Waarna je anaal vernederd werd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe, cool ja wat MP3's voor gesprekken kunnen opleveren. Ik luisterde ooit tijdens het lopen van mijn postwijk Kashmir van Led Zeppelin. Heel herkenbaar nummer. Terwijl ik liep hoorde iemand dat, die me aansprak en die was zelfs bij het reunie concert geweest. Waarbij ze voor het eerst in 20 jaar optraden. Ik heb toen snel een pauze genomen en ben effe bij hem zijn fotos en video's van die dag gaan kijken
Deze had een shirt aan van Nightwish met daaronder een shirt met lange mouwen. Lange, zwarte, dikke broek. Lang vies vettig haar en een brilleke. En stinken. Niet normaal. Mijn neus zat dicht maar de vieze mix van zweet en iets wat het meest leek op pis rook ik nog steeds. Als ik er nu aan denk ruik ik het nogquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ze dragen ook zoveel en zo ontzettend warme kleding...
Bijvoorbeeld een trui bij 23 graden ofzo
Echt fantastischquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe, cool ja wat MP3's voor gesprekken kunnen opleveren. Ik luisterde ooit tijdens het lopen van mijn postwijk Kashmir van Led Zeppelin. Heel herkenbaar nummer. Terwijl ik liep hoorde iemand dat, die me aansprak en die was zelfs bij het reunie concert geweest. Waarbij ze voor het eerst in 20 jaar optraden. Ik heb toen snel een pauze genomen en ben effe bij hem zijn fotos en video's van die dag gaan kijken
Dat was misschien in jou versie. Maar ik wilde zo graag naar dat concert dus ik was gewoon kankerjaloers op die vent en wilde zijn spullen ervan wel eens zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarna je anaal vernederd werd?
Je had er bij moeten zijn, het waren epische topics. Ik heb er zelf twee op rij geopendquote:
Zeker, zeker, hygiene is erg belangrijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Deze had een shirt aan van Nightwish met daaronder een shirt met lange mouwen. Lange, zwarte, dikke broek. Lang vies vettig haar en een brilleke. En stinken. Niet normaal. Mijn neus zat dicht maar de vieze mix van zweet en iets wat het meest leek op pis rook ik nog steeds. Als ik er nu aan denk ruik ik het nog
![]()
Dat je niet dagelijks douched met normaal weer is wel normaal. Maar met dit 30 graden celsius zweetweer zou iedereen verplicht dagelijks moeten douchen/in bad gaan.
Je hebt het tegen een real-life autist. Dus niet zeiken en piekeren is onmogelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo zeiken, gewoon lachen en genieten
Over school en geschiedenis..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn, het waren epische topics. Ik heb er zelf twee op rij geopend![]()
![]()
![]()
moar die whiskey hield mij tegenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn, het waren epische topics. Ik heb er zelf twee op rij geopend![]()
![]()
![]()
Wees blij, dit heeft wel je leven verrijkt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kwam er door heen doordat die kankersukkels de trein niet fiksten.
Post gewoon de kont van Keyra Augustina, veel beterquote:
Dat je een beetje vies ruikt als je een dag hard gewerkt hebt en onderweg naar huis bent oke. Maar dit was om half 3 s'middags en die gast zag eruit alsof ie zo zijn doodskist uit gerold was. Ik wilde eigenlijk mijn deo uit mijn rugzak pakken en hem volspuiten. Maar besloot ook te gaan jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker, zeker, hygiene is erg belangrijk.
Ooit een keer meegemaakt dat ik naast een stinkerd zat, in de trein.
En die rook naar kaas !![]()
Op een gegeven moment toch maar op het balkon gaan zitten...
quote:
Het was gewoon een FOK! opmerking die gemaakt moest wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat was misschien in jou versie. Maar ik wilde zo graag naar dat concert dus ik was gewoon kankerjaloers op die vent en wilde zijn spullen ervan wel eens zien.
Slechte humor?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Post gewoon de kont van Keyra Augustina, veel beter
Kijk eens naar de filenamequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Post gewoon de kont van Keyra Augustina, veel beter
Ik verwijt het je ook niet. ik had hetzelfde gezegdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het was gewoon een FOK! opmerking die gemaakt moest worden
Gij autist, wij hebben hier beneden zoeen dikke vetten jeetje en jij doet zeker niet meequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Over school en geschiedenis..
*Fap*quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:48 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah oke, plaatjes die ik nog niet van haar kendequote:
Dat heb ik een keer gedaan, bij twee gasten die naar oude zweetsokken roken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat je een beetje vies ruikt als je een dag hard gewerkt hebt en onderweg naar huis bent oke. Maar dit was om half 3 s'middags en die gast zag eruit alsof ie zo zijn doodskist uit gerold was. Ik wilde eigenlijk mijn deo uit mijn rugzak pakken en hem volspuiten. Maar besloot ook te gaan ja
De pils is op, de whisky is puur niet heel lekker zoveel.... WAT IS DIIITTTquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gij autist, wij hebben hier beneden zoeen dikke vetten jeetje en jij doet zeker niet mee![]()
![]()
?????
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik verwijt het je ook niet. ik had hetzelfde gezegd
Ze zien er niet altijd hetzelfde uit hoor. Dat zijn alleen diegene die echt opvallen omdat het het stereotype Alto is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan, bij twee gasten die naar oude zweetsokken roken.
(die kwamen net van een meerdaags rock festival)
Die geur was zo verstikkend![]()
Overigens, waarom zien die mensen er altijd hetzelfde uit: zwarte kleding, lang haar en zelfs vaak een bril
Dat is verdomd goed te drinkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De pils is op, de whisky is puur niet heel lekker zoveel.... WAT IS DIIITTT![]()
Maar oke, ik kom er aan broer, tot zo
Jij en hij zijn broers/huisgenoten/maten?quote:
Nr 3 heeft de perfect kont en geweldig mooie lange benenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wonen toevallig in hetzelfde huisquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jij en hij zijn broers/huisgenoten/maten?
Ik vind nummer 2 ook wel erg lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nr 3 heeft de perfect kont en geweldig mooie lange benen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |