Holy crap dat is een lekker nummerquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:27 schreef Malebolgia het volgende:
(in het kader van stromingen anders dan pure trance)
Deadmau5 ft. Kaskade - I Remember
Wat een dikke en ultra smooth productie weer van de muis!
Die dooie muis en Kaskade is een gouden combinatie, Move For Me was ook al zo'n lekkere warme track. Heerlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:27 schreef Malebolgia het volgende:
(in het kader van stromingen anders dan pure trance)
Deadmau5 ft. Kaskade - I Remember
Wat een dikke en ultra smooth productie weer van de muis!
Geen idee, moet nog in de bus vallen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat vinden de mensen hier van de nieuwe ASOT Mix-cd? Vind 'm sterk!
ah, hij is dus helaas al uitgelekt begrijp ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zal vast beter zijn dan die "5 years" cd waar wel dikke platen op staan maar schandalig gemixed zeg. Tis gewoon een ramp om naar te luisteren wat mij betreft. Zal de nieuwe eens checkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ja, die er eens wat aan als manager zijndequote:Op dinsdag 23 september 2008 20:00 schreef DreamAway het volgende:
ah, hij is dus helaas al uitgelekt begrijp ik
eindelijk eens wat originele namen voor een groot feestquote:Op maandag 22 september 2008 14:13 schreef Tomaz het volgende:
Ik zie net de line up voor Fabulous, 22 november hier in de Brabanthallen:
Audio Bullys
Eddie Halliwell
Eric Prydz
Jazzy Jeff
Mark Knight
Dat valt me niks tegen! Niet bepaald een line-up voor 't grote publiek denk, dus ideaal
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:36 schreef Joppy het volgende:
Knalt de shuffle van winamp toch zomaar even Tiesto @ dutch dimension aan
Speaking of which: wie van de CTT-ers zijn er allemaal morgen? Ik te herkennen aan het feit dat ik in de hoek sta met een ID-notitieblokje.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:02 schreef DreamAway het volgende:
Armada tipje vd week: Wamdue Project - King of my castle (Rowald Steyn remix)
Nu verwacht ik morgen natuurlijk wel een drankje in de Poema.
Kippenvel nummertje weerquote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat vinden we trouwens hiervan?
Ik vind 'm iig dikjes.
vind er eerlijk gezegd weinig aan, die vocals verneuken de hele plaat!quote:Op donderdag 25 september 2008 20:26 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Kippenvel nummertje weer![]()
Het zijn geweldige tijden om een trance-liefhebber te zijn
Ik ben te herkennen aan een groene werkbroek met dito t-shirt, mochten jullie richting Vlissingen komenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:14 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Speaking of which: wie van de CTT-ers zijn er allemaal morgen? Ik te herkennen aan het feit dat ik in de hoek sta met een ID-notitieblokje.
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat vinden we trouwens hiervan?
Ik vind 'm iig dikjes.
Iddquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:55 schreef FastFox91 het volgende:
ASOT 371 heeeurlijk! Vooral 2de half uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |