Blijf er verbaasd over hoe je op zo'n leeftijd zó constant en degelijk kan verdedigen. Hij speelt alsof ie 30 jaar is en al honderden wedstrijden op profniveau achter zijn rug heeft...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:05 schreef koningdavid het volgende:
Wat is Marcellis een klasbak zeg, ongelooflijk. Hij speelt als een jonge Cannavaro.
Een van de weinige spelers die zijn niveau haalde vandaag.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:05 schreef koningdavid het volgende:
Wat is Marcellis een klasbak zeg, ongelooflijk. Hij speelt als een jonge Cannavaro.
Ach kerel, dat doet toch iedere voetballer... Ik word altijd zo moe van dat gelul over hoe achterbaks voetballers zijn en dat alles wat ze ooit gezegd hebben op een weegschaaltje gelegd wordt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe achterbaks is dat interview op PSV.tv dan weer met Ooijer.
quote:RCD Mallorca - PSV live op Sport1
De vriendschappelijke wedstrijd tussen Real Club Deportivo Mallorca en PSV, die voor morgenavond op het programma staat in het Oni Estadi in Palma de Mallorca, wordt uitgezonden op Sport1. De betaalzender zond afgelopen zaterdag ook al het oefenduel tussen PSV en Everton live uit, een wedstrijd die in een 1-1 gelijkspel eindigde.
Aanvangstijdstip onduidelijk
Over het exacte aanvangstijdstip van de wedstrijd bestaat nog altijd onduidelijkheid. Volgens de laatste officiële berichten uit Spanje begint de wedstrijd morgenavond rond 22.30 uur. Sport1 gaat proberen het aanvangstijdstip met een half uur te vervroegen. De wedstrijd wordt namelijk nog voorafgegaan door de officiële presentatie van de selectie van Mallorca voor het komende seizoen. De winnaar van het duel tussen de landskampioen van Nederland en de nummer 7 van Spanje krijgt de Trofeo Ciudad de Palma overhandigd, een imposante beker die jaarlijks bij een wedstrijd in de voorbereiding hoort. Op PSV TV Online is kort na de wedstrijd een samenvatting te zien.
ach Youri ontmaskerde hem aleens bij Studio Voetbal, daar deed hij definitief voor me afquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:59 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
'Als ik terugkom naar Nederland dan alleen naar PSV '
ondertussen heeft hij toch al aardig wat ervaring, compleet seizoen basis speler, dik seizoen europacup, veel internationale jeugd toernooien en nu de OS. Als hij 25 is kan je hem veteraan noemen. Hij heeft straks al meer CL ervaring dan topspelers die al jaren bij Ajax zittenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Blijf er verbaasd over hoe je op zo'n leeftijd zó constant en degelijk kan verdedigen. Hij speelt alsof ie 30 jaar is en al honderden wedstrijden op profniveau achter zijn rug heeft...
Wat was er toen dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach Youri ontmaskerde hem aleens bij Studio Voetbal, daar deed hij definitief voor me af
Tja, spelers die al jaren bij Ajax zitten zullen niet echt hard aan hun aantal CL wedstrijden gewerkt hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ondertussen heeft hij toch al aardig wat ervaring, compleet seizoen basis speler, dik seizoen europacup, veel internationale jeugd toernooien en nu de OS. Als hij 25 is kan je hem veteraan noemen. Hij heeft straks al meer CL ervaring dan topspelers die al jaren bij Ajax zitten
Zo, dat zijn flinke verdachtmakingen. Jammer alleen dat er wel 'A' maar geen 'B' gezegd wordt....quote:13/8/2008 - Wilfred Genee: veiligheid in geding bij berichten over rol Lemic
BRON: Intermediair
Het blad Intermediair komt met een uitgebreid interview met Wilfred Genee. Gevraagd naar het feit waarom de voetbaljournalistiek en ook Genee zelf geen onthullingen deed over de Servische spelersmakelaar Vlado Lemic die volgens PSV ‘onverantwoord diep' in hun organisatie was geïnfiltreerd, liet hij weten: 'Laat ik het zo zeggen: als ik je zou vertellen hoe het zit, zou ik het risico lopen dat mijn veiligheid in het geding komt. Daar heb ik een lang gesprek over gehad met degene die me had geïnformeerd, en met mijn vrouw, en dan maak je een afweging.'
PSV Netwerk
'De voetbalmakelaardij is aan het verharden. Echt aan het verharden. Als je dat allemaal ontleedt, moet je oppassen. Louche praktijken is niet wat me fascineert. Dat is het voetbalspel zelf.'
PSV Netwerk
Een onderzoeksjournalist van NRC Handelsblad schreef er wel over waar de voetbaljournalistiek zich grotendeels afzijdig hield. 'Misschien dat ik het in de toekomst wel zal opschrijven. Daar ben ik nog niet uit. In deze mate heb ik het ook nog niet eerder meegemaakt. Maar besef wel dat we het over persoonlijke veiligheid hebben.'
Dat is altijd zo natuurlijk. Maar er zijn nogal wat bedrijfstakken waar meer geld in omgaat dacht ik zoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:06 schreef rubbereend het volgende:
tja als er zoveel miljoenen mee gemoeid zijn doen mensen gekke dingen om hun "handel" te beschermen.
Jij betitelt ze als mensen. In werkelijkheid zijn ook zij speelballen. Met zulke bedragen is de sector erg interessant voor 'de handel'. FIFA heeft daarbij niet in de weg gestaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:06 schreef rubbereend het volgende:
tja als er zoveel miljoenen mee gemoeid zijn doen mensen gekke dingen om hun "handel" te beschermen.
Ah, oké. Ik "ken" ook een andere Belg (Vlaming) die dezelfde singature heeft..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef Crazy_maniac het volgende:
[..]
afkooksel van 'Mia' van het Belgische Gorki
[Reker]De broer van de zaakwaarnemer zijn zwager heeft ooit in dezelfde stad als Lemic gewoond! Dus dan weet je wel uit welke hoek de wind waait![/Reker]quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft Milan Jovanovic eigenlijk geen banden met Lemic of Stojic?
Ik geef hem groot gelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef djnospinzone het volgende:
Wat is die Genee een aansteller haha
ah zit die lul er nog steeds?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[Reker]De broer van de zaakwaarnemer zijn zwager heeft ooit in dezelfde stad als Lemic gewoond! Dus dan weet je wel uit welke hoek de wind waait![/Reker]
Hij valt mij tot nu toe ook zeker niet tegen! En als de keeperstrainer dit zegt, dan zal het inderdaad wel kloppen. Ik had een hard hoofd in Isaksson (vooral omdat hij de bijna onvervangbare Gomes op moest volgen). Maar hij begint goed.quote:In het Eindhovens Dagblad liet de nieuwe keeperstrainer Segers weten tevreden te zijn over de ontwikkeling van Isaksson en Cassio Ramos. "In Engeland kwam Andreas er vorige week twee keer positief uit, vond ik. Hij hield de ploeg enkele keren in de wedstrijd, zowel tegen Newcastle als tegen Everton. Dat zijn in deze fase belangrijke momenten, het is een teken dat hij scherp is en aan zelfvertrouwen wint."
PSV Netwerk
Segers is verder heel tevreden over de vorderingen van Cassio Ramos in de voorbereiding. "Cassio doet het uitstekend, werkt hard en is heel professioneel met zijn vak bezig. Je merkt dat hij hongerig is. Dat zie je ook bij Andreas. Na twee moeilijke jaren bij City wil hij het gras wel opvreten. Zo'n drive, dat zie ik graag."
Bron: AD Sportwereldquote:Jovanovic blijft interessant voor PSV
LUIK - De transfer van Milan Jovanovic naar PSV is nog altijd niet van de baan. De Serviër van Standard Luik bleef woensdagavond in het Champions League voorrondeduel met Liverpool buiten de selectie.
Als Jovanovic Europees speelt voor zijn huidige club, is hij voor PSV niet interessant meer omdat hij dan voor de landskampioen niet in de Champions League mag spelen. Overigens wil dit niet zeggen dat Jovanovic zeker komt.
PSV weet wat de aanvaller moet kosten, maar voorlopig zit er een gat tussen vraagprijs en het bod uit Eindhoven. De Eindhovenaren hopen ook nog op een andere aanvaller, Mevlut Erding, ook al weigert zijn club Sochaux een prijs te noemen.
Beetje late reactie, maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |