Of choco-princequote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:55 schreef Synthesist het volgende:
Moet je hem roetmop of bosaap noemen en dan hard wegrennnen
Maar toen liep je door of er niets aan de hand was en dan moeten wij jou gaan uitleggen hoe het toch komt dat sommige mensen menen probleemloos zulke woorden naar je hoofd te kunnen slingeren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Oke Ik liep dus gisteravond naar huis. Straat was helemaal leeg liep alleen een foute gast met een standaard AJ shirt. Dus in het voorbijgaan zeg ik netjes hoi. Niet meer dan normaal vind ik eigenlijk. Die gast draait om en zegt Wat hoi? Kankerkaaskop. Reactie van mij![]()
Dat is toch niet meer normaal zeg. Waar moet dat heen met de wereld.
Klacht: AJ Shirts
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:55 schreef Synthesist het volgende:
Je kunt toch wel gewoon hoi zeggenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:56 schreef Flashwin het volgende:
"hoi" zeggen tegen hangjongeren. dan verdien je het ook gewoon om dood te gaan
Want? Hij is je mattie? Je wil graag zn mattie zijn? Je bent bang van em en hoopt door em te groeten dat hij je niet berooft?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:58 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Je kunt toch wel gewoon hoi zeggen![]()
Alle 3 fout. Je kunt tegenwoordig niet eens meer normaal hoi tegen elkaar zeggenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:00 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Want? Hij is je mattie? Je wil graag zn mattie zijn? Je bent bang van em en hoopt door em te groeten dat hij je niet berooft?
in alle gevallen:!
Dat vraag ik me nou ook af..quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:01 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Alle 3 fout. Je kunt tegenwoordig niet eens meer normaal hoi tegen elkaar zeggenKansloos!
quote:Woonplaats: Leeuwarden
Shit, wat veel guido's op mijn schoolquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Tight fit shirt, voornamelijk gedragen door Guido's.
Rotterdamquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk zeg, die jongen mag blij zijn dat hij gegroet wordt met zo'n shirt aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht even... een tshirt waarop staat armani broeken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:03 schreef Jack. het volgende:
edit: oh ja, AJ = Armani Jeans
edit 2: godver, te laat
jeans wearquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:09 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wacht even... een tshirt waarop staat armani broeken?
homotjes die wildvreemden op straat met "hoi" begroeten...het is maar wat je normaal noemtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:15 schreef zoalshetis het volgende:
ja de buitenlanders zijn maar wat blij dat ze hier in nederland alle kansen krijgen op een normaal leven.
kankerkaaskop is gelukkig wel normaal inmiddels.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:19 schreef Flashwin het volgende:
[..]
homotjes die wildvreemden op straat met "hoi" begroeten...het is maar wat je normaal noemt
Vergeef mijn brutaliteit, maar je ziet er zelf ook niet uit alsof je bij Den Briel uit de klei getrokken bent met de DAF van je grootvader.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:15 schreef jpg97 het volgende:
Dat is toch mooi zo'n multiculturele samenleving.
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kankerkaaskop is gelukkig wel normaal inmiddels.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Vergeef mijn brutaliteit, maar je ziet er zelf ook niet uit alsof je bij Den Briel uit de klei getrokken bent met de DAF van je grootvader.
Ene bounty, me dunkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Vergeef mijn brutaliteit, maar je ziet er zelf ook niet uit alsof je bij Den Briel uit de klei getrokken bent met de DAF van je grootvader.
Nee inderdaad, eigenlijk zouden ze de hele dag onze voeten moeten kussen en ons moeten bedanken voor de kansen die wij ze hier geven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:15 schreef zoalshetis het volgende:
ja de buitenlanders zijn maar wat blij dat ze hier in nederland alle kansen krijgen op een normaal leven.
Kansen? KANSEN?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef Anniie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, eigenlijk zouden ze de hele dag onze voeten moeten kussen en ons moeten bedanken voor de kansen die wij ze hier geven.
nou nee. gewoon de kansen pakken die ze op een gouden schaaltje aangereikt krijgen zal al heel wat zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef Anniie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, eigenlijk zouden ze de hele dag onze voeten moeten kussen en ons moeten bedanken voor de kansen die wij ze hier geven.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:55 schreef Synthesist het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik krijg die gast nog wel. Ik ken iemand die op judo heeft gezeten.
nee maar ik wel. het ís namelijk heel normaal geworden. en maar roepen dat ze gediscrimineerd worden.quote:
Ik dacht Afrikaanse Jongenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:03 schreef Jack. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Google images enzo![]()
edit: oh ja, AJ = Armani Jeans
edit 2: godver, te laat
GASTquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als alle nederlanders dat dan ook zouden doen. Of hebben wij automatisch meer recht op deze kansen omdat wij toevallig hier geboren zijn en zij niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. gewoon de kansen pakken die ze op een gouden schaaltje aangereikt krijgen zal al heel wat zijn.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef Devrim_ het volgende:
Dus ik loop zo op straat komt er opeens zo'n gare kaaskop die op een wijverige manier hoi zegt.
Ik dus zo van WTFwant het was zo'n weg naar een homohuis waar al die homo's bijeen komen (Ik had er zo'n bom neergelegd jeweetzelftoch)
Dus ik zeg zo van Wat Hoi? Kankerkaaskop.
Toen liep ik dus verder en toen ging is slapen en daarna werd ik wakker maakte ik een kop koffie klaar met een broodje kaas () ging ik snel naar m'n computer en ging ik dit verhaal typen want ik ben heel erg boos
Klacht: Homo's
Klacht: Kaaskoppen
Klacht: Ollanders![]()
wat lul je nou dom. in elk land heb je raddraaiers. marokkanen raken 34 keer meer in contact met justitie dan de kankerkaaskoppen. antilianen ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:32 schreef Anniie het volgende:
[..]
Als alle nederlanders dat dan ook zouden doen. Of hebben wij automatisch meer recht op deze kansen omdat wij toevallig hier geboren zijn en zij niet?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:55 schreef JVDS het volgende:
Heey bradda, ik had die shit niet gepikt hoor. Daarom moet je gewoon standaard die pipa bij je hebben conjo. Niet laten focken met je swa. Eerlijk
Inderdaad, wat loopt dat wijf dom te lullen zeg. Vast een GL'er of PVDA'er.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat lul je nou dom. in elk land het je raddraaiers. marokkanen raken 34 keer meer in contact met justitie dan de kankerkaaskoppen. antilianen ongeveer hetzelfde.
en wat nou meer recht? wij nemen het tenminste aan, zij krijgen, met dan aan pvda en miljarden, veel meer kansen.
op zijn minst. ik denk dat ze niet mag stemmen omdat ze een vrouw is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad, wat loopt dat wijf dom te lullen zeg. Vast een GL'er of PVDA'er.
Jij hebt je papa om je kansen te laten betalen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat lul je nou dom. in elk land heb je raddraaiers. marokkanen raken 34 keer meer in contact met justitie dan de kankerkaaskoppen. antilianen ongeveer hetzelfde.
en wat nou meer recht? wij nemen het tenminste aan, zij krijgen, met dank aan pvda en miljarden, veel meer kansen.
Heb jij ooit gesolliciteerd naar een baan die vervolgens naar een Marokkaan ging die hem afwees?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
op zijn minst. ik denk dat ze niet mag stemmen omdat ze een vrouw is.
oh god!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jij hebt je papa om je kansen te laten betalen.
Die Mocro wiens papa 3 anderen kinderen heeft; heeft die kansen niet
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:40 schreef Anniie het volgende:
[..]
Heb jij ooit gesolliciteerd naar een baan die vervolgens naar een Marokkaan ging die hem afwees?
dat heet vriendelijkheidquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoezo zeg je tegen iedereen hoi?
Hou gewoon je bek. Je kent hem toch niet. Kut boer.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is niet brutaal hoor. Je reageert gewoon op wat je ziet. Dat is normaal. Ik denk ook dat de desbetreffende persoon heeft gereageerd op wat hij zag toen hij TS zag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Lul niet man. Alsof alle Nederlanders (of zelfs de meerderheid) zo rijk zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jij hebt je papa om je kansen te laten betalen.
Die Mocro wiens papa 3 anderen kinderen heeft; heeft die kansen niet
Iek swier! Het ies diescriminaatsjie!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]boehoe. wel eens zo'n afgewezen marokkaan aan het woord gehoord?
Ga op de FP huilen ofzo...zelfs zoalshetis heeft mij gelijk gegevenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Lul niet man. Alsof alle Nederlanders (of zelfs de meerderheid) zo rijk zijn.
Verdedig je gerust, maar die zielige praat daar trapt geen mens in.
Zo kun je het ook zien jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Is niet brutaal hoor. Je reageert gewoon op wat je ziet. Dat is normaal. Ik denk ook dat de desbetreffende persoon heeft gereageerd op wat hij zag toen hij TS zag.
Dan moet je ook geen 25 kinderen nemen hè? We zitten hier niet in de bergen in Turkije. We hebben hier gewoon verzorging in Nederland. Daar heb je geen 25 kinderen voor nodig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:53 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ga op de FP huilen ofzo...zelfs zoalshetis heeft mij gelijk gegeven_!
Drachten, messentrekkers.. of was dat Harkema? anywhoooo ik ben inderdaad multiculti. Maar over het algemeen heb ik me netjes aangepast hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien ja
Neemt niet weg dat je zelf net zo multiculti bent. Ik zelf wss ook, naast een boer uit Drachten.
je moet je bek houden knurft. miljarden euro's betalen hardwerkende burgers om die ondankbare honden te stimuleren om van de kansen, die iedereen in nederland heeft, gebruik te maken. het is gewoon van de gekke.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:53 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ga op de FP huilen ofzo...zelfs zoalshetis heeft mij gelijk gegeven_!
Dat heet boersheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef MLF het volgende:
[..]
dat heet vriendelijkheid
staat niet in jouw woordenboek
Dokkum - messentikkers als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Drachten, messentrekkers.. of was dat Harkema? anywhoooo ik ben inderdaad multiculti. Maar over het algemeen heb ik me netjes aangepast hier.
Als iemand "hoi" zegt, dan zou ik ook gewoon "hoi" of "hallo" terugzeggen en doorlopen.
Ik denk dat TS gewoon de pech heeft gehad dat ie in de Bijlmer woont.
Bron?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moet je bek houden knurft. miljarden euro's betalen hardwerkende burgers om die ondankbare honden te stimuleren om van de kansen, die iedereen in nederland heeft, gebruik te maken. het is gewoon van de gekke.
De meeste fokkers kunnen gewoon in de spiegel kijken, vandaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:00 schreef Sok41 het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen paint van "de" kankerkaaskop..?
heet je stiekem moussie?quote:
Gelukkig is die club hard aan het slinken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:12 schreef Anniie het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch niet raar dat er meer mensen zijn die anders naar zaken kijken dan jij.
anders naar feiten kijken? blauw is rood? prima voor jou.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:12 schreef Anniie het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch niet raar dat er meer mensen zijn die anders naar zaken kijken dan jij.
Er liep verder niemand over straat en als er dan iemand langs loopt zeg ik gewoon even hoi. Zal misschien wel boers zijn maar ik vind het wel zo netjes. Je snapt toch ook wel dat als ik door het centrum loop ik niet iedereen ga begroeten. Zie er niet zo veel verkeerd in.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat heet boersheid.
Als je tegen iedereen op straat hoi gaat zeggen ben je of constant hoi aan het zeggen, of je woont in een boerendorp waar je maar een paar man tegen komt.
Los van het feit of de reactie van de andere persoon juist was, zijn dit soort acties van een stuitende boersheid.
Boeren zien er ook niks verkeerd in...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Er liep verder niemand over straat en als er dan iemand langs loopt zeg ik gewoon even hoi. Zal misschien wel boers zijn maar ik vind het wel zo netjes. Je snapt toch ook wel dat als ik door het centrum loop ik niet iedereen ga begroeten. Zie er niet zo veel verkeerd in.
Dat was ook niet zo vreemd dan, maar aangezien het "kaaskop" verhaal, zou het beteken dat TS blank is, dus om een lang verhaal kort te maken,quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:32 schreef B.E.D het volgende:
Die kil is gewoon niet gewend dat een onbekende kaaskop zomaar 'hoi' tegen hem zegt.
Hij dacht vast dat je bijbedoelingen had ofzo. Of dat je hem belachelijk maakte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |