Jep, hij zit al in de vaatwasserquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef BobbyB het volgende:
Dat theelepeltje zit morgen zeker gewoon in het koffiekopje van je moeder?
Gewoon spijkerpoepen zonder spijker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik wel een foto van m'n hele drol maken voordat ik m met een theelepeltje in de potjes doe
Hier hebben ze toch wel genoeg aan bij t lab?
Ja lekker consequent modden joh!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:36 schreef pisnicht het volgende:
[ Bericht 87% gewijzigd door Juup© op 07-08-2008 15:39 ]
Zou ik ook niet doen als ik jou wasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:40 schreef TheYoung1 het volgende:
Dat nog niemand 2G1C gepost heeft!!![]()
Dan vallen z'n aarsharen vanzelf uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef afcajos het volgende:
Over 2 weken opent jordeeeh een topic over de vorderingen van zijn darmchemo.
Dan zal ik die doneren aan het Kika-fonds, zodat ze er mooie pruiken van kunnen maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan vallen z'n aarsharen vanzelf uit. [ afbeelding ]
nee die was voor je sperma, nadat je dokter je piem had gezien.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb het ooit moeten doen, maar ik kreeg hele kleine buisjes, met aan de dop vast een lang plastic lepeltje. Idd een smerig werkje. :S
Dan hadden ze een pollepel moeten meegeven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee die was voor je sperma, nadat je dokter je piem had gezien.
Denkje dat dat al mijn poep is?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:50 schreef zoalshetis het volgende:
mijn kat poept nog meer. doet me trouwens aan hetvolgende denken. ga de straat op en doe er hondenpoep in. kijken wat ze zeggen...
Hmmm maar kan je t wel 1 dagje op kamer temperatuur bewaren?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb het ooit moeten doen, maar ik kreeg hele kleine buisjes, met aan de dop vast een lang plastic lepeltje. Idd een smerig werkje. :S
Ga weg uit mijn topic, met je kut nieuws postsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:57 schreef Djeez het volgende:
Je hebt toch wel die theelepel weer afgewassen he? Of heb je hem stiekem weer in de bestekla gegooid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |