quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:01 schreef zarGon het volgende:
Who gives a shit. Tot 19:10 tijd om je tieten te posten.
Kut, ik ga over 2 minuten eten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:01 schreef zarGon het volgende:
Who gives a shit. Tot 19:10 tijd om je tieten te posten.
Snel eten dan!quote:
Jij hebt geen KPD toegang. If so, link.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:10 schreef miss_cutie_4_you het volgende:
Staan ook al in KPD hoor
wtf is dat??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:10 schreef miss_cutie_4_you het volgende:
Staan ook al in KPD hoor
[ afbeelding ]
En alsof jij ze nog niet gezien hebt Martijn, je hebt er een paar keer meegespeeld vorig jaar, alleen weet je niet wie ik ben.
Als je denkt te weten wie ik ben spreek me maar aan op msn
Erwin Troll verwacht een kloon op komst.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij hebt geen KPD toegang. If so, link.
Nicequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:24 schreef Adolecens het volgende:
't is een kloon van Dribbel_ zelf![]()
Probleem met me ouders
En in dat vermelde topic gedraagt "ze" zich als een tienermeisje van 14 en deze foto is duidelijk van een overaged slutty mom die een MILF probeert te zijn en dat zķ NIET is...
FAILED![]()
Je hebt je hemdje verkeerd om aanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:10 schreef miss_cutie_4_you het volgende:
Staan ook al in KPD hoor
[ afbeelding ]
En alsof jij ze nog niet gezien hebt Martijn, je hebt er een paar keer meegespeeld vorig jaar, alleen weet je niet wie ik ben.
Dan heb je gelijk mijn accountquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij hebt geen KPD toegang. If so, link.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:24 schreef Adolecens het volgende:
Probleem met me ouders
En in dat vermelde topic gedraagt "ze" zich als een tienermeisje van 14 en deze foto is duidelijk van een overaged slutty mom die een MILF probeert te zijn en dat zķ NIET is...
FAILED
In mijn prille levensjaren deed ik alleen jongetjesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:28 schreef miss_cutie_4_you het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk mijn accountdus zo dom ben ik niet
![]()
Dribbel heeft mij gedissed een tijd geleden en als hij mij zich niet eens kan herinneren ga ik wraak acties nemen omdat hij mij dus gebruikt
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:24 schreef Adolecens het volgende:
Probleem met me ouders
FAILED
Shit verkeerd accountquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Triple split, straks komt de 3e
Er zit een haar op je tiet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:10 schreef miss_cutie_4_you het volgende:
Staan ook al in KPD hoor
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:53 schreef miss_cutie_4_you het volgende:
[..]
Zit wat op je liptoevallig de zus van Sourchy?
Zo'n domme hoer ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:00 schreef IQM het volgende:
Hoe heette dat mokkel van Kasta? Toch ook zoiets?
I lol'd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Snorcy
http://fotoboek.fok.nl/sourcy
Het gebruik van een kloon om jezelf te aanbiddenquote:
Omdat 1 iemand dat zegt is dat ookg elijk wat er aan de hand is ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Het gebruik van een kloon om jezelf te aanbidden
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Het gebruik van een kloon om jezelf te aanbidden
phailquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |