Malcolm in the middle, the officequote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:49 schreef Misanthroopia het volgende:
kverveel me en ik heb zin om wat te downloaden. Lost is er voorlopig niet meer dacht ik, 24 komt pas in 2009 en South Park heeft geloof ik ook al een hele tijd niets meer. Heeft iemand tips? Liefst een serie achtigs iets met humor voor om te lachen.
ik dacht dat the office al jaren niet meer draaide? of bedoel je de US versie? zal eens kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:50 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Malcolm in the middle, the office
Ik schiet me nog liever kapot in nieuwegein.quote:
Heb ik toevallig hier de hele collectie liggen? 10 doosjes met elk 3 dubbel layer dvdsquote:
Malcom in the middle is focking koning jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:52 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
maclom in the mittel vind ik maar mwah.
House is de man inderdaad. Dexter ken ik niet (als t niet om de cartoon gaat iig), die ga ik eens ff uitchecken! The OC is not my cup of tea.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:55 schreef fm07 het volgende:
The OC en anders Dexter (gaat over een moordenaar die in dienst is van de regering) House MD is ook goed
Alles met een lachband er onder moet je per definitie de vuilnisbak inflikkeren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:56 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Heb ik toevallig hier de hele collectie liggen? 10 doosjes met elk 3 dubbel layer dvds
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:00 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Alles met een lachband er onder moet je per definitie de vuilnisbak inflikkeren.
die humor van hun is echt droog, maar ik kan het wel waarderenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:08 schreef Fha het volgende:
Bottom.
Ik zei ook Reaperquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:31 schreef cerror het volgende:
Oh en wat Terpentin07 zegt, Eureka en Reaper.
Sinds wanneer mogen linkjes naar de IMDB niet meer? Niets raars aan toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:31 schreef cerror het volgende:
Ohja, ik wil hier geen links zien naar torrents of weet ik wat allemaal.
Gewoon suggesties voor titels.
Linkjes naar Youtube mogen ookal niet meerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen linkjes naar de IMDB niet meer? Niets raars aan toch?
Uitzonderingen daargelaten, Married With Children bijv. Daarin is het gewoon onderdeel van de show.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:00 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Alles met een lachband er onder moet je per definitie de vuilnisbak inflikkeren.
Die mogen wel, ik zei het alleen om mensen voor te zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen linkjes naar de IMDB niet meer? Niets raars aan toch?
Ik opereer alleen in samenwerking met de FAQ.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:14 schreef fm07 het volgende:
Inconsequent beleid van Cerror in deze
Downloaden is ook gewoon illegaal hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik opereer alleen in samenwerking met de FAQ.
Links naar warez, torrents en dergelijk mag niet.
Series/films aanbevelen mag wel.
Savvy?
nee joh niet zo raar doen! mag gewoon hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:16 schreef fm07 het volgende:
[..]
Downloaden is ook gewoon illegaal hoor
En ik moet zeggen foei, doe het niet en blablabla?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:16 schreef fm07 het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
En ik moet zeggen foei, doe het niet en blablabla?
OP vraagt gewoon om suggesties.
Het is niet alsof we hem/haar links geven naar illegale dingen.
Als ik tegen een vriend van me zeg: The Dark Knight is een goede film en hij gaat het downloaden in plaats van kopen/huren/bioscoop/fax.
Ben ik dan fout?
Als ik nou zou zeggen ga vooral niet naar die en die site. *wink wink* Tot daar aan toe.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik tegen een vriend van me zeg: The Dark Knight is een goede film en hij gaat het downloaden in plaats van kopen/huren/bioscoop/fax.
Ben ik dan fout?
Hele goede ja!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:26 schreef Janetje het volgende:
The IT-crowd.
Nee, in Nederland is het downloaden van films en muziek volledig legaal, ongeacht de bron. Maar dat is geen discussie voor in dit topic, open er maar eentje in [DIG] als je erover wil discussieren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:16 schreef fm07 het volgende:
[..]
In de titel van het topic staat toch duidelijk DOWLOADENquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ben ik dan fout?
Geef ik links? Nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:41 schreef fm07 het volgende:
[..]
In de titel van het topic staat toch duidelijk DOWLOADEN![]()
Downloaden. Het was legaal. Mits je het gebruikt als thuiskopie. De rechtbank heeft besloten dat het vanaf vandaag niet meer legaal is. Het downloaden via Internet is niet meer toegestaan. De vonnis kwam naar aanleiding van een procedure tussen een aantal producenten en de stichting Thuiskopie over de hoogte van de thuiskopieheffing.
Downloaden
We kunnen alles downloaden. Films, spellen, muziek. Zodra je het in je eigen beheer houdt en niks upload ben je gewoon legaal bezig. Vanaf vandaag zal dat anders zijn.
Nu wél illegaal
De Haasge rechtbank heeft op 25 juni 2008 besloten dat het downloaden van het Internet strafbaar moet worden. Voorheen was het niet strafbaar in Nederland, in tegenstelling tot andere Europese landen, om muziek, films, spellen te downloaden van het Internet. De rechters, mr. Chr.A.J.F.M. Hensen, mr. P.G.J. de Heij en mr. P.W. van Straalen hebben besloten dat het wél illegaal is omdat het in strijd is met de auteurswet.
Een citaat uit de vonnis:
“De rechtbank stelt voorop dat het maken van een privé-kopie van illegaal materiaal een illegale handeling is. In de parlementaire geschiedenis zijn weliswaar aanknopingspunten te vinden voor een andere uitleg, maar de door de minister voorgestane en door de regering onderschreven uitleg, waarbij wordt uitgegaan dat een privé-kopie van een illegale bron legaal is, is in strijd met de drie-stappen-toets van artikel 5 lid 5 van de Richtlijn.”
Ik heb niks tegen mensen die downloaden , maar ik heb weleens een topic gepost en ging over films downloaden (Notabane via een legale site) En werd er meteen een slotje op gekegeld omdat het in strijd zou zijn met de FAQ , anyway irriteer me wel vaker aan jouw totaal incapabele slotjesbeleid (laatst een normaal topic mensen kapen je topic en dan gooi jij er maar een slotje op![]()
Vind dit niet getuigen van enige vorm van consequent optreden, jammer Cerror
Man je wist niet eens dat downloaden straafbaar isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Geef ik links? Nee.
Weet ik dat dit over downloaden gaat? Ja.
Geven we tips over hoe hij/zij dat moet doen? Neen.
Wat dan wel? We geven titels van series/films die wij tof vinden.
Als je de Jezus van brein wilt uithangen, doe dat dan in een PM naar de TS.
Niet hier, wij doen niets fouts.![]()
Ik doe niets verkeerds.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:53 schreef fm07 het volgende:
[..]
Man je wist niet eens dat downloaden straafbaar is![]()
Eerst zeg je zelf dat je er eigenlijk een slotje op zou moeten doen , maar hier om persoonlijke redenen geen zin in hebt???
Daarnaast geeft de TS duidelijk aan dat deze van plan is de series te gaan downloaden (zie topic-titel)en niet in de winkel gaat kopen ,dus hem daarbij helpen is een bijdrage leveren aan een strafbaar feit dus zoieso verkeerd lijkt me toch?
Ik hoef niet de Jezus van Stichting Brein uit te hangen , ik wijs jou alleen op je verantwoordelijkheden en je inconsequente naleving dan de FAQ (die toch grotendeels conform de Nederlandse wet is)
Goed bezig, hoop dat de kliek er dezelfde mening op na houdt!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe niets verkeerds.
Dat is het leuke. Het enige wat je nu doet is een enorme zeiksnor zijn.
We geven hier geen links of wat dan ook.
Het maakt ook dus geen ene ruk uit wat ik zei in het begin.
Hoe je het ook wend of keert nothing wrong here.
wendtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe niets verkeerds.
Dat is het leuke. Het enige wat je nu doet is een enorme zeiksnor zijn.
We geven hier geen links of wat dan ook.
Het maakt ook dus geen ene ruk uit wat ik zei in het begin.
Hoe je het ook wend of keert nothing wrong here.
Is het bij mijn weten nog steeds niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:01 schreef Gallorini het volgende:
Eh, sinds wanneer is downloaden illegaal dan?
Moet je naar boven gaan met je muis en lezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:01 schreef Gallorini het volgende:
Eh, sinds wanneer is downloaden illegaal dan?
Rechter denkt daar net anders over en laat die het nou net voor het zeggen hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 03:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is het bij mijn weten nog steeds niet.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:28 schreef Misanthroopia het volgende:
Super, tnx voor de tips allemaal!
Mensen die trouwens nog steeds Family Guy aandragen als '"leuke" serie neem ik in het geheel niet serieus. Zooooo 90's
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:31 schreef cerror het volgende:
The young ones.
jaa das altijd vet:) Dat met die aflevering int Duits: Mal sehen was ich Auf Die Bamschen haben:Pquote:
Alleen het eerste seizoen was dan ook echt grappig. Twee en drie gingen nog wel, maar vanaf daar is het echt complete crap geworden. Honderdduizend keer worden dezelfde grappen uitgemolken, allemaal voor de commercie, omdat sinds 2002 ook het zwakzinnige gedeelte van de wereldbevolking FG heeft ontdekt. Echt een te laag niveau met totaal geen humor meer. Ik krijg er jeuk van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:26 schreef Twarres het volgende:
[..]
![]()
Family Guy is zeker niet 90's. Integendeel. Oke, het begon in 1999, maar de overige 6 seizoenen komen dus uit de jaren 2000. Seizoen 7 wordt nu uitgezonden in de VS. Dus het is zeker geen oude baggerserie.
Family Guy is!!
Ik ben met je eens dat het minder is geworden, maar ik vind het nog steeds leuk genoeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:22 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Alleen het eerste seizoen was dan ook echt grappig. Twee en drie gingen nog wel, maar vanaf daar is het echt complete crap geworden. Honderdduizend keer worden dezelfde grappen uitgemolken, allemaal voor de commercie, omdat sinds 2002 ook het zwakzinnige gedeelte van de wereldbevolking FG heeft ontdekt. Echt een te laag niveau met totaal geen humor meer. Ik krijg er jeuk van.
Serie: Two guys, a girl and a pizza place; according to Jim, the king of queens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:49 schreef Misanthroopia het volgende:
kverveel me en ik heb zin om wat te downloaden. Lost is er voorlopig niet meer dacht ik, 24 komt pas in 2009 en South Park heeft geloof ik ook al een hele tijd niets meer. Heeft iemand tips? Liefst een serie achtigs iets met humor voor om te lachen.
Wat ben jij nou weer voor figuurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:28 schreef Misanthroopia het volgende:
Super, tnx voor de tips allemaal!
Mensen die trouwens nog steeds Family Guy aandragen als '"leuke" serie neem ik in het geheel niet serieus. Zooooo 90's
Tja... mensen hebben vaak een voorkeur voor dooie acteurs. Dan krijg je dat een beetje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:11 schreef Pollewoppie het volgende:
In elk geval niet the dark knight... viel echt tegen man...
Nee want een film downloaden is niet illegaal dus het is een beetje een onzinnige vraag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ben ik dan fout?
Die is zoo gaaf. Veel op TV gezien, maar nooit aan gedacht om te downloadenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:44 schreef Jordy-B het volgende:
QI (Quite Interesting). Een geweldige spelshow van de BBC (met Stephen Fry, Alan Davies en tig andere bekende Britten). De show draait om algemene kennis die echter fout blijkt te zijn. Mensen krijgen punten als ze antwoorden goed hebben, maar als ze een antwoord geven dat "algemeen bekend" maar tegelijkertijd fout is, krijgen ze vette strafpunten. De deelnemers hebben dan ook veelal negatieve eindscores.
Je moet alleen wel behoorlijk goed zijn in het verstaan van in Brits Engels.
en begint weer bijnaquote:
2x.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:15 schreef leolinedance het volgende:
Heist.
Ja maar Nilis is dan ook een soort van koningquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:33 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
2x.
Dat filmpje van Nilis is beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |