ja, en terecht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar de zogenaamde critici in dit topic nog een stuk minder.
dat ze duyvendak minder hoog hebben zitten dan jij, ja terecht. ben blij dat je het me eens bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het met mij eens bent.
Oh ja. En mensen die plattegronden van kerncentrales jatten hebben het hart op de juiste plaats. En mensen die plattegronden van moskees jatten niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee dat zijn terroristen.
ja, dat ze er nog mee wegkomen ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:15 schreef detlevico het volgende:
Wat mij het meest verontrust dat de linkse radicalen het op twee manieren hun zin? willen opleggen.
Ondergronds RARA,ONKRUID,enz, en bovengronds zie GROEN LINKS,PVDD ( vrinden van volkert ).
Ben ik nog wat vergeten?????????
Aanslagen plegen mag, als je het maar tegen de juiste personen doet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, dat ze er nog mee wegkomen ook.
Ik zit ook niet aan jouw teksten. Blijf jij ook lekker van de mijne af?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:17 schreef El_Matador het volgende:
-edit- ik weet niet waar jij naar toe wilt, maar doe s niet zo kinderachtig. Ik verwijder het niet voor niets. Ontopic zonder flameware. -edit-
Oh, jij zit nog in die fase. Herkenbaar. Maar het werkt niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:23 schreef El_Matador het volgende:
He welkom terug.
Nee, dat zou onterecht zijn. Gelly moet juist leren dat alles gezegd moet kunnen worden. Geen geweld (bans) met geweld (bans) bestrijden.
Dat heb ik hem trouwens niet horen zeggen maar ik vind het ook niet zo relevant.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds achter die inbraak.
Ah, dus je hebt een ban aangevraagd voor gelly? Zou wel eens tijd worden namelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Lieverd, deze hele discussie gaat daarover. Dat jij daar graag overheen stapt, snap ik. Je weet namelijk ook wel dat zowel Wijnand als jijzelf fout zitten, maar wil het daar liever niet over hebben...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heb ik hem trouwens niet horen zeggen maar ik vind het ook niet zo relevant.
Het is wel opmerkelijk hoe onthullend die rapporten waren die toen zijn ontvreemd, het was niet zomaar wat.
De discussie over kernenergie zou weer veel inhoudelijker gevoerd moeten worden in plaats van ons te concenteren op dit soort relletjes. Zeker naar aan leiding van de incidenten in Frankrijk van de afgelopen maand die erg verontrustend zijn.
Je edit andermans teksten, andermans meningen. Dat is het probleem. Je hebt net zo goed van gelly's teksten af te blijven als van die van mij of wie dan ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gelijke monniken, gelijke kappen. Ik edit zonder onderscheid. Zoals je aan de tijd kunt zien, was de edit van Gelly de 1e.
GL concentreert zich ook graag op relletjes in plaats van op inhoud. Zij zijn er altijd als de kippen bij als ze een moreel oordeel over een andere partij kunnen vellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:26 schreef SCH het volgende:
De discussie over kernenergie zou weer veel inhoudelijker gevoerd moeten worden in plaats van ons te concenteren op dit soort relletjes.
Feedback in feedback.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je edit andermans teksten, andermans meningen. Dat is het probleem. Je hebt net zo goed van gelly's teksten af te blijven als van die van mij of wie dan ook.
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Wat voor voorbeelden heb je daar dan van?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
GL concentreert zich ook graag op relletjes in plaats van op inhoud. Zij zijn er altijd als de kippen bij als ze een moreel oordeel over een andere partij kunnen vellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |