Ik vind het maar een slechte reden om niet op iemand te geilen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:02 schreef Tegan het volgende:
Van die mannen waar echt de halve wereld op geilt vind ik meestal (daarom) al niets. Josh Hartnett/Jared Leto/Brad Pitt/Orlando Bloom/Johnny Depp/etc.
Niet iedereenquote:
Elaenor is altijd goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:05 schreef Kluts het volgende:
Deze doet me denken aan de Thunderbirds op de een of andere manier, maar toch:
[ afbeelding ]
Gumpert Apollo type S niets voor je danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het design is gaaf, net als die Zonda. Bij een auto die zo over the top is hoort ook zo'n design.
Je voelt je toch bekocht als zo'n bak op een opel corsa lijkt.
Het is niet de hoofdreden. Het is (denk ik) zo. De massa valt op een bepaald soort kop, die ik al iets minder vind, en doordat je dan iedereen constant daarover hoort, knap ik er steeds meer op af. Heb liever een frisse kop die je ook niet overal tegenkomt...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vind het maar een slechte reden om niet op iemand te geilen.
Als je ze gewoon niet aantrekkelijk vindt okay, maar om een andere reden...
Elaenor is toch die auto in Gone in 60 seconds waar Nicolas Cage dan zo'n haat/liefde verhouding mee heeft?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elaenor is altijd goed![]()
Uitstekende keuze!
Over het algemeen valt men nu eenmaal op symetrische mensen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik vind het maar een slechte reden om niet op iemand te geilen.
Als je ze gewoon niet aantrekkelijk vindt okay, maar om een andere reden...
Owja, hij is wel lekker. Mits hij zich scheert en regelmatig naar de kapper gaat. Vooral zoals hij is in How To Lose A Guy In Ten Daysquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef heksehiel het volgende:
Waarom heeft nooit iemand het over dit lekkere hapje![]()
[ afbeelding ]
Fastest car around the track with the Stigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gumpert Apollo type S niets voor je dan
Kloptquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Elaenor is toch die auto in Gone in 60 seconds waar Nicolas Cage dan zo'n haat/liefde verhouding mee heeft?
Dan vind je ze dus gewoon niet leuk. Punt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is niet de hoofdreden. Het is (denk ik) zo. De massa valt op een bepaald soort kop, die ik al iets minder vindt, en doordat je dan iedereen constant daarover hoort, knap ik er steeds meer op af. Heb liever een frisse kop die je ook niet overal tegenkomt...
Toch die grote kont he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef Belsezar het volgende:
Edit: Ik kon Shakira wel schieten toen ze er eentje vermorzelde in een van d'r clips, maar kreeg het niet over mijn hart, ze is te leuk![]()
Waarom weet ik dat?quote:
Zo in die matte kleur is het nog te doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Technisch gezien briljant maar spuuglelijk.
Dat zeg ik! Maar ik wilde de reden erachter uitleggen...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan vind je ze dus gewoon niet leuk. Punt.
Omdat ik het al had gezegd!quote:
Post er eens één dan, ben wel benieuwd. Ik ben ook niet zo van de standaard mannen als het gaat om die gast van de Nespresso/Bacardi reclame (kan even totaal niet op zijn naam komen en mr Nottinghill. Mijn god... geheugen brokkelt hier per sec afquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is niet de hoofdreden. Het is (denk ik) zo. De massa valt op een bepaald soort kop, die ik al iets minder vind, en doordat je dan iedereen constant daarover hoort, knap ik er steeds meer op af. Heb liever een frisse kop die je ook niet overal tegenkomt...
Meer het koppie en natuurlijk die flexibele heupen hequote:
George Clooney en Hugh Grantquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Post er eens één dan, ben wel benieuwd. Ik ben ook niet zo van de standaard mannen als het gaat om die gast van de Nespresso/Bacardi reclame (kan even totaal niet op zijn naam komen en mr Nottinghill. Mijn god... geheugen brokkelt hier per sec af
Laat de vrouwen nou maar aan ons overquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:12 schreef Tegan het volgende:
En qua vrouwen. Scarlett Johansson, Helena Bonham Carter, ehm.
Echt?quote:
Die zag ik laatst op tv, wat was die mager zeg, bah.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:12 schreef Tegan het volgende:
En qua vrouwen. Scarlett Johansson, Helena Bonham Carter, ehm.
quote:
Waar zag je haar? In Sweeney Todd is ze best heel dik (omdat ze zwanger is).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zag ik laatst op tv, wat was die mager zeg, bah.
Ik zag alleen een kruisje staan ipv een foto... Post Chris eens dan... ken ik nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
George Clooney en Hugh Grant.
Dat deed ik dus net. David Anders.
Ik moet wel zeggen dat George Clooney echt een van de enige uitzonderingen is. En Chris Noth (weet niet of hij nu super bekend is).
In een interview op de bbc, was echt heel erg...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar zag je haar? In Sweeney Todd is ze best heel dik (omdat ze zwanger is).
In Fight Club is ze zo' n tof geschift wijf (daar ken ik haar van).
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zag alleen een kruisje staan ipv een foto... Post Chris eens dan... ken ik niet
Zusje even iets anders, heb gisteren je dvd gebrand trouwens. Zondag heb je hemquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zag alleen een kruisje staan ipv een foto... Post Chris eens dan... ken ik niet
Ken hem ja en hij heeft een sex-appeal van 0,0 (voor mij) Doe dan dat vriendje van Samantha uit SATC maarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MIsschien ken je hem als Mr. Big uit Sex And The City of uit Law&Order.
Jij...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zusje even iets anders, heb gisteren je dvd gebrand trouwens. Zondag heb je hem
Hij is ook wel leuk, mits gemillimeterd haar.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ken hem ja en hij heeft een sex-appeal van 0,0 (voor mij) Doe dan dat vriendje van Samantha uit SATC maar
Dit is ook een gewone, maar ik was echtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:23 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Eric Mabius is ook leuk.
Das die dude uit Californication.quote:
Haha cool, Michael Vartan. Ik vind David Anders dan toch net iets leuker uit Alias. Michael is een goede tweede.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit is ook een gewone, maar ik was echtop hem: [ afbeelding ]
Ahh je laat me blozenquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:29 schreef Dickies het volgende:
[..]
Das die dude uit Californication.
Is dat grappig?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:29 schreef Dickies het volgende:
[..]
Das die dude uit Californication.
Dat kijk ik dan weer niet.quote:
Ja die is wel tof.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ja moest ff aan die serie denken vandaar
Ow Sark.... ik heb 'm maar ff opgezocht want die naam zei me niets. Sark is zeker uberquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha cool, Michael Vartan. Ik vind David Anders dan toch net iets leuker uit Alias. Michael is een goede tweede.
Californication is idd tofquote:
Ik vind hem lekkerder uit GG en die andere ook wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef Tegan het volgende:
Ed Westwick (uit Gossip Girl) heeft ook een lekker evil kop (net als David Anders).
[ afbeelding ]
Is goed hoor, zolang ik er ook maar een krijg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit wordt een dubbele knuffel zondag! Sorry kluts![]()
Knuffels ftw!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit wordt een dubbele knuffel zondag! Sorry kluts![]()
Ja, OMG. Ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ow Sark.... ik heb 'm maar ff opgezocht want die naam zei me niets. Sark is zeker uberSlechte mannen ftw
Ok, jij wint! Zag hem ooit in een film, en viel van mijn stoel af.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Adrian Grenier soms wel leuk (ligt een beetje aan z'n personage per serie/film). Ga meestal meer voor donkere ogen, maar voor die van hem maak ik graag een uitzondering.
Hij is te pretty boy.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind hem lekkerder uit GG en die andere ook wel.
[ afbeelding ]
En hij ziet er maar uit als een zwerver.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Adrian Grenier soms wel leuk (ligt een beetje aan z'n personage per serie/film). Ga meestal meer voor donkere ogen, maar voor die van hem maak ik graag een uitzondering.
Ik ben nu alweer afgeknapt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft die met der neus?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben nu alweer afgeknapt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leuke vrouwen dus.
Ehm, Jennifer Beals, Sarah Shahi...
Ik hoop het Thisbe, ik hoop het.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:43 schreef Thisbe het volgende:
Hier moet hij wel een érg goede reden voor hebben.
Jij krijgt er ook minstens twee, maar dat hoeft B niet te weten, anders voelt ie zich niet meer speciaalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is goed hoor, zolang ik er ook maar een krijg.
die kun je tenminste een fatsoenlijke pets op de achterste geven zonder dat je neergehoekt wordt door een bodyguard.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:46 schreef Dickies het volgende:
Ik kijk iedere dag m'n ogen uit, in de trein, op straat etc.
Veel leuker.
Ben ik de enige die zich fixeert op zijn goed gevulde foute broekquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben nu alweer afgeknapt.
[ afbeelding ]
Geen idee, let ik niet op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Keira heeft een veel te groot hoofd voor haar anorexialijfje.
Wat die sok?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich fixeert op zijn goed gevulde foute broek
Snel kijken danquote:
Elisha ken ik niet. Kirsten is geweldig (Veronica Marsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elisha Cuthbert, Kirsten Bell, Keira Knightley
Ik wilde er eigenlijk iets van zeggen, maar toen moest ik op Sark geilenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zou er voor altijd mee wachten, daarna is het namelijk voor eens en altijd afgelopen. Verder vond ik het eind persoonlijk een beetje afgeraffeld...zonde, zeker om dat het imo de beste serie ever isquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij krijgt er ook minstens twee, maar dat hoeft B niet te weten, anders voelt ie zich niet meer speciaal![]()
Ik hoef er niet eens op te letten om te zien dat de verhoudingen niet kloppen.quote:
I will pretend i didnt read that.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij krijgt er ook minstens twee, maar dat hoeft B niet te weten, anders voelt ie zich niet meer speciaal![]()
Nee, ik kijk al teveel...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
Geen 24 gekeken?
Dat is precies die goede reden waar Thisbe op doelde volgens mij...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:49 schreef heksehiel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |