Haha cool, Michael Vartan. Ik vind David Anders dan toch net iets leuker uit Alias. Michael is een goede tweede.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit is ook een gewone, maar ik was echtop hem: [ afbeelding ]
Ahh je laat me blozenquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:29 schreef Dickies het volgende:
[..]
Das die dude uit Californication.
Is dat grappig?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:29 schreef Dickies het volgende:
[..]
Das die dude uit Californication.
Dat kijk ik dan weer niet.quote:
Ja die is wel tof.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ja moest ff aan die serie denken vandaar
Ow Sark.... ik heb 'm maar ff opgezocht want die naam zei me niets. Sark is zeker uberquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha cool, Michael Vartan. Ik vind David Anders dan toch net iets leuker uit Alias. Michael is een goede tweede.
Californication is idd tofquote:
Ik vind hem lekkerder uit GG en die andere ook wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef Tegan het volgende:
Ed Westwick (uit Gossip Girl) heeft ook een lekker evil kop (net als David Anders).
[ afbeelding ]
Is goed hoor, zolang ik er ook maar een krijg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit wordt een dubbele knuffel zondag! Sorry kluts![]()
Knuffels ftw!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit wordt een dubbele knuffel zondag! Sorry kluts![]()
Ja, OMG. Ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ow Sark.... ik heb 'm maar ff opgezocht want die naam zei me niets. Sark is zeker uberSlechte mannen ftw
Ok, jij wint! Zag hem ooit in een film, en viel van mijn stoel af.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Adrian Grenier soms wel leuk (ligt een beetje aan z'n personage per serie/film). Ga meestal meer voor donkere ogen, maar voor die van hem maak ik graag een uitzondering.
Hij is te pretty boy.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind hem lekkerder uit GG en die andere ook wel.
[ afbeelding ]
En hij ziet er maar uit als een zwerver.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Adrian Grenier soms wel leuk (ligt een beetje aan z'n personage per serie/film). Ga meestal meer voor donkere ogen, maar voor die van hem maak ik graag een uitzondering.
Ik ben nu alweer afgeknapt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:38 schreef TwistedDarling het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft die met der neus?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben nu alweer afgeknapt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |