quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leuke vrouwen dus.
Ehm, Jennifer Beals, Sarah Shahi...
Ik hoop het Thisbe, ik hoop het.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:43 schreef Thisbe het volgende:
Hier moet hij wel een érg goede reden voor hebben.
Jij krijgt er ook minstens twee, maar dat hoeft B niet te weten, anders voelt ie zich niet meer speciaalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is goed hoor, zolang ik er ook maar een krijg.
die kun je tenminste een fatsoenlijke pets op de achterste geven zonder dat je neergehoekt wordt door een bodyguard.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:46 schreef Dickies het volgende:
Ik kijk iedere dag m'n ogen uit, in de trein, op straat etc.
Veel leuker.
Ben ik de enige die zich fixeert op zijn goed gevulde foute broekquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben nu alweer afgeknapt.
[ afbeelding ]
Geen idee, let ik niet op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:47 schreef TwistedDarling het volgende:
Keira heeft een veel te groot hoofd voor haar anorexialijfje.
Wat die sok?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich fixeert op zijn goed gevulde foute broek
Snel kijken danquote:
Elisha ken ik niet. Kirsten is geweldig (Veronica Marsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elisha Cuthbert, Kirsten Bell, Keira Knightley
Ik wilde er eigenlijk iets van zeggen, maar toen moest ik op Sark geilenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zou er voor altijd mee wachten, daarna is het namelijk voor eens en altijd afgelopen. Verder vond ik het eind persoonlijk een beetje afgeraffeld...zonde, zeker om dat het imo de beste serie ever isquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij krijgt er ook minstens twee, maar dat hoeft B niet te weten, anders voelt ie zich niet meer speciaal![]()
Ik hoef er niet eens op te letten om te zien dat de verhoudingen niet kloppen.quote:
I will pretend i didnt read that.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij krijgt er ook minstens twee, maar dat hoeft B niet te weten, anders voelt ie zich niet meer speciaal![]()
Nee, ik kijk al teveel...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
Geen 24 gekeken?
Dat is precies die goede reden waar Thisbe op doelde volgens mij...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:49 schreef heksehiel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |