Goede reden voor bier. Proost!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:00 schreef borisz het volgende:
wat gaan we hard
Was er de hele tijd nog hoorquote:
Oja, dat is waar ook. 't ging zo hard dat ik het even was vergeten.quote:
Balen jah !quote:En, mn internet kapte er vanochtend mee (gelukkig net na 9 uur), en nu is de opname van The Morning EM beetje kapot
Eind maart?! damn, hoe hou je het vol.. Even extra van genieten dus en dan richting de echte vakantie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb al weekend. Morgen en maandag vrij
.
Werd tijd... eerste vrije dagen sinds eind maart
Leffe Blond van de tap (perfectdraft)quote:
Mooie tijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:40 schreef DaMook het volgende:
Truste![]()
. Over 5 uur gaat e wekker weer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Hé, was jij er ook nog?quote:
zie luisterpaal.NL dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:48 schreef on_air het volgende:
Welk een mix is dit van de Sugababes?
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:51 schreef on_air het volgende:
Various remix? Versus... Wazig.
Maar gelukkig hebben we de luisterpaal van 3voor12.
Hallo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, was jij er ook nog?
Je zou nog iets PM-en, maar ik weet even niet meer precies wat. Die Avett Bros. zijn tof trouwens.
Oi oi oi ... Ab Flex much.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:54 schreef Sirolf het volgende:
Gerard op z'n vakantiebestemming, samen met RickvV.
[ afbeelding ]
Vader en zoonquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:54 schreef Sirolf het volgende:
Gerard op z'n vakantiebestemming, samen met RickvV.
[ afbeelding ]
U bent een goed mens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Hallo.
Oh ja! Zal ik morgen even rustig voor je doen.
De Fleet Foxes zijn ook top.
Gemeen he.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
dit nummer begint hetzelfde als imaginewat voor mij een kippenvelnummer is
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
zo. ik sta op de dam. over 4 mins een foto maken van de klok met het paleis op de achtergrond
Moggelquote:
Zou het best wel een aardige Meeeeeegahit vinden maar ik sluit Keane ook niet helemaal uit. Mocht het Kane zijn dan weten we misschien waarom Michiel afgelopen woensdag niet heel vrolijk keek.. Hij is ook niet echt een Kane-fan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:50 schreef Cee het volgende:
Da's inderdaad lekker wakker worden!
Wat zou de MH worden van volgende week? Ik heb een vermoeden. Mijn theorie: Vorige keer bij Viva La Vida (en ook keren daarvoor bij andere nummers die MH werden) werd het liedje heel vaak gedraaid en opeens zo rond woensdageen stuk minder. Tenminste, ik hoorde het minder vaak voorbij komen terwijl ik op 't werk altijd 3fm op heb staan. En dan bleek dat het aan het eind van de week opeens MH was!
Dit zelfde heb ik met Toe Jam. Ik heb het de afgelopen 3 dagen niet meer gehoord.
Een teken?
Strakke actiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:53 schreef Broekie het volgende:
Michiel en EJ kregen vanmorgen een warm welkom op het Mediapark:
[ afbeelding ]
Geen idee wie het zijn, foto is van Michiel zelf. Ik gok op enthousiaste fansquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Strakke actie![]()
wie zijn die gasten trouwens?
Tsja, zal maandag wel even wennen worden als Gielemans er weer zit.. Dat wordt dan weer lekker veel Regio FM luisteren.
uuhhm okay! Enthousiast zijn ze zeker om al zo vroeg daar te gaan staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:57 schreef Broekie het volgende:
Geen idee wie het zijn, foto is van Michiel zelf. Ik gok op enthousiaste fans
Asjeblieft niet weer Kane zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou het best wel een aardige Meeeeeegahit vinden maar ik sluit Keane ook niet helemaal uit. Mocht het Kane zijn dan weten we misschien waarom Michiel afgelopen woensdag niet heel vrolijk keek.. Hij is ook niet echt een Kane-fan.
Ik vind het allebei weinig boeiend maar Kane is inderdaad toch wel een stuk erger. me heeft 0,0 met Kane.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Asjeblieft niet weer Kane zegdan liever de nieuwe Keane. Wat een lettertje wel niet kan uitmaken
quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:00 schreef Againzender het volgende:
He, zie nu pas dat Domien vanavond met Michiel Ekstra Weekend doet. Leuk!
3 koffiebreaks, 6 plaspauzes en twee meetings.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
je bent nu zeker even een enorme koffiebreak aan het houden?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:17 schreef Guis het volgende:
[..]
3 koffiebreaks, 6 plaspauzes en twee meetings.
Daarna duurt de plaat nog 4 minuten.
Jazeker!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
goedemorgen Guis! doe je volgende week ook nog AV?
ik heb niet heel goed op de tijd gelet: lees, ik heb het wereldrecor snelslapen verslagen, van amsterdam naar arnhem in iets meer als een uur, maar... gaat het hier om guns n roses?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:17 schreef Guis het volgende:
[..]
3 koffiebreaks, 6 plaspauzes en twee meetings.
Daarna duurt de plaat nog 4 minuten.
Symbolisch zeer sterk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zojuist dan toch mijn festivalbandje van live-earth 07-07-07 eindelijk op vakkundige wijze van mijn arm verwijderd
Die LUCHT!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zojuist dan toch mijn festivalbandje van live-earth 07-07-07 eindelijk op vakkundige wijze van mijn arm verwijderd
Hij is helemaal groen uitgeslagen!quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hij is helemaal groen uitgeslagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |