Post er eens één dan, ben wel benieuwd. Ik ben ook niet zo van de standaard mannen als het gaat om die gast van de Nespresso/Bacardi reclame (kan even totaal niet op zijn naam komen en mr Nottinghill. Mijn god... geheugen brokkelt hier per sec afquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is niet de hoofdreden. Het is (denk ik) zo. De massa valt op een bepaald soort kop, die ik al iets minder vind, en doordat je dan iedereen constant daarover hoort, knap ik er steeds meer op af. Heb liever een frisse kop die je ook niet overal tegenkomt...
Meer het koppie en natuurlijk die flexibele heupen hequote:
George Clooney en Hugh Grantquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Post er eens één dan, ben wel benieuwd. Ik ben ook niet zo van de standaard mannen als het gaat om die gast van de Nespresso/Bacardi reclame (kan even totaal niet op zijn naam komen en mr Nottinghill. Mijn god... geheugen brokkelt hier per sec af
Laat de vrouwen nou maar aan ons overquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:12 schreef Tegan het volgende:
En qua vrouwen. Scarlett Johansson, Helena Bonham Carter, ehm.
Echt?quote:
Die zag ik laatst op tv, wat was die mager zeg, bah.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:12 schreef Tegan het volgende:
En qua vrouwen. Scarlett Johansson, Helena Bonham Carter, ehm.
quote:
Waar zag je haar? In Sweeney Todd is ze best heel dik (omdat ze zwanger is).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zag ik laatst op tv, wat was die mager zeg, bah.
Ik zag alleen een kruisje staan ipv een foto... Post Chris eens dan... ken ik nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
George Clooney en Hugh Grant.
Dat deed ik dus net. David Anders.
Ik moet wel zeggen dat George Clooney echt een van de enige uitzonderingen is. En Chris Noth (weet niet of hij nu super bekend is).
In een interview op de bbc, was echt heel erg...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar zag je haar? In Sweeney Todd is ze best heel dik (omdat ze zwanger is).
In Fight Club is ze zo' n tof geschift wijf (daar ken ik haar van).
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zag alleen een kruisje staan ipv een foto... Post Chris eens dan... ken ik niet
Zusje even iets anders, heb gisteren je dvd gebrand trouwens. Zondag heb je hemquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zag alleen een kruisje staan ipv een foto... Post Chris eens dan... ken ik niet
Ken hem ja en hij heeft een sex-appeal van 0,0 (voor mij) Doe dan dat vriendje van Samantha uit SATC maarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MIsschien ken je hem als Mr. Big uit Sex And The City of uit Law&Order.
Jij...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zusje even iets anders, heb gisteren je dvd gebrand trouwens. Zondag heb je hem
Hij is ook wel leuk, mits gemillimeterd haar.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ken hem ja en hij heeft een sex-appeal van 0,0 (voor mij) Doe dan dat vriendje van Samantha uit SATC maar
Dit is ook een gewone, maar ik was echtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:23 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Eric Mabius is ook leuk.
Das die dude uit Californication.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |