Ik weet het niet, die Meredith is heel lang degene geweest waarom ik de serie niet keek, ze heeft zo'n jankhoofd. Maar het is een beetje hetzelfde als bij die andere series, als ze elkaar dan eindelijk hebben is het minder leuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... dat vond ik ook wel bijzonder vervelend... Aan de andere kant had ik al geen goed gevoel toen ze de situatie saboteerde om dat hart voor hem te winnen.
Vond het ook wel weer aangrijpend dat McDreamy en Grey samen ... Zou hij dan ein-de-lijk eens voor haar kiezen?
Daar zijn toch ook mannen?quote:
Hahaha! Ja, die haar troostte, bedoel je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet het niet, die Meredith is heel lang degene geweest waarom ik de serie niet keek, ze heeft zo'n jankhoofd. Maar het is een beetje hetzelfde als bij die andere series, als ze elkaar dan eindelijk hebben is het minder leuk.
Izzy krijgt nu vast wat met die lekkere dokter waarvan ik nooit weet hoe hij heet.
Hey iemand die het doorheeft dat ik goedenavond zeiquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey iemand die het doorheeft dat ik goedenavond zei
Alles goed?
Als er geen blijk van wordt gegeven, wil niet altijd zeggen dat je niet bent opgemerktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey iemand die het doorheeft dat ik goedenavond zei
Alles goed?
wat is er met Q dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Als er geen blijk van wordt gegeven, wil niet altijd zeggen dat je niet bent opgemerkt
Goedeavond
Ben benieuwd hoe Q. het maakt.
Hij heeft afgesproken. En ik hoop dat hij het naar zijn zin heeftquote:
Was al genoemd maar tof dat je aan me denkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:38 schreef knep het volgende:
Vent die naar mn tieten staart tijdens sollicitatiegesprek
Dickies?
Weet ik, druk met vrouwenseries bespreken las ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Als er geen blijk van wordt gegeven, wil niet altijd zeggen dat je niet bent opgemerkt
Goedeavond
Ben benieuwd hoe Q. het maakt.
Die is aan het sporten zodat 'ie er zo uit komt te zien...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:20 schreef JanesBrownie het volgende:
wat is er met Q dan?
Zat nog aan je te denken, mijn pa wil een accord kopen met 1.8 v-tecquote:
Ik kijk in ieder geval geen soaps, dat scheelt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet ik, druk met vrouwenseries bespreken las ik
Hey zusje, al een beetje zin in zondag?quote:
LOLquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:23 schreef Dickies het volgende:
[..]
Was al genoemd maar tof dat je aan me denkt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is aan het sporten zodat 'ie er zo uit komt te zien...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zat nog aan je te denken, mijn pa wil een accord kopen met 1.8 v-tec
Grijp je kans zondag zou ik zeggen!quote:
Ik zei ook meteen doen pa!quote:
Tieten!!quote:
Mee eens en niets aan toe te voegen.quote:
Tof dat jij die post nog opmerktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:23 schreef Dickies het volgende:
[..]
Was al genoemd maar tof dat je aan me denkt.
Idd!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet ik, druk met vrouwenseries bespreken las ik
bier drinken = sportenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is aan het sporten zodat 'ie er zo uit komt te zien...
[ afbeelding ]
Zekers! Moet even geschikte regenkleding uitzoeken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey zusje, al een beetje zin in zondag?
Krijgt ook zo'n lekker bekkie dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grijp je kans zondag zou ik zeggen!
Bij ons was hier een uur geleden ook de pleuris uitgebroken. Is nu allemaal netjes overgewaaid.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:31 schreef heksehiel het volgende:
Tering het onweert hier als een mongool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Dan wordt 't dit...quote:
Tieten kijken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:30 schreef Dickies het volgende:
Maar goed, ga weer wat zinvols doen.
Niet de allernieuwste geloof ik, die met streepjes als achterlichten had hij het over.quote:
En hij heeft nu al zo'n lekker bekkie!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:32 schreef heksehiel het volgende:
Krijgt ook zo'n lekker bekkie dan?
Hey Box. Prima, ben al van de schrik bekomen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:32 schreef mrbox het volgende:
MNR hoe is het met je manager "probleem" ?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:34 schreef Thisbe het volgende:
Eén Brad pitt is al wel erg genoeg voor de mensheid.
Hey MM, alles goed?quote:
Nee, je hebt gelijk...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sorry, maar dan wíl je ook niet geholpen worden
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wordt 't dit...
[ afbeelding ]
Ja das inderdaad minder, de weersvoorspelling.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zekers! Moet even geschikte regenkleding uitzoeken.
Tering het onweert hier als een mongool
Hey, mijn fotoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wordt 't dit...
[ afbeelding ]
Ja JB post jij eens een foto van een lekker vent.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is een echte man volgens jou dus?
Geen idee welke dan, vindt zelf dit model wel erg mooi;quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet de allernieuwste geloof ik, die met streepjes als achterlichten had hij het over.
Dat is hem! dat is het vorige model, maar dan in het blauw.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee welke dan, vindt zelf dit model wel erg mooi;
[ afbeelding ]
Jij post gewoon een foto van je ogen en dan drijven die vrouwen zo de SC uit...quote:
Hehe.. dat is wel waarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij post gewoon een foto van je ogen en dan drijven die vrouwen zo de SC uit...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik van iemand zo'n reactie wel niet had verwacht...quote:
Pics?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
heeft hij van die puppy eyes ja ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij weet waar je het over hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:44 schreef Thisbe het volgende:
Doe eens een foto van Jared Leto (zonder make up graag) of christian Bale. Of Josh Hartnett.
'Lo Airquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik van iemand zo'n reactie wel niet had verwacht...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is hem! dat is het vorige model, maar dan in het blauw.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:44 schreef Thisbe het volgende:
Doe eens een foto van Jared Leto (zonder make up graag) of christian Bale. Of Josh Hartnett.
Hey m'n fotoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje skinny, maar dat koppie![]()
http://media.canada.com/1(...)98/jared_leto_06.jpg
Inderdaad een monster van een wagen, maar totaal niet praktisch of bereikbaar. Maar smaak heb je zeker!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Kluts het volgende:
Leuk hoor, zo'n Honda, maar vind dit toch beter.
[ afbeelding ]
Ja nu zorgen dat hij hem echt gaat halenquote:
Waarom doet mijn pic het nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje skinny, maar dat koppie![]()
http://media.canada.com/1(...)98/jared_leto_06.jpg
Het ging mij er meer om dat jij zo spontaan reageerde op het 'de SC uitdrijven'...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef MNR het volgende:
Btw, hoezo had je die reactie niet van mij verwacht? Zo bijzonder is het toch niet om te bevestigen dat iemand mooie ogen heeft?![]()
(nu begin ik me af te vragen wat er in jou omgaat)
Ow... Ik reageerde op een ander gedeelte in de zin. Het 'uitdrijven' heb ik niet eens waargenomen. Zag ik als grootspraak.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat jij zo spontaan reageerde op het 'de SC uitdrijven'...
Thnx!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet dat landschap vierkantje klikken
Ik wil mijn haar weer zo maar krijg er zo smal gezicht vanquote:
Ik ken je onderhand een beetje...quote:
Hehequote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken je onderhand een beetje...
Ik heb er zoveel, Shelby Cobra met een 428 ci motor (niet de mustang, de echte cobra) Mustang uit 67 cabrio, de nieuwe mustang boss uitvoering, corvette uit 65, porsche 911 turbo uit 87 en nog veel meer...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
Al win ik ooit nog eens de lotery dan weet ik het wel
[ afbeelding ]
Ze zijn allemaal snel maar designquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, maar dan in glimmend en mat zwart.
Ben ik zo voorspelbaar?quote:
Jezus wat lelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Kluts het volgende:
Leuk hoor, zo'n Honda, maar vind dit toch beter.
[ afbeelding ]
Daarom houd ik meer van de wat oudere autosquote:
Het design is gaaf, net als die Zonda. Bij een auto die zo over the top is hoort ook zo'n design.quote:
En als jij haar eens diep in d'r 'ogen' kijkt?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
Anna zegt net dat ze mijn ogen wel mooi vind, maar dat ze er niet van gaat zwijmelen enzo.
Dat is ook weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het design is gaaf, net als die Zonda. Bij een auto die zo over the top is hoort ook zo'n design.
Je voelt je toch bekocht als zo'n bak op een opel corsa lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |