Ik weet het niet, die Meredith is heel lang degene geweest waarom ik de serie niet keek, ze heeft zo'n jankhoofd. Maar het is een beetje hetzelfde als bij die andere series, als ze elkaar dan eindelijk hebben is het minder leuk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja... dat vond ik ook wel bijzonder vervelend... Aan de andere kant had ik al geen goed gevoel toen ze de situatie saboteerde om dat hart voor hem te winnen.
Vond het ook wel weer aangrijpend dat McDreamy en Grey samen ... Zou hij dan ein-de-lijk eens voor haar kiezen?
Daar zijn toch ook mannen?quote:
Hahaha! Ja, die haar troostte, bedoel je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet het niet, die Meredith is heel lang degene geweest waarom ik de serie niet keek, ze heeft zo'n jankhoofd. Maar het is een beetje hetzelfde als bij die andere series, als ze elkaar dan eindelijk hebben is het minder leuk.
Izzy krijgt nu vast wat met die lekkere dokter waarvan ik nooit weet hoe hij heet.
Hey iemand die het doorheeft dat ik goedenavond zeiquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey iemand die het doorheeft dat ik goedenavond zei
Alles goed?
Als er geen blijk van wordt gegeven, wil niet altijd zeggen dat je niet bent opgemerktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey iemand die het doorheeft dat ik goedenavond zei
Alles goed?
wat is er met Q dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Als er geen blijk van wordt gegeven, wil niet altijd zeggen dat je niet bent opgemerkt
Goedeavond
Ben benieuwd hoe Q. het maakt.
Hij heeft afgesproken. En ik hoop dat hij het naar zijn zin heeftquote:
Was al genoemd maar tof dat je aan me denkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:38 schreef knep het volgende:
Vent die naar mn tieten staart tijdens sollicitatiegesprek
Dickies?
Weet ik, druk met vrouwenseries bespreken las ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Als er geen blijk van wordt gegeven, wil niet altijd zeggen dat je niet bent opgemerkt
Goedeavond
Ben benieuwd hoe Q. het maakt.
Die is aan het sporten zodat 'ie er zo uit komt te zien...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:20 schreef JanesBrownie het volgende:
wat is er met Q dan?
Zat nog aan je te denken, mijn pa wil een accord kopen met 1.8 v-tecquote:
Ik kijk in ieder geval geen soaps, dat scheelt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet ik, druk met vrouwenseries bespreken las ik
Hey zusje, al een beetje zin in zondag?quote:
LOLquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:23 schreef Dickies het volgende:
[..]
Was al genoemd maar tof dat je aan me denkt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is aan het sporten zodat 'ie er zo uit komt te zien...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zat nog aan je te denken, mijn pa wil een accord kopen met 1.8 v-tec
Grijp je kans zondag zou ik zeggen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |