Heb je iig geluk dat ie voor Ajax isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wonen toevallig in hetzelfde huis
Allemaal erg lekker. Maar 3 is wel close to perfectquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind nummer 2 ook wel erg lekker
Heb je eigenlijk seizoenskaart voor Ajax?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:54 schreef reetveter het volgende:
weeew
Serieus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wonen toevallig in hetzelfde huis
Had, een paar jaar, maar nu gewoon cckaart. plus uitkaartquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk seizoenskaart voor Ajax?
Gezwellig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
jaaa, hij zegt nu dat die een spin ziet, die homo
Cool. Ik moet mijn Supporters Club Card nog binnenkrijgen. Hij is iig betaald. En als het goed is kan ik rond mijn verjaardag (2e helft september) zelf autorijdend erheenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Had, een paar jaar, maar nu gewoon cckaart. plus uitkaartvanwege de afstand
Ik ben ook een vent, geen homo, niet eens bi. Maar godverdomme ik moet echt niks hebben van spinnen. Dan word ik echt gek. het is een fobiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Spinnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ben ook een vent, geen homo, niet eens bi. Maar godverdomme ik moet echt niks hebben van spinnen. Dan word ik echt gek. het is een fobie![]()
![]()
Wat hij zegt.quote:
Ik moet zeggen dat ik scheikunde altijd wel boeiend vond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar: Nog leuke vakken die je me aanraad?
Helpt ook wel dat er hier in de buurt iemand woonde die twintig grote spinnen had(allen ten grote van of groter dan een tarantula.) Er ontsnapte er ooit een, die belande bij mij op de kamer. Ik ben zo hard geschrokken van dat ranzige kankerbeest dat ik sindsdien super bang ben voor spinnen met lange poten.quote:
Eens, al bedoelde ik vakken om te zitten in dequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik scheikunde altijd wel boeiend vond.
zat laatst in 415, dat wil opkomenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Cool. Ik moet mijn Supporters Club Card nog binnenkrijgen. Hij is iig betaald. En als het goed is kan ik rond mijn verjaardag (2e helft september) zelf autorijdend erheen. Maar: Nog leuke vakken die je me aanraad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |