Ik zei ook meteen doen pa!quote:
Tieten!!quote:
Mee eens en niets aan toe te voegen.quote:
Tof dat jij die post nog opmerktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:23 schreef Dickies het volgende:
[..]
Was al genoemd maar tof dat je aan me denkt.
Idd!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet ik, druk met vrouwenseries bespreken las ik
bier drinken = sportenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is aan het sporten zodat 'ie er zo uit komt te zien...
[ afbeelding ]
Zekers! Moet even geschikte regenkleding uitzoeken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey zusje, al een beetje zin in zondag?
Krijgt ook zo'n lekker bekkie dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grijp je kans zondag zou ik zeggen!
Bij ons was hier een uur geleden ook de pleuris uitgebroken. Is nu allemaal netjes overgewaaid.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:31 schreef heksehiel het volgende:
Tering het onweert hier als een mongool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Dan wordt 't dit...quote:
Tieten kijken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:30 schreef Dickies het volgende:
Maar goed, ga weer wat zinvols doen.
Niet de allernieuwste geloof ik, die met streepjes als achterlichten had hij het over.quote:
En hij heeft nu al zo'n lekker bekkie!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:32 schreef heksehiel het volgende:
Krijgt ook zo'n lekker bekkie dan?
Hey Box. Prima, ben al van de schrik bekomen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:32 schreef mrbox het volgende:
MNR hoe is het met je manager "probleem" ?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:34 schreef Thisbe het volgende:
Eén Brad pitt is al wel erg genoeg voor de mensheid.
Hey MM, alles goed?quote:
Nee, je hebt gelijk...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Sorry, maar dan wíl je ook niet geholpen worden
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wordt 't dit...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |