Hoi allemaal
Ik heb een vet probleem met me ouders. Heb op de kermis een jongen ontmoed waar ik egt stapel gek op ben en hij is ook op mij. Mijn vriendin sanne is soms echt een bitch want ze dist hem steeds dus een echte vriendin is adt niet.
Maar toennet kwam ik thuis van me werk en riep me mams meteen dat ik naar de keuken moest komen. Daar zat me vader en hij keek vet boos naar mij. Ze haden foto's van mij gevonden op MIJN computer die ik had gemaakt voor mijn vriendje.
Nu was ik dus vet boos op ze, echt soms wil ik dat ze niet bestonden, maar dan zou ik ook niet bestaan dus das niet handig. Maar zei verbieden mij dus om nog met me vriendje om te gaan en ook mag ik nog geen sex hebben (A) want dan moet ik eerst ouder zijn zeggen zij en sex met mijn vriend mag zeker niet
Nu las ik op internet dat je ook je ouders mag aanklagen en dus zoek ik een rechter die tegen mij ouders zegt dat het mijn ligaam is en dat ik dat zelluf mag bepalen. Weet iemand hoe dat moet.
Wees lief tegen mij

en dit is een ander account ja want anders laggen jullie mij uit of herkennen vriendinen mij