Nee dat denk ik niet. Maar als hij verkocht wordt heeft hij toch weinig te willen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:01 schreef Frenkel het volgende:
Wil lazovic zelf wel weg?!
want hij wilde vorig seizoen toch zoo graag naar PSV?
Als Lazovic niet naar een andere club wil dan gaat hij niet weg lijkt me.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Maar als hij verkocht wordt heeft hij toch weinig te willen?
Dan moeten we maar hopen dat ie wel weg wil..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Lazovic niet naar een andere club wil dan gaat hij niet weg lijkt me.
quote:Stevens straft ongedisciplineerde Reis
Geschreven op dinsdag, 12 augustus om 12:07
PSV heeft Jonathan Reis uit de selectie verwijderd. De Braziliaan, die vorig seizoen drie keer in mocht vallen bij de Eindhovenaren, is disciplinair gestraft omdat hij diverse afspraken niet is nagekomen, stelt trainer Huub Stevens in het Eindhovens Dagblad. “Hij mag bij Jong PSV laten zien dat hij begrijpt waar het om gaat.” Het medium meldt dat de jonge aanvaller diverse keren afwezig bleef tijdens afspraken met doktoren en andere medische begeleiders. “Hij heeft daar een tijdje geleden al eens een waarschuwing voor gehad”, doet Stevens zijn beklag. “We hadden bijvoorbeeld een dure CT-scan gepland om zijn blessure te onderzoeken en toen kwam hij niet opdagen.”
Eerder al richtte Reis de schijnwerpers op een negatieve manier op zich, toen hij eigenhandig en veel te vroeg het gips rond dezelfde voet verwijderde. Dat leverde hem een haarscheurtje in een botje in zijn voet op, en een uitstel van zijn rentree binnen de Eindhovense ploeg.
De negentienjarige Reis maakt tot nader order deel uit van Jong PSV, waar hij zal revalideren van een zware voetblessure. “Nu mag hij daar laten zien dat hij begrijpt waar het om gaat in het topvoetbal”, aldus Stevens
afkooksel van 'Mia' van het Belgische Gorkiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:16 schreef Heukelom het volgende:
[..]
Off: Heb je die signature zelf verzonnen of heb je die van internet?
Is 'fail' het 2008 woord?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ze maar niet weer zo'n halfbakken spits halen voor veel te veel geld... Dat hebben we vorig jaar al genoeg gedaan.
Oh ja: Reis....Dat is dus gewoon een dikke fail. Streep eronder en verder gaan.
2007 maar we lopen hier een beetje achterquote:
Als hij niet heel snel een grote mentale omschakeling maakt redt hij het niet nee. Ik zie het niet gebeuren dus wmb zo snel mogelijk dumpen.quote:OT: Ja, Reis wordt een gevalletje Leandro. Helaas, deze jongen is niet geschikte voor profvoetbal.
quote:Deze Trofeo Ciudad de Palma is overigens een indrukwekkende beker die afgelopen weekeinde werd gepresenteerd aan de pers. Real Mallorca speelde de laatste jaren in deze wedstrijd onder meer tegen Inter en Bayern München. Het is de 34ste keer dat deze vriendschappelijke beker op het spel staat. In de voorbereiding oefende Mallorca onder meer tegen Wolfsburg (1-0 verlies), waarna er drie keer op rij gewonnen werd: van Feyenoord (2-0), Hannover 96 (4-2) en Newcastle United (1-0).
Haha, het is geen vee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Maar als hij verkocht wordt heeft hij toch weinig te willen?
Ja dat lijkt me logisch. Maar wat ik bedoel, als PSV van hem af wil dan stellen ze hem bijvoorbeeld niet meer op. Als ze hem tegen een zacht prijsje verkopen aan een Engelse, Spaanse of bijvoorbeeld Duitse middenklasser/subtopper wordt Lazovic er qua salaris vast niet slechter op. Er is echt wel een club die hem betere arbeidsvoorwaarden kan bieden dan PSV. Wat houdt hem dan nog tegen om te gaan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:40 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Haha, het is geen vee.
Als clubs een verkoop van een speler overeenkomen, dient de speler altijd nog een arbeidscontract overeen te komen met zijn nieuwe club. Als hij dat niet wil staat hij nog steeds onder contract bij zijn oude club. Als de oude club van de speler af wil, dienen zij - zoals bij ieder ander arbeidscontract - het contract af te kopen, dan wel niet te verlengen bij afloop. Als een nieuwe club een speler van de oude club overneemt, nemen zij over het algemeen die afkoopsom voor hun rekening. De transfersom dient hier in veel gevallen gedeeltelijk voor.
Van PNquote:12/8/2008 - 'Interesse vanuit Engeland voor Lazovic'
(Gepost door RvN)
BRON: Eindhovens Dagblad
Volgens het Eindhovens Dagblad is er voorzichtige belangstelling voor Danko Lazovic. De huidige spits werd afgelopen weekeinde tegen Everton bekeken door scouts van Engelse clubs. Een eventuele transfer van Lazovic zou PSV meer financiële speelruimte bieden om het team te versterken.
Tsja, die is vertrokken hè. Ik vond deze wel passen bij de huidige ontwikkelingenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:57 schreef Manu82 het volgende:
He Leo eigenlijk vond ik je vorige ava beter
Is ook kapitaalvernietiging als je daar een afkoopsom voor moet betalen..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ooijer niet naar PSV maar naar AZ?
Ik zeg ook niet dat wij hem moeten halen, vind het alleen opmerkelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is ook kapitaalvernietiging als je daar een afkoopsom voor moet betalen..
Ach ja het is maar waar je van "houd" he.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, die is vertrokken hè. Ik vond deze wel passen bij de huidige ontwikkelingen
Hoe achterbaks is dat interview op PSV.tv dan weer met Ooijer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ooijer niet naar PSV maar naar AZ?
'Als ik terugkom naar Nederland dan alleen naar PSV 'quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe achterbaks is dat interview op PSV.tv dan weer met Ooijer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |