Hallo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, was jij er ook nog?
Je zou nog iets PM-en, maar ik weet even niet meer precies wat. Die Avett Bros. zijn tof trouwens.
Oi oi oi ... Ab Flex much.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:54 schreef Sirolf het volgende:
Gerard op z'n vakantiebestemming, samen met RickvV.
[ afbeelding ]
Vader en zoonquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:54 schreef Sirolf het volgende:
Gerard op z'n vakantiebestemming, samen met RickvV.
[ afbeelding ]
U bent een goed mens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Hallo.
Oh ja! Zal ik morgen even rustig voor je doen.
De Fleet Foxes zijn ook top.
Gemeen he.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
dit nummer begint hetzelfde als imaginewat voor mij een kippenvelnummer is
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
zo. ik sta op de dam. over 4 mins een foto maken van de klok met het paleis op de achtergrond
Moggelquote:
Zou het best wel een aardige Meeeeeegahit vinden maar ik sluit Keane ook niet helemaal uit. Mocht het Kane zijn dan weten we misschien waarom Michiel afgelopen woensdag niet heel vrolijk keek.. Hij is ook niet echt een Kane-fan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:50 schreef Cee het volgende:
Da's inderdaad lekker wakker worden!
Wat zou de MH worden van volgende week? Ik heb een vermoeden. Mijn theorie: Vorige keer bij Viva La Vida (en ook keren daarvoor bij andere nummers die MH werden) werd het liedje heel vaak gedraaid en opeens zo rond woensdageen stuk minder. Tenminste, ik hoorde het minder vaak voorbij komen terwijl ik op 't werk altijd 3fm op heb staan. En dan bleek dat het aan het eind van de week opeens MH was!
Dit zelfde heb ik met Toe Jam. Ik heb het de afgelopen 3 dagen niet meer gehoord.
Een teken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |