abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:12:54 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60640272
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Maar de zogenaamde critici in dit topic nog een stuk minder.
ja, en terecht.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_60640292
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, en terecht.
Ik ben blij dat je het met mij eens bent.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:15:09 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60640326
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:13 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je het met mij eens bent.
dat ze duyvendak minder hoog hebben zitten dan jij, ja terecht. ben blij dat je het me eens bent.
pi_60640327
Wat mij het meest verontrust dat de linkse radicalen het op twee manieren hun zin? willen opleggen.
Ondergronds RARA,ONKRUID,enz, en bovengronds zie GROEN LINKS,PVDD ( vrinden van volkert ).
Ben ik nog wat vergeten?????????
pi_60640331
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Nee dat zijn terroristen.
Oh ja. En mensen die plattegronden van kerncentrales jatten hebben het hart op de juiste plaats. En mensen die plattegronden van moskees jatten niet.

Van kerncentrales profiteert heel Nederland. Van moskees profiteren er 800.000 en balen er 15.199.998
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:15:45 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60640337
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:15 schreef detlevico het volgende:
Wat mij het meest verontrust dat de linkse radicalen het op twee manieren hun zin? willen opleggen.
Ondergronds RARA,ONKRUID,enz, en bovengronds zie GROEN LINKS,PVDD ( vrinden van volkert ).
Ben ik nog wat vergeten?????????
ja, dat ze er nog mee wegkomen ook.
pi_60640377
-edit- ik weet niet waar jij naar toe wilt, maar doe s niet zo kinderachtig. Ik verwijder het niet voor niets. Ontopic zonder flameware. -edit-

[ Bericht 93% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 07-08-2008 23:19:22 ]
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_60640407
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, dat ze er nog mee wegkomen ook.
Aanslagen plegen mag, als je het maar tegen de juiste personen doet.

pi_60640488
Kameraad gelly is er altijd bijzonder goed in anderen een ban aan te naaien. Maar wanneer wordt kameraad gelly eigenlijk zelf eens geband?

Van wat hij hierboven schreef over Martijn77 (inmiddels héél toevallig weggehaald door een moderator) lusten de honden geen brood. Dat zou zolangzamerhand toch voldoende moeten zijn om gelly van het forum te verwijderen.
pi_60640522
He welkom terug.

Nee, dat zou onterecht zijn. Gelly moet juist leren dat alles gezegd moet kunnen worden. Geen geweld (bans) met geweld (bans) bestrijden.

pi_60640524
Jammer dat het hier ontspoort.

Het moet toch kunnen om gewoon over deze kwestie en het interview in NOVA te spreken?

Ik vond het interview in NOVA in ieder geval verhelderend. Hij schetst een beeld van een activist die in de loop van de tijd tot andere inzichten is gekomen als het om de manier gaat om een doel te bereiken.
pi_60640561
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:17 schreef El_Matador het volgende:
-edit- ik weet niet waar jij naar toe wilt, maar doe s niet zo kinderachtig. Ik verwijder het niet voor niets. Ontopic zonder flameware. -edit-
Ik zit ook niet aan jouw teksten. Blijf jij ook lekker van de mijne af?

Het gaat om de grenzeloze hypocrisie van Linkse Kerklieden als gelly en SCH. Die mag zeker aan de kaak gesteld worden. Dan worden ze misschien ooit es wijzer.

Net als Wilders hard aangepakt mag worden om zijn ranzige hypocrisie mogen de "heren" gelly en SCH dat ook.

En niet meer aan mijn teksten komen. Doe ik ook niet bij jou.

pi_60640579
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:23 schreef El_Matador het volgende:
He welkom terug.

Nee, dat zou onterecht zijn. Gelly moet juist leren dat alles gezegd moet kunnen worden. Geen geweld (bans) met geweld (bans) bestrijden.
Oh, jij zit nog in die fase. Herkenbaar. Maar het werkt niet.

Pas maar op dat je binnenkort niet zelf eraf vliegt. Ik heb Zwaardvisch destijds ook gewaarschuwd, meerdere keren zelfs, en we weten hoe het met hem is afgelopen.
pi_60640596
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hij staat nog steeds achter die inbraak.
Dat heb ik hem trouwens niet horen zeggen maar ik vind het ook niet zo relevant.
Het is wel opmerkelijk hoe onthullend die rapporten waren die toen zijn ontvreemd, het was niet zomaar wat.

De discussie over kernenergie zou weer veel inhoudelijker gevoerd moeten worden in plaats van ons te concenteren op dit soort relletjes. Zeker naar aan leiding van de incidenten in Frankrijk van de afgelopen maand die erg verontrustend zijn.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:27:17 #65
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_60640609
Gelijke monniken, gelijke kappen. Ik edit zonder onderscheid. Zoals je aan de tijd kunt zien, was de edit van Gelly de 1e.

Voor gezeik over bannen moet je hier niet zijn, ga daar maar naar de feedback voor.

vanaf hier aub ontopic, voor ordinair gezeur en stomzinnig gescheld zoek je maar een andere plek.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_60640658
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Ah, dus je hebt een ban aangevraagd voor gelly? Zou wel eens tijd worden namelijk.
pi_60640706
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat heb ik hem trouwens niet horen zeggen maar ik vind het ook niet zo relevant.
Het is wel opmerkelijk hoe onthullend die rapporten waren die toen zijn ontvreemd, het was niet zomaar wat.

De discussie over kernenergie zou weer veel inhoudelijker gevoerd moeten worden in plaats van ons te concenteren op dit soort relletjes. Zeker naar aan leiding van de incidenten in Frankrijk van de afgelopen maand die erg verontrustend zijn.
Lieverd, deze hele discussie gaat daarover. Dat jij daar graag overheen stapt, snap ik. Je weet namelijk ook wel dat zowel Wijnand als jijzelf fout zitten, maar wil het daar liever niet over hebben...

donderdag 7 augustus 2008 @ 23:33:28 #68
Stranger than fiction
pi_60640730
Wie is die boze Wijnand eigenlijk? En waarom is dat zo'n boef?
pi_60640741
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gelijke monniken, gelijke kappen. Ik edit zonder onderscheid. Zoals je aan de tijd kunt zien, was de edit van Gelly de 1e.
Je edit andermans teksten, andermans meningen. Dat is het probleem. Je hebt net zo goed van gelly's teksten af te blijven als van die van mij of wie dan ook.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 augustus 2008 @ 23:34:34 #70
862 Arcee
Look closer
pi_60640761
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:26 schreef SCH het volgende:
De discussie over kernenergie zou weer veel inhoudelijker gevoerd moeten worden in plaats van ons te concenteren op dit soort relletjes.
GL concentreert zich ook graag op relletjes in plaats van op inhoud. Zij zijn er altijd als de kippen bij als ze een moreel oordeel over een andere partij kunnen vellen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:36:02 #71
Stranger than fiction
pi_60640790
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je edit andermans teksten, andermans meningen. Dat is het probleem. Je hebt net zo goed van gelly's teksten af te blijven als van die van mij of wie dan ook.
Feedback in feedback.

Al het offtopic verwijder ik hierna. En ik bepaal wat offtopic is.
pi_60640796
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:34 schreef Arcee het volgende:

[..]

GL concentreert zich ook graag op relletjes in plaats van op inhoud. Zij zijn er altijd als de kippen bij als ze een moreel oordeel over een andere partij kunnen vellen.
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Wat voor voorbeelden heb je daar dan van?
pi_60640797
Nou, die zit er gewoon niet lang maar...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:42:12 #74
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_60640918
Duidelijk:

- Open kaart spelen nadat het strafbaar feit verjaard is.Wat een lafbek.
- Halsema die zogenaamd aangedrongen heeft om open kaart te spelen maar nooit de noodzaak heeft gevoeld om dit te eisen of er consequenties aan te verbinden. Lekker tactisch maar o zo doorzichtig.

Wanneer is het volgend strafbaar feit waarvan hij verdacht wordt verjaard? Dan weten we direct wanneer zijn tweede boek uitkomt.

Zum kotzen..............
Say your prayers
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:44:01 #75
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_60640958
Grappig om te zien hoe al die linksmensen dit topic het liefst voortijdig dicht willen hebben, of vinden dat het "ontspoort". Felle en aanhoudende kritiek valt toch slecht in dat soort kringen.

De bonenvretersbrigade mag zijn blinkende best doen om deze affaire te bagatelliseren, totdat men de spreekwoordelijke ons weegt -- maar meneer Duyvendak zal nog lang aan zijn inbrekersverleden worden herinnerd. En niet alleen hij; ik vrees dat heel GroenLinks eronder te lijden zal hebben. Er zijn uitstekende marketingmethoden beschikbaar om het grote publiek een slecht verhaal als horror story op de mouw te spelden, zonder dat je daarvoor één woord hoeft te liegen..
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')