Duh, logisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In Amerika draait het alleen om Amerika, vandaar dat ze Amerikaanse geschiedenis hebben. Wij zijn op de wereld georienteerd.
Zeg, ben jij niet die KANKERLUUUUUUUUUUL?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die Pulp Fiction scene?
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Dus dat.quote:
En je denkt dat op school te krijgen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Astrobiologie. Naar leven zoeken dmv een breedbandverbinding met een op afstand bestuurbaar raceautotje. Die shit.
Nee, hij is de frituurpanmanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die KANKERLUUUUUUUUUUL?
lekker nummer iddquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:24 schreef Triptamine het volgende:
Dit is zo'n lekker zomers nummer:
Kid Rock en Lynyrd Skynyrd(zangers van Sweet home Alabama) gaan samen touren nav dit liedje
Nee, hij was die TD van Ajaxquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die KANKERLUUUUUUUUUUL?
NEEEEN, moet ik weer mijn sig aanpassenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Dus dat.
Hihi.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NEEEEN, moet ik weer mijn sig aanpassen
Eerst vond ik het kut, en was ik sceptisch wantquote:
Mwah, dat lied hoor je teveel overal waardoor ik er een beetje een hekel aan heb gekregen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:24 schreef Triptamine het volgende:
Dit is zo'n lekker zomers nummer:
Kid Rock en Lynyrd Skynyrd(zangers van Sweet home Alabama) gaan samen touren nav dit liedje
Scherp + 2quote:
Ik ben ook te laat geborenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Woodstock is het bewijs dat ik veel te laat geboren ben. Ik had daar moeten zijn. Vooral voor de beste gitaar speler ooit: Jimi Hendrix
Fackin' geniaal! Deze film moet ik weer eens een keertje gaan kijkenquote:
Ik kan het atm niet vaak genoeg horenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mwah, dat lied hoor je teveel overal waardoor ik er een beetje een hekel aan heb gekregen.
Eens. Ik zou een goede hippie zijn. Ben nu ook een beetje moderne hippie, qua denken dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:26 schreef supertard het volgende:
[..]
Ik ben ook te laat geboren![]()
Was ik maar bij woodstock
Dat heb je ooit bij liedjes. En dan luister je het zo vaak dat het na een tijdje kut is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:26 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik kan het atm niet vaak genoeg horen
Dat zegt genoeg over hoe wij over onze geschiedenis denken. In amerika worden de namen van Lincoln, George Washington, Roosevelt en Truman en De kennedy's uit het hoofd gestmpt op de junior high. Hier weet niemand wie Michiel de Ruyter was en of hij bestaan heeftquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In Amerika draait het alleen om Amerika, vandaar dat ze Amerikaanse geschiedenis hebben. Wij zijn op de wereld georienteerd. Geen ander land dat zoveel voordeel heeft van de wereld als wij, vandaar dat wij geen apart vak voor Nederlandse geschiedenis hebben.
quote:
Schaam je dat je m nog niet hebt gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Fackin' geniaal! Deze film moet ik weer eens een keertje gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |