Ik vind het allebei weinig boeiend maar Kane is inderdaad toch wel een stuk erger. me heeft 0,0 met Kane.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Asjeblieft niet weer Kane zegdan liever de nieuwe Keane. Wat een lettertje wel niet kan uitmaken
quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:00 schreef Againzender het volgende:
He, zie nu pas dat Domien vanavond met Michiel Ekstra Weekend doet. Leuk!
3 koffiebreaks, 6 plaspauzes en twee meetings.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
je bent nu zeker even een enorme koffiebreak aan het houden?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:17 schreef Guis het volgende:
[..]
3 koffiebreaks, 6 plaspauzes en twee meetings.
Daarna duurt de plaat nog 4 minuten.
Jazeker!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
goedemorgen Guis! doe je volgende week ook nog AV?
ik heb niet heel goed op de tijd gelet: lees, ik heb het wereldrecor snelslapen verslagen, van amsterdam naar arnhem in iets meer als een uur, maar... gaat het hier om guns n roses?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:17 schreef Guis het volgende:
[..]
3 koffiebreaks, 6 plaspauzes en twee meetings.
Daarna duurt de plaat nog 4 minuten.
Symbolisch zeer sterk!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zojuist dan toch mijn festivalbandje van live-earth 07-07-07 eindelijk op vakkundige wijze van mijn arm verwijderd
Die LUCHT!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zojuist dan toch mijn festivalbandje van live-earth 07-07-07 eindelijk op vakkundige wijze van mijn arm verwijderd
Hij is helemaal groen uitgeslagen!quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hij is helemaal groen uitgeslagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |