quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb vandaag pasfoto's van mezelf laten maken jeweetz!
[ afbeelding ]
zij heb wel veul tietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Die laatste word mijn vrouw, ook al was het mijn zuster
Moet je naar de mediamarkt in Berlijn. Jézús daar stonden grote tv's.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, wat een ding is dat he. Alleen 80.000 euro, daar kun je een paar mooie auto's van kopen.
Geen plasma die groter is dan die. Dit is nl. de grootste momenteelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moet je naar de mediamarkt in Berlijn. Jézús daar stonden grote tv's.
Wilde ik ook al zeggen, ben ik ookg eweestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een hele reeks knulquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen plasma die groter is dan die. Dit is nl. de grootste momenteel
Dat waren vast LCD`s of projectieschermen...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wtf echt nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen plasma die groter is dan die. Dit is nl. de grootste momenteel
Het is ook geen SC, maar een FC.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:22 schreef afcajos het volgende:
Wat een drama dit SC. Het gaat gewoon te snel:')
quote:Nieuwe grootste plasma televisie op komst
Het Japanse elektronicaconcern Matsushita introduceerde maandag een 381 cm plasma televisie, waarvan wordt gezegd dat het de grootste ter wereld is. De nieuwe TV beroemt zich er op een vier keer betere resolutie te hebben dan full high-definition 1080p picture kwaliteit en biedt een scherm ter grootte van 127 plasma televisies. De TV is gepresenteerd op de Consumer Electronics Show in Las Vegas door Toshihiro Sakamoto, president van Panasonic AVC Networks. Matsushita's nieuwe scherm, dat diagonaal 3.8 meter bedraagt, overtreft de Panasonic 261 cm plasma TV die vorig jaar op de markt werd gebracht. Hiervan zijn er vorig jaar 3000 verkocht, zei Matsushita.De nieuwe TV zal in 2009 verkrijgbaar zijn voor een nog onbekende prijs, voornamelijk om te worden gebruikt als billboard. Panasonic zei ook dat men van plan is om video’s van Google's YouTube direct uit te zenden op deze lijn internet-enabled high-definition plasma TV sets. De nieuwe Viera HDTVs verlenen ook toegang tot Google's photo sharing site, Picasa.
Je kon er ook zelf 1 aanmakenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:25 schreef Sackboy het volgende:
Ik zie nu trouwens pas dat er geen 'bagger' meer in de TT staat.. Juicyhil
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:25 schreef gers het volgende:
kusjes iedereen ik ga werken tot over 4 deeltjes![]()
Je moet het gewoon goed doen, prutser.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kon er ook zelf 1 aanmakenlang genoeg gewacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik had de vorige al aangemaakt. Ik blijf niet bezigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kon er ook zelf 1 aanmakenlang genoeg gewacht.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet het gewoon goed doen, prutser.
SC = FC
#328 = #329
Er staat geen Bagger in
De TT klopt niet met het thema
En de eerste 2 minuten van het topic stond er geen OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Eens ga ik dood ja.quote:
JAAAAAAAAAAAAAA< YEUEY< WIEHOEEEEEEEquote:
Hey, juicyhil is wel cool hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Juicyhil word door iedereen uitgekotst![]()
Wel terecht though.
Beter halen we ook zijn UI uit de OP.
Maar er staat wel BigKahunaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:25 schreef Sackboy het volgende:
Ik zie nu trouwens pas dat er geen 'bagger' meer in de TT staat.. Juicyhil
Neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, juicyhil is wel cool hoor [ afbeelding ]
En je doet maarquote:Ik zal jou eens uit de OP halen.
POST VAN HET JAARquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga wel gewoon naar GS, ciao.
shit.quote:
Hoe kan je nou fokken met een blauw scherm? faler.quote:
quote:
Een quote van Laurenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Ieuouwwww Audrina has a boyfrienddd
Uhuh en diequote:
Niet alweerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:57 schreef Sackboy het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
dat topicquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:57 schreef Sackboy het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Was leuk jaquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:01 schreef BigKahuna het volgende:
Niet zo snel posten, ik wil natuurlijk wel een beetje lang van m'n naamtopic genieten.
Was dat nou een kloon of niet? niet toch?quote:
Nog iets laten vallen in de horeca gisteravond?quote:
Wees blij, ik heb vannacht 300 topics gemist en toen straks nog 1,5quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:07 schreef elfzesendertig het volgende:
Vieze spammers. Ben ik even naar Hayden Penetratie aan het gluren, zit bijna het hele topic alweer vol![]()
linkquote:
Nee, ik heb mezelf wel gebrandmerktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nog iets laten vallen in de horeca gisteravond?
Neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Was dat nou een kloon of niet? niet toch?
In de sig van paaskonijnquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb mezelf wel gebrandmerkt
quote:
owjaquote:
Ik weet dat het moeilijk is, maar op blijven lettenquote:
Hoax, je postte nog om 22:52.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:12 schreef slindenau het volgende:
Pfff, ik ga even 10 min douchen + 20 minuten tv kijken...is dit topic ook gelijk weer vol
DOEN!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk is, maar op blijven letten![]()
En ik zit met een episch dilemma: To roll a joint, or not to? thats the question!
Goed planquote:
Als je er een PK fantopic van maakt wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed plan![]()
En mag ik de nieuwe openen? puhlease?
Over Kobayashiquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed plan![]()
En mag ik de nieuwe openen? puhlease?
Misschienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als je er een PK fantopic van maakt wel.
Aan de grill en ik ben gemept met het frituurmandje wat net uit de frituur kwamquote:
Auw, dat met dat frituurmandje is mij ook ooit overkomen, niet leuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan de grill en ik ben gemept met het frituurmandje wat net uit de frituur kwam
net alsof dat pastquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:20 schreef elfzesendertig het volgende:
kobayashivetklepvreetzaklulbehangerbontkraagjolingteringtyfushoerpiesenneukenpoepenplassex.
Helo hanker Kinderkanker©®!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:24 schreef Sackboy het volgende:
Hela hola Kindercola!
I've got it covered my negroquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Andere dan: kobayashivreetzakhotdogamerikacomplot
Daar moet je niet mee spotten kankerlul!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Helo hanker Kinderkanker©®!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |