Ligt er ook aan of je in een dorp woont of in een stad. Of het een ziekenhuis is of een praktijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja zo een hebben wij er ook. Als ik hem tegenkom vraagt ie ook altijd hoe het gaat enzo. Hele betrokken man. Maar je moet je artsen kunnen vertrouwen, dat kan ik al moeilijk bij gewone mensen, laat staan bij een arts.
Of het moet zo'n lekkere dokter zijn in zuster outfit
Om vervolgens de soldaten die terugkwamen half als criminelen te brandmerken. Daarom walg ik zo van de VS. Alles voor het geld. JFK's dood--> Geld. 9/11--> Geld. Ik ben geen conspiracy nut, maar Amerika heeft een doofpot zo groot als de staat new Mexicoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Korea niet echt nee, maar het is wel lijp dat ze andere landen aanvallen om tegen het communisme te strijden terwijl ze zelf geen kolonialisme willen.
In Vietnam hebben ze 23 jaar gezeten, dat is toch vrij lang.
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dat durf jij te vragen zonder te lachen?
Oke dat is idd achterlijk. Iedereen zou gewoon basic geschiedenis feiten moeten leren. Zodat ze iig dankbaar zijn voor alle doden die in al die honderden jaren gevallen zijn voor onze vrijheid nu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Er zijn grenzen maat. Er zijn grenzen..
Dat je niet weet waar D-Day was, kan ik nog wel begrijpen (eigenlijk helemaal niet maar dat komt omdat ik oorlogen heul tof vindt.)
Maar dat je denkt, dat de Amerikanen en de duitsers samen vochten tegen de Fransen?!?!![]()
![]()
En dus indirect de coalitie van de Amerikanen Nederland had bezet.
Niet alleen Amerika hoor, alle landen doen dat. Als wij dat in het verleden niet deden hadden we niet eens internet hier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Om vervolgens de soldaten die terugkwamen half als criminelen te brandmerken. Daarom walg ik zo van de VS. Alles voor het geld. JFK's dood--> Geld. 9/11--> Geld. Ik ben geen conspiracy nut, maar Amerika heeft een doofpot zo groot als de staat new Mexico
Dat bedoelde ik ook. Alleen ik typte hier een '?' en in een ander topic een '^O^' oftewel ik draaide ze omquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er stond NG met bio1,2. NG is altíjd met bio1,2. Ik dacht dat je dat ook bedoelde
Waar doelt u op, waarde Ananas?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Niet alleen Amerika hoor, alle landen doen dat. Als wij dat in het verleden niet deden hadden we niet eens internet hier.
Waar komt je nickname vandaan? is toch iets hawaiiaans?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:12 schreef BigKahuna het volgende:
Genoeg geschiedenis voor mij.
Indonesie was ook voor het geld. De VOC, de WIC, Shell heeft ook bloed aan de vingers etc etc.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waar doelt u op, waarde Ananas?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Alleen ik typte hier een '?' en in een ander topic een '^O^' oftewel ik draaide ze om
http://www.imdb.com/title/tt0189584/quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Waar komt je nickname vandaan? is toch iets hawaiiaans?
Oh ja hoor, wij zijn zeker geen lieverdjes (geweest).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Indonesie was ook voor het geld. De VOC, de WIC, Shell heeft ook bloed aan de vingers etc etc.
Wij waren baas van de wereld toen de VS niet eens bestond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:14 schreef GasTurbine het volgende:
In de VS heb je 2 soorten geschiedenis, waaronder American History. Ik vindt dat hier ook standaard Nederlandse Geschiedenis naast de normale geschiedenis moet gegeven worden. Alleen al om die leken voor te zijn.
Duke Paoa Kahanamokuquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:14 schreef GasTurbine het volgende:
In de VS heb je 2 soorten geschiedenis, waaronder American History. Ik vindt dat hier ook standaard Nederlandse Geschiedenis naast de normale geschiedenis moet gegeven worden. Alleen al om die leken voor te zijn.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wij waren baas van de wereld toen de VS niet eens bestond.
Je kan het niet vergelijken.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En de Vs is allemaal begonnen als een stukkie Nederland. De wereld is klein
Wat dacht je van Pulp Fiction.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En de VsNew York is allemaal begonnen als een stukkie Nederland. De wereld is klein
? Nieuw Amsterdam enzo. Oke de indianen woonde er daarvoor al wel.quote:
Oh ja!quote:
Tuuurlijk wel. Daarom zou je het juist alleen al moeten scheiden, wij hebben nóg meer geschiedenis achter de rug dan de amerikanen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wij waren baas van de wereld toen de VS niet eens bestond.
Je kan het niet vergelijken.
Ja je bedoelt dat New York = VS ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
? Nieuw Amsterdam enzo. Oke de indianen woonde er daarvoor al wel.
Ik had 2x een tien voor proefwerk natuurkundequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:16 schreef GasTurbine het volgende:
Alhoewel ik al voor EM heb gekozen ga ik NG kiezen denk ik. Vind sterrekunde echt ubertof. (niet op een ziekelijke manier)
Laten we het over Natuurkunde hebben
Oh ja, i stand correctedquote:
Nee, was in de war met New York en geheel de VS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja je bedoelt dat New York = VS ?
Of dat Nieuw Amsterdam de eerste stad was die Europeanen in Amerika stichtten?
Vanaf nu welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:19 schreef BigKahuna het volgende:
GODVERDOMME IK HEB HET NIET VAN PULP FICTION
In Amerika draait het alleen om Amerika, vandaar dat ze Amerikaanse geschiedenis hebben. Wij zijn op de wereld georienteerd. Geen ander land dat zoveel voordeel heeft van de wereld als wij, vandaar dat wij geen apart vak voor Nederlandse geschiedenis hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:18 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Tuuurlijk wel. Daarom zou je het juist alleen al moeten scheiden, wij hebben nóg meer geschiedenis achter de rug dan de amerikanen.
Sterrenkunde heb je dus echt niet in een NG profiel hoor?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:16 schreef GasTurbine het volgende:
Alhoewel ik al voor EM heb gekozen ga ik NG kiezen denk ik. Vind sterrekunde echt ubertof. (niet op een ziekelijke manier)
Laten we het over Natuurkunde hebben
Zeg, ben jij niet die Pulp Fiction scene?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:19 schreef BigKahuna het volgende:
GODVERDOMME IK HEB HET NIET VAN PULP FICTION
Woodstock is het bewijs dat ik veel te laat geboren ben. Ik had daar moeten zijn. Vooral voor de beste gitaar speler ooit: Jimi Hendrixquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die Pulp Fiction scene?
Dus dat.quote:
Astrobiologie. Naar leven zoeken dmv een breedbandverbinding met een op afstand bestuurbaar raceautotje. Die shit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sterrenkunde heb je dus echt niet in een NG profiel hoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |