abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60792227
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:05 schreef koningdavid het volgende:
Wat is Marcellis een klasbak zeg, ongelooflijk. Hij speelt als een jonge Cannavaro.
Blijf er verbaasd over hoe je op zo'n leeftijd zó constant en degelijk kan verdedigen. Hij speelt alsof ie 30 jaar is en al honderden wedstrijden op profniveau achter zijn rug heeft...
Patat Friet
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:07:48 #252
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60792245
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:05 schreef koningdavid het volgende:
Wat is Marcellis een klasbak zeg, ongelooflijk. Hij speelt als een jonge Cannavaro.
Een van de weinige spelers die zijn niveau haalde vandaag.
pi_60794191
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:49 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Hoe achterbaks is dat interview op PSV.tv dan weer met Ooijer.
Ach kerel, dat doet toch iedere voetballer... Ik word altijd zo moe van dat gelul over hoe achterbaks voetballers zijn en dat alles wat ze ooit gezegd hebben op een weegschaaltje gelegd wordt.

Het zijn ook maar mensen en werknemers...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60794193
idd. Tenminste iemand op wie je kan bouwen/vertrouwen.
pi_60797215
quote:
RCD Mallorca - PSV live op Sport1

De vriendschappelijke wedstrijd tussen Real Club Deportivo Mallorca en PSV, die voor morgenavond op het programma staat in het Oni Estadi in Palma de Mallorca, wordt uitgezonden op Sport1. De betaalzender zond afgelopen zaterdag ook al het oefenduel tussen PSV en Everton live uit, een wedstrijd die in een 1-1 gelijkspel eindigde.

Aanvangstijdstip onduidelijk
Over het exacte aanvangstijdstip van de wedstrijd bestaat nog altijd onduidelijkheid. Volgens de laatste officiële berichten uit Spanje begint de wedstrijd morgenavond rond 22.30 uur. Sport1 gaat proberen het aanvangstijdstip met een half uur te vervroegen. De wedstrijd wordt namelijk nog voorafgegaan door de officiële presentatie van de selectie van Mallorca voor het komende seizoen. De winnaar van het duel tussen de landskampioen van Nederland en de nummer 7 van Spanje krijgt de Trofeo Ciudad de Palma overhandigd, een imposante beker die jaarlijks bij een wedstrijd in de voorbereiding hoort. Op PSV TV Online is kort na de wedstrijd een samenvatting te zien.

Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 augustus 2008 @ 16:08:52 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_60797471
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:59 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

'Als ik terugkom naar Nederland dan alleen naar PSV '
ach Youri ontmaskerde hem aleens bij Studio Voetbal, daar deed hij definitief voor me af
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 augustus 2008 @ 16:11:46 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_60797570
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:07 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Blijf er verbaasd over hoe je op zo'n leeftijd zó constant en degelijk kan verdedigen. Hij speelt alsof ie 30 jaar is en al honderden wedstrijden op profniveau achter zijn rug heeft...
ondertussen heeft hij toch al aardig wat ervaring, compleet seizoen basis speler, dik seizoen europacup, veel internationale jeugd toernooien en nu de OS. Als hij 25 is kan je hem veteraan noemen. Hij heeft straks al meer CL ervaring dan topspelers die al jaren bij Ajax zitten
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_60797717
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ach Youri ontmaskerde hem aleens bij Studio Voetbal, daar deed hij definitief voor me af
Wat was er toen dan?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60798683
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:11 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ondertussen heeft hij toch al aardig wat ervaring, compleet seizoen basis speler, dik seizoen europacup, veel internationale jeugd toernooien en nu de OS. Als hij 25 is kan je hem veteraan noemen. Hij heeft straks al meer CL ervaring dan topspelers die al jaren bij Ajax zitten
Tja, spelers die al jaren bij Ajax zitten zullen niet echt hard aan hun aantal CL wedstrijden gewerkt hebben .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_60800520
quote:
13/8/2008 - Wilfred Genee: veiligheid in geding bij berichten over rol Lemic

BRON: Intermediair

Het blad Intermediair komt met een uitgebreid interview met Wilfred Genee. Gevraagd naar het feit waarom de voetbaljournalistiek en ook Genee zelf geen onthullingen deed over de Servische spelersmakelaar Vlado Lemic die volgens PSV ‘onverantwoord diep' in hun organisatie was geïnfiltreerd, liet hij weten: 'Laat ik het zo zeggen: als ik je zou vertellen hoe het zit, zou ik het risico lopen dat mijn veiligheid in het geding komt. Daar heb ik een lang gesprek over gehad met degene die me had geïnformeerd, en met mijn vrouw, en dan maak je een afweging.'
PSV Netwerk
'De voetbalmakelaardij is aan het verharden. Echt aan het verharden. Als je dat allemaal ontleedt, moet je oppassen. Louche praktijken is niet wat me fascineert. Dat is het voetbalspel zelf.'
PSV Netwerk
Een onderzoeksjournalist van NRC Handelsblad schreef er wel over waar de voetbaljournalistiek zich grotendeels afzijdig hield. 'Misschien dat ik het in de toekomst wel zal opschrijven. Daar ben ik nog niet uit. In deze mate heb ik het ook nog niet eerder meegemaakt. Maar besef wel dat we het over persoonlijke veiligheid hebben.'
Zo, dat zijn flinke verdachtmakingen. Jammer alleen dat er wel 'A' maar geen 'B' gezegd wordt....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 augustus 2008 @ 18:06:56 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_60800645
tja als er zoveel miljoenen mee gemoeid zijn doen mensen gekke dingen om hun "handel" te beschermen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_60800704
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:06 schreef rubbereend het volgende:
tja als er zoveel miljoenen mee gemoeid zijn doen mensen gekke dingen om hun "handel" te beschermen.
Dat is altijd zo natuurlijk. Maar er zijn nogal wat bedrijfstakken waar meer geld in omgaat dacht ik zo .

Ben toch benieuwd of we hier nog wat over te horen krijgen of dat het een storm in een glas water is.
pi_60801503
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:06 schreef rubbereend het volgende:
Jij betitelt ze als mensen. In werkelijkheid zijn ook zij speelballen. Met zulke bedragen is de sector erg interessant voor 'de handel'. FIFA heeft daarbij niet in de weg gestaan.
pi_60801771
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef Crazy_maniac het volgende:

[..]

afkooksel van 'Mia' van het Belgische Gorki
Ah, oké. Ik "ken" ook een andere Belg (Vlaming) die dezelfde singature heeft..
PSV Eindhoven!
pi_60802466
Heeft Milan Jovanovic eigenlijk geen banden met Lemic of Stojic?
pi_60802737
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft Milan Jovanovic eigenlijk geen banden met Lemic of Stojic?
[Reker]De broer van de zaakwaarnemer zijn zwager heeft ooit in dezelfde stad als Lemic gewoond! Dus dan weet je wel uit welke hoek de wind waait![/Reker]
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:11:51 #267
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_60804079
Wat is die Genee een aansteller haha
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_60804667
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef djnospinzone het volgende:
Wat is die Genee een aansteller haha
Ik geef hem groot gelijk.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_60808824
Jovanovic zit in ieder geval niet in de selectie van Standard die nu bezig is tegen Liverpool, dus wellicht zijn de clubs toch niet zo ver van een akkoord.

Verder is de stand bij Twente (0-1) natuurlijk gunstig voor PSV.
pi_60809722
Dat is makkelijk 10 miljoen verdienen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60809824
Hij zal inderdaad nu wel komen. Wel in oefenduels meespelen, maar niet eens op de bank vanavond.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_60810356
Leuk weer die extra miljoenen, toch zie ik nooit graag een Nederlandse club onderuit gaan in Europa
Patat Friet
pi_60817216
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[Reker]De broer van de zaakwaarnemer zijn zwager heeft ooit in dezelfde stad als Lemic gewoond! Dus dan weet je wel uit welke hoek de wind waait![/Reker]
ah zit die lul er nog steeds?

donderdag 14 augustus 2008 @ 07:36:37 #274
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60817439
quote:
In het Eindhovens Dagblad liet de nieuwe keeperstrainer Segers weten tevreden te zijn over de ontwikkeling van Isaksson en Cassio Ramos. "In Engeland kwam Andreas er vorige week twee keer positief uit, vond ik. Hij hield de ploeg enkele keren in de wedstrijd, zowel tegen Newcastle als tegen Everton. Dat zijn in deze fase belangrijke momenten, het is een teken dat hij scherp is en aan zelfvertrouwen wint."
PSV Netwerk
Segers is verder heel tevreden over de vorderingen van Cassio Ramos in de voorbereiding. "Cassio doet het uitstekend, werkt hard en is heel professioneel met zijn vak bezig. Je merkt dat hij hongerig is. Dat zie je ook bij Andreas. Na twee moeilijke jaren bij City wil hij het gras wel opvreten. Zo'n drive, dat zie ik graag."
Hij valt mij tot nu toe ook zeker niet tegen! En als de keeperstrainer dit zegt, dan zal het inderdaad wel kloppen. Ik had een hard hoofd in Isaksson (vooral omdat hij de bijna onvervangbare Gomes op moest volgen). Maar hij begint goed.
quote:
Jovanovic blijft interessant voor PSV
LUIK - De transfer van Milan Jovanovic naar PSV is nog altijd niet van de baan. De Serviër van Standard Luik bleef woensdagavond in het Champions League voorrondeduel met Liverpool buiten de selectie.

Als Jovanovic Europees speelt voor zijn huidige club, is hij voor PSV niet interessant meer omdat hij dan voor de landskampioen niet in de Champions League mag spelen. Overigens wil dit niet zeggen dat Jovanovic zeker komt.

PSV weet wat de aanvaller moet kosten, maar voorlopig zit er een gat tussen vraagprijs en het bod uit Eindhoven. De Eindhovenaren hopen ook nog op een andere aanvaller, Mevlut Erding, ook al weigert zijn club Sochaux een prijs te noemen.
Bron: AD Sportwereld

Dat hij niet bij de selectie zat zal toch wel een teken zijn dat hij komt dan. Het lijkt mij niet dat Luik hem er zonder goede reden langs zet. Is er niet nog een andere club in hem geïnteresseerd?

[ Bericht 1% gewijzigd door leolinedance op 14-08-2008 07:44:50 ]
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:47:58 #275
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_60819016
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:39 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Beetje late reactie, maar Alcides weg.

Huub houdt goede opruiming.
En over opruiming gesproken: als je nou trouwens dat stukje van Wilfred Genee weer hoort... ik ben blij dat Jantje die hele mafia-bende eruit getrapt heeft.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')