abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:18:05 #51
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_60834296
Owlet, je mist vast niet de Duplo-poppetjes-parade aan je borst die ik nu elke avond moet verduren van mijn 23-maanden-oude-dreumes...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_60834452
Gefeliciteerd Iksje.

Gezellig he, dat tandemvoeden. Hier varieert het van 1 tot 3 schapen. En een dreumes natuurlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60834477
Ik kom even binnenstuiteren in de hoop dat iemand me kan verzekeren dat ik niet gek ben
Borstvoeding wordt vaak zo opgehemeld en na een moeilijke start loopt het hier geweldig en ben ik zo blij dat ik heb doorgezet. Mijn streven van een half jaar heb ik inmiddels opgeschoven naar een jaar.

Maar!

Soms vind ik het zo vervelend dat ik de enige ben die Thomas kan voeden / rustig krijgen. 's Nachts wil ie steevast nog om 1 uur drinken, dan weer om 6 uur 's morgens en heel vaak ook nog een of twee keer daartussenin. Kolven is een beetje onzinnig, omdat ik nog niet aan het werk ben, dus ik doe alle voedingen. En om 's avonds in slaap te komen is m'n ventje ook helemaal afhankelijk van de borst. Hij drinkt tot -ie helemaal doezelig is en dan laat hij zich als een lammetje in bed leggen, maar anders niet. Mayhem dus, als ik 's avonds eens een keertje wegwil.
Van de week was F. eerder opgestaan met Thomas zodat ik wat kon bijslapen, maar hij kwam al na een uur met Thomas binnengeslopen: "Mag hij even bij je drinken?" Ik dacht alleen maar: "Nee! Ik wil slapen gvd!" Toen hij eenmaal aan de borst lag vond ik het gelijk weer prima en Thomas het liefste mannetje van de wereld, maar soms voel ik me zo .... geclaimd ofzo.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60834536
Herkenbaar webkim..hoewel ik het soms 'vervelender' vind om zo geclaimd te worden dan andere keren. Vooral zondagochtend denk ik vaak 'nou ff niet hoor'
Je bent ook maar een mens
Saartje
pi_60834602
Je bent echt niet gek Webkim. Hier ging het ook heel lang zo. Iets meer rust kwam er pas (voor mij dan) toen Anna 's avonds zelfs ging slapen. Ik heb er veel moeite mee gehad dat ze altijd bij mij kwam uiteindelijk. J. probeerde het wel vaak, maar dan werd ze toch niet rustig. Nu ben ik nog elke ochtend 'de pineut', maar het is een stuk minder. Het was wel zwaar, vooral geestelijk, maar het wordt steeds minder. Straks gaat krijgt hij bijvoeding, gaat hij wat anders drinken en langzaamaan is hij steeds minder van jou afhankelijk. Het ergste heb je nu gehad, dat is tenminste iets.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Jubileum moderator donderdag 14 augustus 2008 @ 20:31:23 #56
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60834649
Je bent niet gek Webkim,het is heel herkenbaar! Wat bij ons wel hielp was wel wat afgekolfde melk in de koelkast te zetten, zodat Jeroen 1 voeding kon doen, bijv. de avond voeding, zodat ik vast kon gaan slapen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:32:53 #57
94046 PM-girl
pi_60834695
Ik merk het nu, Webkim, dat ik er soms gewoon geen zin in heb. Ik 'moet' nu eenmaal altijd onderdeel zijn van het bedritueel, behalve als ik er niet ben. Maar niet voeden terwijl ik er wel ben, voelt ook niet goed.
Soms twijfel ik of ik de tweede verjaardag niet als finale moet gaan zien.

Ik denk dat dit ook komt omdat Simon er soms met de pet naar gooit, dan drinkt hij 3 slokken en rent dan naar zijn boekje.
*
pi_60848064
Hier ook herkenbaar hoor webkim!

Zeker in de eerste 3 weken, nu ben ik meer aan het ritme gewend.
Maar nog heb ik zoiets van ik ben blij als papa ook een flesje kan geven.
M'n vriend slaapt sinds de geboorte grotendeels beneden nog op het kraambed wat er nog staat zo dat hij een goede nachtrust heeft ivm z'n werk (Ik heb erop aangedrongen dat het bed van het weekend toch echt uit de woonkamer moet, en dat beseft ie zelf ook wel). Ik probeer hem dan uit te leggen dat het erbij hoort en dat andere papa's ook gebroken nachten hebben, kwestie van acceptatie. Hij is het er iig mee eens dat hij een deel van me overneemt zodra ik weer te werk gaat. En hij kan de ochtend voeding meenemen (+- 6.00u.).
Ik heb het voordeel dat Amber ook goed gesust kan worden bij papa, en ook goed de fles pakt (tommy tippee). Nu nog vriendlief in het ritme mee zien te krijgen. Voor de rest helpt m'n vriend goed hoor, hij doet er elke avond in bad; ik vang d'r dan op om af te drogen. Maar hij kan zich ff makkelijker permiteren om aan zichzelf te denken zeg maar of z'n eigen ding te doen.

Maar anderzijds; iedere keer weer als ik d'r uit het wiegje haal om te voeden dan smelt ik weer van m'n lieve moppie Dus met alle liefde! Ook de nachtvoedingen doe ik nu vrijwel op de automaat, en heb de mazzel dat ze tussendoor goed slaapt of gewoon een heel lieve dame is.

En, 's avonds in de moeilijke uurtjes (krampjes ook) wordt amber juist rustiger bij papa dan bij mij; omdat ze bij mij melk blijft ruiken en dan steeds weer onrustig wordt. En bij vriendlief kan ze dan wel rustig worden.

Of je kan altijd nog een surrogaat-mama zoeken Gisteren hing ze bijna bij m'n beste vriendin in de borst, en heeft ze ook heerlijk bij haar op schoot geslapen, makkelijk kind heb ik toch, zolang het maar tepels heeft
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_60901505
Ook herkenbaar hier!
Gisteravond wel goed opgelost, we hadden bezoek en Lotte had net om half 8 al gedronken bij mij. Om half 10 wilde ze weer en had ik er even geen zin in. Er stond nog genoeg afgekolfde melk in de koelkast ('s middags gekolfd), dus Lotte kreeg mooi de fles, ideaal!
Merk dat dat voor mij toch wel heel wat rust geeft soms, ook het feit dat ze de fles goed drinkt en daaraan ook in slaap valt. Dan kan ik ook af en toe weg inderdaad..
pi_60901828
*herkent. Hoe belangrijk ik de bv ook vind ik vind het soms ook heel belastend zeker toen ze nog helemaal van mij afhankelijk was én geen fles accepteerde. Nu is het uiteraardveel makkelijker omdat ik wel nodig maar niet noodzakelijk ben. Als ik erg moe ben vind ik het ook wel héél fijn als ze zonder bij mij te dirnken gaat slapen. Maarja het is ook wel weer heel handig dat als ze zo moe is dat ze de slaap niet goed kan vatten een paar slokjes bij mama wél rust brengen.
Volgend weekend gaan Mike en ik drie nachten weg en Emma gaat naar oma.Ze is al eens twee nachten weg geweest. Nu gaan we ook écht weg, een weekendje met zijn tweeën. Ik ben benieuwd wat de bv doet.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60905066
Heel herkenbaar!!! Plus nog eens al het gezeik om me heen nu Jen 6 maanden is. (Wordt het niet eens tijd om...) Pfff.
En inderdaad als je eens gewoon wil slapen, soms nog steeds nachten dat ze 3x komt. Dan denk ik wel eens als ik nou overstap op de fles ben ik daar zo vanaf...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_60916046
Heel herkenbaar!
We zijn allemaal maar mensen en ik denk dat de meeste moeders zich wel geclaimd voelen op momenten van extreme moeheid bvb- hoe graag ze hun kind ook zelf voeden.
Ik had die "wrevel" ook vaak op momenten dat ik al een hele week nachtshiften gedraaid had (en dan had ik het geluk dat Liande meestal maar 1x wakker werd). Dan had ik iets van "niet weer, laat me toch even slapen".

Ik krijg het ondertussen ook als verwijt hoor, daar heb je voor gekozen met die borstvoeding van je
Maar niet voeden terwijl ik er wel ben, voelt ook weer niet goed, zoals hierboven ergens staat.
pi_60916380
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:44 schreef Iksje het volgende:
Heel herkenbaar!
We zijn allemaal maar mensen en ik denk dat de meeste moeders zich wel geclaimd voelen op momenten van extreme moeheid bvb- hoe graag ze hun kind ook zelf voeden.
Ik had die "wrevel" ook vaak op momenten dat ik al een hele week nachtshiften gedraaid had (en dan had ik het geluk dat Liande meestal maar 1x wakker werd). Dan had ik iets van "niet weer, laat me toch even slapen".

Ik krijg het ondertussen ook als verwijt hoor, daar heb je voor gekozen met die borstvoeding van je
Maar niet voeden terwijl ik er wel ben, voelt ook weer niet goed, zoals hierboven ergens staat.
Ook herkenbaar (En dat nog wel van mn man )

Op dit moment ben ik toch heel blij dat ik nog steeds bv geef. Jen heeft weer last van de stoelgang, nu heb ik iets waar ik op kan terugvallen....
pi_60916657
Bij mij is het gelukkig "maar" van m'n zus.

Maar ik kan me voorstellen dat je er erg kregelig van wordt om het van je man te horen. De steun van je partner is toch wel belangrijk!

Elk borstgevoed kindje gedraagt zich wel anders... sommigen slapen snel door, anderen heel laat pas. Sommigen eten vaak kleine beetjes, anderen laten er snel 3-4 u tussen... die individuele verschillen zijn er gewoon...een deel valt onder de noemer 'eigen aan borstvoeding geven' maar lang niet alles.
pi_60923782
Heel fijn, hier is alweer een ontsteking aan de gang. Ik zie net dat er weer een prachtige rode plek op mn borst is verschenen... Ook de bult is weer lekker aan het groeien.

Het zit mij echt lekker mee!
pi_60926512
Ik geef zelf geen borstvoeding... ik weet niet wat ik lees allemaal; jeetje... heel veel sterkte meiden het lijkt me echt heel zwaar!
pi_60926570
Op zich zijn dit wel de uitschieters, Tigermickey. Bij verreweg de meeste vrouwen gaat het soepel en zonder dit soort problemen

Ticootje, balen zeg! komt dit door dat goedaardige bultje?
pi_60926818
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:04 schreef owlet het volgende:
Op zich zijn dit wel de uitschieters, Tigermickey. Bij verreweg de meeste vrouwen gaat het soepel en zonder dit soort problemen

Dat is iedere keer de oorzaak.... Maar dit is potjandorie alweer de 4e, ik word er zo moe van. Weer met warmkrompressen en Jen vaak aan die kant aanleggen. Maar dan gaat die kant weer extra aanmaken waardoor de rechterborst dan weer groter is dan de linker. Met truitje aan valt het niet zo op, maar met bikini wel dus.

Ik zit nu toch wel te denken om te gaan afbouwen.... Maar ik heb geen idee hoe. Jen moet gewoon meer andere dingen gaan eten dan alleen mamamelk. Maar drinkt dus nooit meer dan 120cc in 1x... fruit is gewoon problematisch.... Boterham? Ja een korstje sabbelen, maar een hele boterham? En dan avond eten? Een halve wortel is wat ze weg krijgt.
pi_60928152
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:02 schreef tigermickey het volgende:
Ik geef zelf geen borstvoeding... ik weet niet wat ik lees allemaal; jeetje... heel veel sterkte meiden het lijkt me echt heel zwaar!
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:04 schreef owlet het volgende:

Ik ben een van die vrouwen waarbij het betrekkelijk soepel ging/gaat. Op kloven in de eerste maand na geen ónsteking gehad of spruw. * Jelief zoekt ongelakt hout

He ticootje sterkte ermee!

Ik moest vanmiddag zo lachen. emma en ik hadden een slaapje gedaan en na het slapen ontdekte ze een blote borst Dus madam zat op haar knietjes te drinken. Toen ik zei dat het wel weer genoeg was en dat we naar beneden gingen was dat ook niet de bedoeling. Na wat kietelpartijen door mij en opnieuw aanhappen van Emma ben ik maar gewoon opgestaan. Ik vind het zo leuk dat ze er zo bewust van geniet
pi_60928597
Lief

Tico sterkte!

Ik geloof dat m`n rechterkant weer helemaal tot rust is gekomen Dat beurse gevoel is weg en zelfs de melkblaar is na wéken opgedroogd tot een heel klein korstje.
Ik voed tegenwoordig standaard de linkerkant, en als ze ontevreden is mag ze de rechterkant ook (of als hij overvol is). Ik schuif niet meer liggend door (twee borsten aanbieden terwijl kleine aan dezelfde kant blijft liggen) en ik vermoed dat dat ook een heel stuk scheelt. Hehe!
Eindelijk iets wat wel weer lekker loopt
Saartje
pi_60929101
Hier ook herkenbaar Webkim. Ik werd er soms echt zo moe van. Maar ik ben toch wel gaan kolven, zodat papa ook een flesje kon geven. Ken was dan een kind dat én de borst wel lustte én de fles. Maar als je dat wilt, is dat eerst een beetje aftasten. Het kostte bij ons ook tijd voor Ken zonder al teveel moeite knock out lag.

edit: ticootje, als ze nou eens het bultje verwijderden? of kan dat niet?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_60932085
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

edit: ticootje, als ze nou eens het bultje verwijderden? of kan dat niet?
Ja hoor, maar dan moet ik wel stoppen met borstvoeding.
pi_60932978
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ai, ja... dat is ook niet leuk. Kiezen tussen twee "kwaden". Maar misschien wel een idee om als je eenmaal een punt achter de bv zet, toch het te laten weghalen. Dan is het misschien voor een eventuele volgende keer geen probleem meer.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:35:40 #74
94046 PM-girl
pi_60935395
Voor Beppie en Maneki!
*
pi_60943849
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waarom precies? Vanwege de narcose of een andere reden?
pi_60944198
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:05 schreef Jelief het volgende:

[..]

Waarom precies? Vanwege de narcose of een andere reden?
Helemaal weet ik niet zeker...

Maar het heeft te maken met dat je hormonen ook nog een hoop doen. Dus door invloed vand e hormonen kan het bultje nu wat groter zijn, en als ik stop met bv kan het bultje weer kleiner worden. En de stuctuur van je borsten zijn heel anders als je borstvoeding krijgt...

Maar het kon in elk geval niet zolang ik bv gaf...
pi_60945150
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is iedere keer de oorzaak.... Maar dit is potjandorie alweer de 4e, ik word er zo moe van. Weer met warmkrompressen en Jen vaak aan die kant aanleggen. Maar dan gaat die kant weer extra aanmaken waardoor de rechterborst dan weer groter is dan de linker. Met truitje aan valt het niet zo op, maar met bikini wel dus.

Ik zit nu toch wel te denken om te gaan afbouwen.... Maar ik heb geen idee hoe. Jen moet gewoon meer andere dingen gaan eten dan alleen mamamelk. Maar drinkt dus nooit meer dan 120cc in 1x... fruit is gewoon problematisch.... Boterham? Ja een korstje sabbelen, maar een hele boterham? En dan avond eten? Een halve wortel is wat ze weg krijgt.
Ticootje balen zeg, weer een borstontsteking!

Maar geef Jen tijd, je bent net begonnen met bijvoeden. Ze hoeft heus niet ineens te eten alsof ze een kleuter is... Voor haar lijfje zijn die hoeveelheden al prima. (beeld je in dat je röntgenogen had en haar kleine maagje kon zien)
Grotere porties rekken de maag vaak onnodig uit, wat het risico op overgewicht later verhoogd.
En zoals ik in het kleine baby'tjes topic al postte: Liande heeft sinds haar 5-6 maand nooit meer willen drinken dan 120-130 ml. En ook fruit heeft tot 10 maand geduurd eer ze er meer dan 3 happen van wou. Nog steeds eet ze miniporties in vergelijking met vele leeftijdsgenootjes (zelfs in vergelijking met borstgevoede kindjes)
En toch is er niks mis met haar: ze groeit behoorlijk goed, volgt haar curve (volgende week weer meten en wegen) en ze ontwikkelt zich prima (loopt, speelt, ontdekt).
Een hele boterham gaat er hier ook nog niet in overigens.

Dus ik kan het alleen maar eens zijn met owlet
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 15:56 schreef owlet het volgende:
... En als je ziet hoe weinig de meeste peuters nou eigenlijk naar binnen krijgen (en daar toch heel goed op groeien en bloeien) terwijl het gros van die peuters geen BV meer krijgt dan kan je je misschien wel voorstellen dat het heel normaal is voor een kind om weinig te eten...
Wat ik maar wou zeggen, stel dat je afbouwt en Jennifer eet nog steeds kleine porties, dan is dat niet zo erg als je nu misschien denkt. Zolang ze goed groeit is het prima! (en dat kan je misschien checken door even tussen de normale afspraken in te gaan wegen bij het CB)
pi_60945473
Ja, ik denk gewoon dat ik haar eten aanbiedt als ik zelf ga eten... Verder gewoon regelmatig borst aanbieden, zolang madam niet klaagt lijkt het mij dat ze geen honger heeft..
pi_61005417
Nou, het lijkt erop dat ik ruim genoeg voeding heb.
Amber spuugt sinds een week ofzow, met hele gutsen komt het weer terug. Ze heeft er verder geen last van. En ze groeit prima.
Vandaag bij CB geweest en het erover gehad, en maar eens proberen eerst wat te kolven voor ik haar laat drinken. Kijken hoe dat gaat.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_61006841
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Helemaal weet ik niet zeker...

Maar het heeft te maken met dat je hormonen ook nog een hoop doen. Dus door invloed vand e hormonen kan het bultje nu wat groter zijn, en als ik stop met bv kan het bultje weer kleiner worden. En de stuctuur van je borsten zijn heel anders als je borstvoeding krijgt...

Maar het kon in elk geval niet zolang ik bv gaf...
Als het alleen vanwege de narcose was had ik die arts van jou even een mailtje gestuurd
pi_61032956
Ik heb gister heerlijk op bed gelegen met bijna 40 graden koorts. Oh wat voel je jedan beroerd. Nu dus toch maar aan de AB.... Jen heb ik gister ook thuis gehouden, aangezien ze lekker vaak moet drinken. Dat vond ze helemaal niet erg. Gelukkig had mn man vrij genomen om voor Jen te zorgen.

Gelukkig is de koorts nu wel weg... Bedje heb ik ook al verschoond, ik was drijfnat vannacht. De borstontsteking is wel erg snel gegaan deze keer en ook flink groter als ik gewent was. Mn halve borst is flink rood en het doet ook echt pijn.
pi_61034947
Ticootje
pi_61035757
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:55 schreef owlet het volgende:
Ticootje
Ik was ook heel zielig..
pi_61035902
He nou Tico. Wat voor ab heb je nu gekregen?
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:51:06 #85
94046 PM-girl
pi_61038127
Och Ticootje, ik weet hoe beroerd je er van kunt zijn, zeker als het niet de eerste keer is. Sterkte!
*
pi_61038206
Ik heb amoxilline. Die had ik nog liggen. De vorige keer had ik m niet gebruikt omdat ik geen koorts had en met massage ik de onsteking goed wegkreeg. Nu ging het opeens heel snel. (Misschien ook omdat ik het niet zo goed in de gaten heb gehouden omdat we met onze poes bezig waren, maar die heeft het helaas niet gered) Dus nu moest ik ook echt de AB gebruiken, onder lichte dwang van mijn man en de huisarts.
pi_61038271
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:51 schreef PM-girl het volgende:
Och Ticootje, ik weet hoe beroerd je er van kunt zijn, zeker als het niet de eerste keer is. Sterkte!
De eerste keer was ik er vroeger bij, toen had ik alleen maar verhoging (38,5). Dan gaat het nog wel. Maar deze keer deden alle haartjes op mn lichaam pijn. En een hoofdpijn, ongelofelijk!

Gelukkig is de koorts wel heel snel weg.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:03:09 #88
94046 PM-girl
pi_61038488
Ik dacht dat dat antibioticum niet ideaal was voor borstontsteking Ticootje, maar hopelijk werkt het voor jou wel!
*
pi_61041038
Klopt PM, maar helaas had ik weer niet mijn eigen huisarts.... Die deelde die mening dat voor een BO beter een AB gebruikt kan worden dat een minder breed spectrum heeft. Maar goed deze HA denkt daar duidelijk anders over. Mocht de ontsteking niet weg zijn na deze kuur dan hoop ik toch echt bij mijn eigen HA terecht te kunnen.

Ik had overigens een belafspraak staan voor bij mijn eigen HA. Alleen mijn man vond dat niet voldoende, dus die had op hoge poten naar onze praktijk gebeld dat ze mij met een belafspraak hadden opgezadeld.... Dus kon ik toch nog terecht, maar niet bij mijn eigen HA.

Ik vond het ook trouwens een hele vervelende man. Hij": "Wat is er aan de hand?" Ik:"Weer het zelfde borstontsteking" Hij:"Oh, dus de diagnose is al gesteld".
En later nog eens: "Hielp de AB van de vorige keer goed?" Ik: "Die heb ik niet gebruikt in overleg mij mijn huisarts". Hij: "Dat ben ik toch ook?"(zwaar ontdaan) Ik: "In overleg met de lactatiekundige en de huisarts leek het op dat moment echt beter om nog even te wachten met de AB". Hij: "Ok goed, maar nu moet je het echt wel gebruiken, en goed koelen..."

Toen ik dus de deur uitliep heb ik mijn man dus nog een snauw gegeven dat ik mn bed uit moest met 40 graden koorts om een discussie te gaan voeren met deze vervelende man en dat ik dit echt wel met mijn eigen HA met een belafspraak had kunnen afhandelen. Dan had ik nu een ander AB gehad en een langere kuur....

Maar we zullen zien.
pi_61069847
Nou de ontsteking is bij lange na niet aan het slinken. En het doet zo'n vreselijkveel pijn. Ik kan echt niet masseren zonder dat de tranen in mn ogen springen.

Vanmorgen heb ik ook nog een volle trap van Jennifer erop gehad. Zo dom als ik was hield ik de spin voor haar toen ik de luier ging wisselen, van plezier greeg ik dus een volle trap net tegen die borst.

Dus ook maar een paracetamolleke...

Jen weigert ook de ontstoken borst. Met geen mogelijkheid wil ze eraan drinken. Met kolven zie ik niets raars, geen slierten, of een rare kleur. Masseren krijg ik er geen rommel uit. Vandaag dus al 2x de druk eraf gehaald en toch maar steeds blijven proberen, maar iedere keer neemt ze een slok en begint te huilen. Geef ik de andere borst is er niets aan de hand.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:31:29 #91
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61071556
Ticootje
pi_61073614
Wat erg Ticootje. Beterschap.
*OUD heilige*
pi_61074374
Ik merk dat er een soort zachte bobbel op de schijf zit. Ik zit een beetje te zoeken naar wat dat kan zijn. De zachte bobbel doet echt zo vreselijk pijn dat ik er zelfs niet zachtjes overheem kan masseren. Dat mn bh er iets op drukt voel ik al.

Zo heb ik het dus nog niet meegemaakt.
  zondag 24 augustus 2008 @ 09:49:52 #94
94046 PM-girl
pi_61080399
Ticootje, wat rot! Kun je niet bellen met de huisarts en vragen om een ander AB? Ik leef met je mee!
*
pi_61080634
Hè get Ticootje! Een andere antibioticum is misschien wel een goede optie idd.
Enne, ibuprofen werkt ook ontstekingsremmend en mag in tegenstelling tot wat veel mensen denken juist wél bij BV (zie ook de medicijnenlijst)
Hopelijk lukt het om in ieder geval de borst goed leeg te krijgen of dat nou door kolven of door Jen is.
Beterschap!
pi_61080766
Tico gats wat naar! Is het steeds dezelfde borst die bij jou klachten geeft? Si het dan een optie om die kant droog te leggen en alleen met de andere kant te voeden?
Ik ben klachtenvrij sinds ik die beslissing heb gemaakt.
Ik voed weer voor m`n genot en plezier nu
Saartje
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:25:50 #97
94046 PM-girl
pi_61084856
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 10:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik voed weer voor m`n genot en plezier nu
Wat ontzettend fijn Maneki!
*
pi_61085221
Ja maneki, dat is een goede optie... Dat ga ik dus doen, dit is namelijk niet leuk! Ik ben er echt helemaal klaar mee.

Het lijkt er trouwens op dat er een abces op zit... Ik heb gister de HAP gebeld, als dat zo is moet ie eerst rijpen, duurt 2 dagen-week. Dan kan ik er zelf wat aan plukken om te legen, anders geeft de HA een sneetje...

Of te wel een soort puist..

Oh en de pijn is afgrijzelijk!

[ Bericht 46% gewijzigd door Ticootje op 24-08-2008 17:55:20 ]
  zondag 24 augustus 2008 @ 23:51:10 #99
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_61099199
Onze mijlpaal hebben we al gehaald, met demi stopte de produstie met 6 weken, ondanks nog iedere 1.5 á 2 uur aanleggen voor een week lang en veel getob, maar Demi dronk van begin af aan al niet goed aan de borst.
Nika daarintegen, een echt natuurtalent, verslaafd is ze aan moedermelk lijkt het wel.
Ze is 8 weken en het gaat prima, de regeldagen zijn we goed doorgekomen.
Ik mag ook enorm van geluk spreken, om 23.00 uur krijgt ze de laatste voeding en dan wordt ze rond 6.30 á 7.00 uur wakker, dus ik kom ook goed aan mijn rust.
in het begin vond ik het wat vreemd en haalde ik haar toch uit bed om 3.00 uur maar ja, madam sliep gewoon verder, geen zin om te eten, slapen wil ze.

Als ik dan hier lees hoe het ook kan gaan dan besef ik me al te goed dat we erg van geluk mag spreken, dus speciaal voor de dames die zo doorzetten ondanks alle trubbels!

[ Bericht 0% gewijzigd door KD-fotografie op 24-08-2008 23:58:51 ]
pi_61107186
Ticootje, auw
Beterschap met je BO/abces!

KD, leuk dat jullie je mijlpaal gehaald hebben! Gek hoe anders elk kind weer is hè.

En wij hebben een nieuwe 'mijlpaal'... gisteren is Liande aan de borst in slaap gevallen, uitgeput van haar feestje. vond ons ontzettend lief samen en ik was gewoon erg blij (en een beetje ontroerd-stomme hormonen!) dat mijn vent het zo normaal en vanzelfsprekend vindt, het feit dat ik de borst nog steeds geef.
Ik hoor/lees soms andere verhalen...
We zien wel waar we stranden... waarschijnlijk voor de tweede er is... soms wil liande eerst het flesje en dan pas de borst, andere momenten wil ze echt alleen maar de borst en dan duwt ze het flesje weg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')