Ja nu zorgen dat hij hem echt gaat halenquote:
Waarom doet mijn pic het nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje skinny, maar dat koppie![]()
http://media.canada.com/1(...)98/jared_leto_06.jpg
Het ging mij er meer om dat jij zo spontaan reageerde op het 'de SC uitdrijven'...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef MNR het volgende:
Btw, hoezo had je die reactie niet van mij verwacht? Zo bijzonder is het toch niet om te bevestigen dat iemand mooie ogen heeft?![]()
(nu begin ik me af te vragen wat er in jou omgaat)
Ow... Ik reageerde op een ander gedeelte in de zin. Het 'uitdrijven' heb ik niet eens waargenomen. Zag ik als grootspraak.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat jij zo spontaan reageerde op het 'de SC uitdrijven'...
Thnx!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet dat landschap vierkantje klikken
Ik wil mijn haar weer zo maar krijg er zo smal gezicht vanquote:
Ik ken je onderhand een beetje...quote:
Hehequote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken je onderhand een beetje...
Ik heb er zoveel, Shelby Cobra met een 428 ci motor (niet de mustang, de echte cobra) Mustang uit 67 cabrio, de nieuwe mustang boss uitvoering, corvette uit 65, porsche 911 turbo uit 87 en nog veel meer...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
Al win ik ooit nog eens de lotery dan weet ik het wel
[ afbeelding ]
Ze zijn allemaal snel maar designquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, maar dan in glimmend en mat zwart.
Ben ik zo voorspelbaar?quote:
Jezus wat lelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Kluts het volgende:
Leuk hoor, zo'n Honda, maar vind dit toch beter.
[ afbeelding ]
Daarom houd ik meer van de wat oudere autosquote:
Het design is gaaf, net als die Zonda. Bij een auto die zo over the top is hoort ook zo'n design.quote:
En als jij haar eens diep in d'r 'ogen' kijkt?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
Anna zegt net dat ze mijn ogen wel mooi vind, maar dat ze er niet van gaat zwijmelen enzo.
Dat is ook weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het design is gaaf, net als die Zonda. Bij een auto die zo over the top is hoort ook zo'n design.
Je voelt je toch bekocht als zo'n bak op een opel corsa lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |