n emo of gothic of wat dan ook die begon te klagen dat mensen het raar vonden en er wat van zeiden dat hij graag zwarte truien aan had, al was het 35 graden.![]()
!
Waarna je anaal vernederd werd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe, cool ja wat MP3's voor gesprekken kunnen opleveren. Ik luisterde ooit tijdens het lopen van mijn postwijk Kashmir van Led Zeppelin. Heel herkenbaar nummer. Terwijl ik liep hoorde iemand dat, die me aansprak en die was zelfs bij het reunie concert geweest. Waarbij ze voor het eerst in 20 jaar optraden. Ik heb toen snel een pauze genomen en ben effe bij hem zijn fotos en video's van die dag gaan kijken
Deze had een shirt aan van Nightwish met daaronder een shirt met lange mouwen. Lange, zwarte, dikke broek. Lang vies vettig haar en een brilleke. En stinken. Niet normaal. Mijn neus zat dicht maar de vieze mix van zweet en iets wat het meest leek op pis rook ik nog steeds. Als ik er nu aan denk ruik ik het nogquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ze dragen ook zoveel en zo ontzettend warme kleding...
Bijvoorbeeld een trui bij 23 graden ofzo
Echt fantastischquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe, cool ja wat MP3's voor gesprekken kunnen opleveren. Ik luisterde ooit tijdens het lopen van mijn postwijk Kashmir van Led Zeppelin. Heel herkenbaar nummer. Terwijl ik liep hoorde iemand dat, die me aansprak en die was zelfs bij het reunie concert geweest. Waarbij ze voor het eerst in 20 jaar optraden. Ik heb toen snel een pauze genomen en ben effe bij hem zijn fotos en video's van die dag gaan kijken
Dat was misschien in jou versie. Maar ik wilde zo graag naar dat concert dus ik was gewoon kankerjaloers op die vent en wilde zijn spullen ervan wel eens zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarna je anaal vernederd werd?
Je had er bij moeten zijn, het waren epische topics. Ik heb er zelf twee op rij geopendquote:
Zeker, zeker, hygiene is erg belangrijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Deze had een shirt aan van Nightwish met daaronder een shirt met lange mouwen. Lange, zwarte, dikke broek. Lang vies vettig haar en een brilleke. En stinken. Niet normaal. Mijn neus zat dicht maar de vieze mix van zweet en iets wat het meest leek op pis rook ik nog steeds. Als ik er nu aan denk ruik ik het nog
![]()
Dat je niet dagelijks douched met normaal weer is wel normaal. Maar met dit 30 graden celsius zweetweer zou iedereen verplicht dagelijks moeten douchen/in bad gaan.
Je hebt het tegen een real-life autist. Dus niet zeiken en piekeren is onmogelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeiken, gewoon lachen en genieten
Over school en geschiedenis..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn, het waren epische topics. Ik heb er zelf twee op rij geopend![]()
![]()
![]()
moar die whiskey hield mij tegenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn, het waren epische topics. Ik heb er zelf twee op rij geopend![]()
![]()
![]()
Wees blij, dit heeft wel je leven verrijkt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kwam er door heen doordat die kankersukkels de trein niet fiksten.
Post gewoon de kont van Keyra Augustina, veel beterquote:
Dat je een beetje vies ruikt als je een dag hard gewerkt hebt en onderweg naar huis bent oke. Maar dit was om half 3 s'middags en die gast zag eruit alsof ie zo zijn doodskist uit gerold was. Ik wilde eigenlijk mijn deo uit mijn rugzak pakken en hem volspuiten. Maar besloot ook te gaan jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker, zeker, hygiene is erg belangrijk.
Ooit een keer meegemaakt dat ik naast een stinkerd zat, in de trein.
En die rook naar kaas !![]()
Op een gegeven moment toch maar op het balkon gaan zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |