Ook herkenbaarquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:44 schreef Iksje het volgende:
Heel herkenbaar!
We zijn allemaal maar mensen en ik denk dat de meeste moeders zich wel geclaimd voelen op momenten van extreme moeheid bvb- hoe graag ze hun kind ook zelf voeden.
Ik had die "wrevel" ook vaak op momenten dat ik al een hele week nachtshiften gedraaid had (en dan had ik het geluk dat Liande meestal maar 1x wakker werd). Dan had ik iets van "niet weer, laat me toch even slapen".
Ik krijg het ondertussen ook als verwijt hoor, daar heb je voor gekozen met die borstvoeding van je![]()
Maar niet voeden terwijl ik er wel ben, voelt ook weer niet goed, zoals hierboven ergens staat.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:04 schreef owlet het volgende:
Op zich zijn dit wel de uitschieters, Tigermickey. Bij verreweg de meeste vrouwen gaat het soepel en zonder dit soort problemen![]()
Ticootje, balen zeg! komt dit door dat goedaardige bultje?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:02 schreef tigermickey het volgende:
Ik geef zelf geen borstvoeding... ik weet niet wat ik lees allemaal; jeetje... heel veel sterkte meiden het lijkt me echt heel zwaar!
Ik ben een van die vrouwen waarbij het betrekkelijk soepel ging/gaat. Op kloven in de eerste maand na geen ónsteking gehad of spruw. * Jelief zoekt ongelakt houtquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:04 schreef owlet het volgende:
Op zich zijn dit wel de uitschieters, Tigermickey. Bij verreweg de meeste vrouwen gaat het soepel en zonder dit soort problemen![]()
Ticootje, balen zeg! komt dit door dat goedaardige bultje?
Ja hoor, maar dan moet ik wel stoppen met borstvoeding.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
edit: ticootje, als ze nou eens het bultje verwijderden? of kan dat niet?
Ai, ja... dat is ook niet leuk. Kiezen tussen twee "kwaden". Maar misschien wel een idee om als je eenmaal een punt achter de bv zet, toch het te laten weghalen. Dan is het misschien voor een eventuele volgende keer geen probleem meer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dan moet ik wel stoppen met borstvoeding.
Waarom precies? Vanwege de narcose of een andere reden?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dan moet ik wel stoppen met borstvoeding.
Helemaal weet ik niet zeker...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:05 schreef Jelief het volgende:
[..]
Waarom precies? Vanwege de narcose of een andere reden?
Ticootjequote:Op maandag 18 augustus 2008 16:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
![]()
Dat is iedere keer de oorzaak.... Maar dit is potjandorie alweer de 4e, ik word er zo moe van. Weer met warmkrompressen en Jen vaak aan die kant aanleggen. Maar dan gaat die kant weer extra aanmaken waardoor de rechterborst dan weer groter is dan de linker. Met truitje aan valt het niet zo op, maar met bikini wel dus.
Ik zit nu toch wel te denken om te gaan afbouwen.... Maar ik heb geen idee hoe. Jen moet gewoon meer andere dingen gaan eten dan alleen mamamelk. Maar drinkt dus nooit meer dan 120cc in 1x... fruit is gewoon problematisch.... Boterham? Ja een korstje sabbelen, maar een hele boterham? En dan avond eten? Een halve wortel is wat ze weg krijgt.
Wat ik maar wou zeggen, stel dat je afbouwt en Jennifer eet nog steeds kleine porties, dan is dat niet zo erg als je nu misschien denkt. Zolang ze goed groeit is het prima! (en dat kan je misschien checken door even tussen de normale afspraken in te gaan wegen bij het CB)quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:56 schreef owlet het volgende:
... En als je ziet hoe weinig de meeste peuters nou eigenlijk naar binnen krijgen (en daar toch heel goed op groeien en bloeien) terwijl het gros van die peuters geen BV meer krijgt dan kan je je misschien wel voorstellen dat het heel normaal is voor een kind om weinig te eten...
Als het alleen vanwege de narcose was had ik die arts van jou even een mailtje gestuurdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Helemaal weet ik niet zeker...
Maar het heeft te maken met dat je hormonen ook nog een hoop doen. Dus door invloed vand e hormonen kan het bultje nu wat groter zijn, en als ik stop met bv kan het bultje weer kleiner worden. En de stuctuur van je borsten zijn heel anders als je borstvoeding krijgt...
Maar het kon in elk geval niet zolang ik bv gaf...
Ik was ook heel zielig..quote:
De eerste keer was ik er vroeger bij, toen had ik alleen maar verhoging (38,5). Dan gaat het nog wel. Maar deze keer deden alle haartjes op mn lichaam pijn. En een hoofdpijn, ongelofelijk!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:51 schreef PM-girl het volgende:
Och Ticootje, ik weet hoe beroerd je er van kunt zijn, zeker als het niet de eerste keer is. Sterkte!
Wat ontzettend fijn Maneki!quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik voed weer voor m`n genot en plezier nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |